Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IHANA TUONTIVAIMO

Vierailija
02.05.2009 |

Palasin aamulla Vappurillutteluista. Vatsa oli vähän sekaisin ja heitin vaatteet eteisen lattialle, ja painuin krapularipulille. Olin 25 vuotta naimisissa Suomalaisen naisen kanssa ja tiedän että vastaavassa tilanteessa minua olisi odottanut helvetinmoinen nalkutus ja saarnasessio monen viikon pihtailuineen, jos vielä tuon Suomivalaan kanssa olisin. Mutta mitä tekikään ihana nuori kaakkoisaasialainen vaimoni. Hän tuli kylppäriin hymy huulillaan kylmän oluen kanssa, toivotti minut tervetulleeksi kotiin, asettui polvilleen eteeni ja antoi sellaisen huulihölkän että oksat pois ja pala latvaakin. Mikäpä siinä oli pöntöllä istuessa, ruiluttelin eiliset Bratwurstit pönttöön, nautin kylmästä oluesta ja taivaallisesta juuripususta. Tämän parempaa vappua ei voisi enää toivoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoa ei sinunlaisesi paskakasan kanssa tule koskaan kohtaamaan.

Tiedä nettä nämä tuontivaimot ovat nöyriä palvelijoita jotka voi imeä munaa vaikka istuu paskalla.

Yrjö lentää kun ajattelinkin teidän auvoista avioelämää.

Vierailija
2/7 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näitä tuontivaimoja ottaa alkoholisoituneet rasvakasat joilla on jonkin verran rahaa. Vaimo on tyytyväinen elintason nousuun ja siinä sivussa voi ottaa poskeen ihan onnellisena. Laillista huoraamista tuo on ei muuta.

Kaupassa kumpikin saa haluamansa, mies seksiä ja nainen elintasoa. En puhunut nyt elimen tasosta mitään, kuulemma näillä miehillä on lisäksi pieni pili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä elät mun unelmaani

Vierailija
4/7 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi reppanaa, voimahali sulle.

P.S. mitä kamaa oot vetäny kun noin outoo skeidaa kirjottelet?

Vierailija
5/7 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuontimies ja nuolee mua aina kun mä käyn paskalla, ihanaa!!!

Vierailija
6/7 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva varmaan on kyykyttää omaa vaimoaan, kohdella ku paskaa ja osoittaa se käytännöllisesti paskalla istumalla.

Tunnen monta thaikku ja venäläisvaimoa, tietäsit vaan mitä he teistä puhuvat selän takana....

Vierailija
7/7 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisia tuontivaimoja saa, onko joku katalogi mistä saa tilata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi