G: Noloin ihastuksesi?
Kommentit (15)
täällä teiniosastoo; Wayne Gretzky. Siis kaukoihastus. Enkä nyt tiedä onko noloa, ei ole aikuisiällä moisia tullut.
Pitkään kuvittelin hänenkin olevan ihastunut minuun... :P
Ihminen, joka sitten osoittautui sekä fyysisesti että varsinkin henkisesti aivan järkyttäväksi friikiksi. Hänen kelkkaansa lähteminen oli paitsi noloa, loppujen lopuksi kauheaa.
Vaihdoin ajatuksia erään fiksulta vaikuttavan henkilön kanssa toista vuotta erään nettiyhteisön sivulla. Hänen sanailunsa sai sydämen sykähtelemään. Lopulta rohkaistuin tapaamaan hänet yhteisön InRealLife tapaamisessa ja todellakin hän sai polvet notkahtamaan olemuksellaan. Hän oli moukista moukin ja epähygieenisin persoona johon ikinä olen tavannut. Yritti kähmiä ja haisi roskapöntöstä nousseelta. Oksetti ja ällötti. Voi olla, että oli mielikuvituksen tuotetta, mutta hänen rutistettuaan minut lämpimään kähmintäänsä, niin irrottauduttuani hänestä ihoni kutisi, syyhytti oikein usean päivän ajan.
Puistattaa vieläkin.
Mä olin lapsena tosi tykästyny tähän ja halusin kuulemma naimisiin sen kaa! Älkääkä naurako.
Mä olin lapsena tosi tykästyny tähän ja halusin kuulemma naimisiin sen kaa! Älkääkä naurako.
Älä tunne itseäsi mitenkään oudoksi. Muitakin ihastuneita on. Mun kaveri oli hulluna Mikkoon, kun sai joskus 15 v. sen nimmarin käteensä. Ei pessyt kättään varmaan kuukauteen. Oli niin lääpällään. Näki jollain tavaratalokeikalla. On se Mikko aikamoinen.
Joskus 25-vuotiaana törmäsin yökerhossa ihan mielenkiintoiseen tyyppiin. Jotenkin arvostelukyky petti ihan täysin ja päädyin deittailemaan tätä karseaa kasarirytkyihin pukeutuvaa, huonohampaista hampuusia peräti pari kuukautta. Onnistuin sulkemaan silmäni siltä, että hän oli ruma alkkis, jolla oli noin 150-kiloinen, rekkamieheltä näyttävä eksä ja kaksi lasta ja hän asui työhuoneensa nurkassa patjalla eikä ottanut vastuuta MISTÄÄN omassa elämässään. Ajoi kännissä autoa, teki hommia pimeästi, peseytyi harvoin ja oli nolo aivan kaikin mahdollisin tavoin. Jälkeenpäin olen todella hävennyt tätä lyhyttä suhdetta ja miettinyt kuinka pohjamudissa itsetuntoni on täytynyt olla, että suhteeseen ryhdyin. Ja edelleenkin häpeän: jos ko. ihminen tulee jonkun kanssa puheeksi tai hänet kadulla näen, en pysty tunnustamaan että olisin ollut missään tekemisissä hänen kanssaan. Olen myös kääntynyt kannoillani ja lähtenyt vastakkaiseen suuntaan, kun näin kaukaa että tämä reppana oli tulossa kadulla vastaan.
Hrrrrrr.
No eihän tuo Mikko vielä paha ole, Mulla oli lapsena palava ihastus M.A. Nummiseen =D.
On kuitenkin sen verran tunnettu maan laajuisesti joissakin piireissä.
Älysin, että suhde pitää lopettaa kun olin taksissa kavereiden kanssa ja taksi pysähtyi päästämään tämän muovikassia roikottavan miesystäni tien yli. En vain voinut sanoa kavereilleni että hei, nyt pitää hypätä taksista ja mennä miestä moikkaamaan. Avasi silmät kerta heitolla.
Oli ihan jees monessa mielessä, mutta se muovikassi, hiukan nuhjuinen olemus, tilannetaju joka ajoittani tökki...
kans yksi joka tosi pienenä lapsena tykkäs Mikko Alatalosta! Ihana kuulla etten ole ainoa! =o)
+ sossupummi, jolla ei ollut mitään työhaluja, eli vain sosiaalituilla ja oli joskus asunut joidenkin vanhempien rouvienkin luona kun nämä rouvat antoivat rahaa ja mies sitten seksiä ja muuta vastaavaa...hyi! ja tällaista vaan katselin, siis nuo oli kyllä tapahtuneet ennen tätä meidän "juttua", mutta vieläkin inhoan itseäni, että tuli tuollaista äijää katseltua
+ itseäni reilusti vanhempi kaljuuntunut mies, joka oli sairaalloisen mustasukkainen ja pakkomielteinen. vieläkin itkettää kun tuota mietin. Voi kunpa olisi ollut enemmän järkeä päässä aikoinaan...
En ymmärrä kysymystä.