Mittani ovat 92-65-92, ok?
Kommentit (11)
t. 97-80-101, kaunis ja muodokas nainen. :)
mutta minun mielestäni aivan liian luiseva. Rinnanympärys saisi olla vähintäin 99 ja lantio vähän enemmänkin - tuommoiset 102-105 cm, mutta vyötärö ok, jos kylkiluut eivät sitten törrötä siinä päällä. Ideaalimitat olisivat mielestäni 99-75-105 cm.
t. 97-80-101, kaunis ja muodokas nainen. :)
Monen mielestä olet ruma luipero noilla mitoilla, mikset hyväksy sitä mielipidettä? Oliko tarkoitus, että sua saa vain kehua, vaikkei itse moisesta rimpulakropasta välitäkään?
ry 91
vy 62
ly 90
Miten ap:lla voi olla rinnat jotain 80DD, kun mulla on 75c sentin pienemmällä ympäryksellä? Meitä on niin eri mallisia ja rakenteisia, etten pelkkien mittojen ja kilojen perusteella ketään leimaa ikinä ruipeloksi tai lihavaksi, mutta ihmetyttää, miten samalla rinnanympäryksellä voi olla sekä rintojen kuppi että "kehä" ap:lla noin paljon isompi!
Terveisin: mielestään ei-luikero, vaan oikein passelin kaareva PIENIKOKOINEN nainen (olen luustoltani/rakenteeltani siro ja pikkuinen)
nää mun mitat, 110-105-115 on optimit, maailmanlaajuinen kauneusihanne, ja kaikki jotka ovat tätä pienempiä tai suurempia teloitetaan auringon laskiessa.
niin ja teidän kaikkien täytyy olla rv34 JusT NYT!
mutta mä en ihannoi fyysisen työn tekijöitä, vaan älykkäitä ja itsestään silti kunnossa pitäviä.
T: akateeminen mies, jonka vaimolla 87- 59- 93
niin ei tartte ihmetellä... Ap:n rinnanympärys on 60, ei 80.
Mun mitat on 110-78-103. Revi siitä. Kiitos, kun masensit mua. Kai sä nyt peilistä näet, että oot hoikka. IDIOOTTI!