Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narsistien ex-vaimot?

Vierailija
01.05.2009 |

Miten olette sen jälkeen onnistuneet jatkamaan elämäänne, kun teidän on ollut pakko myöntää itsellenne, että entinen miehenne on narsisti. Kyllä minäkin asian olen pitkään tiennyt, mutta viime viikolla tajusin, että hän on oikeasti todella paha.

Mielessä pyörii, miten on ylipäätään suostunut aikoinaan elämään hänen kanssaan, miksi ei nähnyt asian todellista laitaa aiemmin ja miten olette päässeet tunteesta eroon, että teidän pitäisi jotenkin pystyä auttamaan häntä. No tiedän kyllä, etten auttamaan pysty, mutta tuo tunne on ja pysyy. Mulla on jonkinlainen sokkitila päällä asian hyväksymisessä...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aina hyvin minäkeskeinen ihminen yms., joten osittain jo tiesin ennen eroa. Mutta asioiden oikea laita on alkanut selvitä eron jälkeen. Jatkuva valheiden verkko on auennut. Myös nykyinen käytös viittaa siihen erittäin paljon. On ilmeisesti saanut myös diagnoosin, vaikkei sitä myönnäkään.

Ap

Vierailija
2/8 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jatkuvat narsismi-aloitukset ovat sairaita!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vuosi meni erosta kun vihdoin lopetin itseni syyllistämisen exän hulluudesta! Pari vuotta lisää kun itsetunnon rippeistä sain koottua itteni kasaan. Nyt 5 v myöhemmin olen todella onnellinen, rakastunut, turvassa! Pystyn nauramaan menneille, sarkastisesti. Ei sitä pystykään käsittämään,miten sitä oli niin heikko ja typerä,että antoi sellaisen hullun ottaa elämästäni vallan! Exään en pidä yhteyttä, meillä on lapsia,mutta häntä ei onneksi kiinnosta.

Aika parantaa, keskity itseesi ja muihin tärkeisiin asioihin, unohdä exäsi, tee kaikkesi,ettet edes ajattele häntä, mieti mielummin kuinka ihanaa elämä tulee olemaan ilman häntä! Elämäsi tulee olemaan paljon parempaa, usko pois! Onko muka jokin sellainen asia, jota et voi tehdä tai kokea ilman exääsi? Tuskin, ;)

Vierailija
4/8 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosissani olen. Kiitos vaan sulle (nro neljä ? ) upeasta vastauksesta.

Ap

Vierailija
5/8 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkältä tää homma tuntuu ja tuntuu, että asian käsittely on tosiaan hyvin alussa. Pelkään vaan, että mitä uutta ikävää tulee aina vaan... Itse erostani on jo yli vuosi.

Ap

Vierailija
6/8 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta kelasin asioita mielessä ja kävin niitä läpi eromme jälkeen. Rakastin yhä exääni kun erottiin. Kolmen vuoden kuluttua en enää tuntenut häntä kohtaan mitään. En rakkautta, en vihaa. Exäni ei minua koskaan rakastanut vaan käytti vaan hyväkseen. Hän myös sanoi eromme jälkeen, että ei voi koskaan kiintyä lapsiimme, koska he ovat osaksi minua. Ja minua taas exä on kuulemma aina inhonnut. Exäni ei kyllä oikeasti osaa rakastaa ketää muuta kuin itseään. Hänellä ei ole ikinä ollut ystäviä. On tekemisissä vain sellaisten ihmisten kanssa joista jotenkin hyötyy.

Tunsin itseni todella huijatuksi. Olin elänyt valheessa monta vuotta hänen kanssaan. Eli kaksoiselämää ja hänestä paljastui asioita joita en olisi ikinä uskonut hänestä.

Minullakin oli jonkinlainen sokkitila päällä ja yöt vaan kelasin mielessä asioita ja päivällä yritin hoitaa pienet lapset. Lasten vuoksi en voinut päivällä käydä asioita mielessäni läpi, koska piti keskittyä heidän hoitamiseen ja vahtimiseen.

Ne asiat kannattaa käydä mielessään läpi ja vaikka vähän rypeäkin itsesäälissä, jotta pääse asiasta yli.

Narsisti ei halua apua, eikä koe sellaista tarvitsevan.

Vierailija
7/8 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päähäni ei tällä hetkellä mahdu mitään muut kuin hämmästystä ja asian pyörittelyä... Lasten ja työn takia jaksan päivät. Illalla yksin jäädessä olo on kauhea.

Ap

Vierailija
8/8 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käy asioita läpi mielessäsi sen verran kuin tarvitset, mutta hyväksy itse se tosiasia,että monia narsistiin littyviä asioita ja hänen tekoja ei pysty koskaan ymmärtämään,niin hulluja juttuja ne voivat olla!!

Illan yksinäisiin hetkiin, yritä keksiä jotain mieleistä tekemistä. Minulla auttoi ihan yksinkertaiset asiat, kirjoitin, katselin mielenkiintoisia elokuvia, chattailin ystävien kanssa, kaikkea mukavaa, mikä sai ajatuksen johonkin muuhun.

t.5