Millaisia lahjoja olette saaneet 30 tai 40-v päivänä?
Oletteko ostaneet itse itsellenne jotain erityistä esim. matkan.tatskan tai jotain mistä jää paljon muistoja?
Kommentit (16)
pari kirjaa, yhden cd:n, maljakon ja kuohuviiniä
erilaisia ryppyvoiteita. Voehan tokkiinsa, kun jaksoikin "naurattaa" vielä sen 6. kohdalakin. Oli se vaan niin "hauskasti" keksitty!
ystäväni puutarhassa. Oli ihanaa, kun ajattelin, etten järjestä juhlia, kun en jotenkin jaksanut. Ystävät kuitenkin yllättivät ja järjestivät minulle juhlat. Oli ihanaa!
30-vuotislahjaksi kannettavan tietokoneen ja shoppailureissun isompaan kaupunkiin...sisareltani.
moottoripyöräkorttikurssin, mp3-soittimen, ja jotain kivoja pikkujuttuja ystäviltä.
Yksi matka (Suomessa, yksi yö hotellissa koko perheelle), kirja ja pari lasia ja juotavaa. Kaikki oli mieluisia, vaikka oltiin sanottu ettei tartte ostaa mitään lahjoja :)
Syntyi 3 päivää ennen.
Tuskin saan yhtään mitään 40 lahjaksi. En pahemmin vietä syntymäpäiviäni.
kauan toivomani, laadukkaan digikameran. Oli oikein mieluinen lahja. Nelikymppisiä odotellessa...
40 v on tulossa kohta, jää nähtäväksi.
Mies sai 40 v lahjaksi mm. pienkonelentoilua, navigaattorin yms.
Osta jotain humoristista, selviytymispakki seksielämään.
Anna lahjakortti päiväksi Sinun seuraasi.
Mielikuvitusta. Kukaan ei oikeasti halua ikiaikaisia tylsiä kukkaterveydyksiä roinaa nurkkiinsa.
Syntymäpäivänä voi hyvällä omallatunnolla nauttia hyvästä seurasta ja hyvistä tarjottavista. Tämä on pääasia. Ystävät ja läheiset ympärillä paras lahja kenelle tahansa.
lahjakortin bingoon ja 30-vuotiaana kylpylälahjakortin. 40-vuotispäivää juhlistin itse ostamalla risteilyn.
ison punaisen ja kirkkaan aalto maljakon
Ystäviltä lahjakortteja (4kpl) kosmetologille jalkahoitoon, intialaiseen päähierontaan, suklaakasvohoitoon ja perinteiseen kasvohoitoon. Astioita, Kalevalakorun Vanamo ranneketjun (ystävältäni) ja kaulakorun (äidiltä).
40v. synttärit ovat vasta edessä päin....
lahjakortteja erilaisiin hoitoihin. kynttilälyhtyjä (hienoja, erikoisia).
Juhlittiin 3 pv
40 v olin just tullut äidiksi, sain rahaa ja mieheltäni ja pojaltani sain pöytähopeeta, johon kaiverrettiin äidille pojilta, jälkimmäisiä ei juhlittu, ei edes kakkua, oma pyyntö