Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiset alkoi Terolut-kuurin aikana?!

02.05.2009 |

Multa poistettiin hormonikierukka puoli vuotta sitten ja sen jälkeen mun kierto on ollut vaan 21-24 päivää... Aattelin et tämä voisi johtua oman elimistön vähäisestä keltarauhashormonituotannosta eli vaikka hedelmöittyminen tapahtuisi niin vuoto alkaa liian aikaisin. Lääkäri määräsi Terolutit kp 15-24.

Mutta vuoto alkoi silti jo kp 23 eli kierron pituudeksi tuli taas vaivaiset 22 pvä...

Eikä puhettakaan mistään raskaudesta :o(

Onko muilla alkanut vuoto kesken Terolut-kuuria?

Mistä tämä saattaisi johtua? Pitäisikö Teroluteja popsia tässä kierrossa 2 tabua päivässä et menkat saisi pysymään poissa edes 26 päivää...?

Kuinka yleistä on edes että ovuloimista tapahtuu noin lyhyen kierron aikana?

Kommentit (1)

1/1 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samasta aiheesta kun määräsi Terolutit. Mulla samat ohjeet eli kp 15-24 ja loppuun asti syödään vaikka vuoto alkaisikin. Vuodon alkaminen suht tavallista koska niin mieto annos, mutta annosta ei saa nostaa ilman lääkärin määräystä.

Kuulemma muutaman kierron aikana pitäsi elimistön reagoida kasvaneeseen keltarauhashormoniin niin että muitakin hormoneja tulisi enemmän ja näin elimistössä paremmat edellytykset raskauden alkamiselle.

Mulla kierto 21-24 pvää niinkuin sullakin ja ovulointi on toiminu (ainakin ne kierrot kun on seurattu ja kotitesteillä mitattunakin pitäis toimia).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla