4v poika Reiman ulkoilupuvusta: en laita tuota päälle, siinä on väärää vihreää :D
Suostui lopulta laittamaan : "lupasin laittaa kerran tämän".
Kommentit (12)
siinä nähdään millaisa kakaroita nämä ticket ja reimatec äidit kasvattaa :DD haahhahhahhaa.. en oo ikinä voinu sietää tollasia pinnallisia ihmisiä. anvaan jaksa tajuta miksi maksaa enemmän "oikean" värisestä vaatteesta :/
minä opetan lapset arvostamaan tärkeämpiä asioita.
onnea vaan onnistuneesta kasvatustyöstä. siinähän nyt sitten olette kusessa noiden pilalle hemmoteltujen kakaroidenne kanssa :DDD että voin olla vahingon iloinen :DD
hauskaa vappua :))
onnea vaan onnistuneesta kasvatustyöstä. siinähän nyt sitten olette kusessa noiden pilalle hemmoteltujen kakaroidenne kanssa :DDD että voin olla vahingon iloinen :DD
nelosenkaan on kuvitella millaisia on lapset jotka eivät välitä vaatteidensa väristä tai muista pinnallisista asioista vaan onnellisena leikkivät kavereidensa kanssa. ovat onnellisia pienemmistäkin asioista. neljän euron vappupallotkin teki lapset todella todella onnellisiksi vaikka kaupassa olisi ollut suurempiakin. ketään ei arvostella ulkonäön perusteella. mustat ja valkoiset lapset kelpaavat kavereiksi ihan yhtä hyvin. sisin on tärkein.
vaikeepa se on sitä käsittää jos oma elämä pyörii täydellisten kenkien ja laukkujen ympärillä.
aiempi viestini oli ehkä hieman provosoiva´johtuen siitä että omat lapseni tulee joskus tuollaisten pilalle hemmoteltujen lasten kiusaamiksi. saahan mun lapselta ottaa lelun käsistä ja töniä leluilta pois, onhan nämä pikku-prinsessat niin paljon parempia ja tärkeämpiä kuin minun lapseni. äiditkään eivät puutu kiusamisenn, koska eihän heidän lapsiaan voi torua ja kun kaiken ovat tottuneet samaan niin tottakai he saavat muilta laelut käsistä repiä :((
niin ylpeä olen omistani
lapsi sen päälleen puki. Onko luetun ymmärtämisessä vaikeuksia?
"anvaan jaksa tajuta miksi maksaa enemmän "oikean" värisestä vaatteesta :/"
Olen todella ei-materialistinen, mutta ajattelen, että jos vain on varaa, niin on hyvä, ettei lapsen tarvitse kastua tai palella. Ostimme isoveljelle parinkympin puvun ja se on jo aivan kulunut. Eli ostanko monta huonoa vai yhden hyvän? Kumpi on ekologisempaa?
Lassien puvusta? Sulla tais nyt mennä vähän yli...
siinä nähdään millaisa kakaroita nämä ticket ja reimatec äidit kasvattaa :DD haahhahhahhaa.. en oo ikinä voinu sietää tollasia pinnallisia ihmisiä. anvaan jaksa tajuta miksi maksaa enemmän "oikean" värisestä vaatteesta :/
Ihme vuodatus. Oletko kuullut oikeinkirjoitussäännöistä? Lause alkaa isolla kirjaimella ja niin edelleen. Tuolla lailla kirjoittamalla annat itsestäsi vähämielisen vaikutelman. Ja tunnusta nyt pois, että olet tikahtua kateuteesi, kun kaikkien ei tarvi ostaa vaatteita kirpparilta.
Mutta aika moni lapsi haluaa pukea jotain tietyn väristä mielummin kuin jotain toista. Ainakin meillä poika pukee mielummin sinistä kuin vihreää. Ja meillä on ihan tavismerkkejä, h&m jne...
nelosenkaan on kuvitella millaisia on lapset jotka eivät välitä vaatteidensa väristä tai muista pinnallisista asioista vaan onnellisena leikkivät kavereidensa kanssa. ovat onnellisia pienemmistäkin asioista. neljän euron vappupallotkin teki lapset todella todella onnellisiksi vaikka kaupassa olisi ollut suurempiakin. ketään ei arvostella ulkonäön perusteella. mustat ja valkoiset lapset kelpaavat kavereiksi ihan yhtä hyvin. sisin on tärkein.
vaikeepa se on sitä käsittää jos oma elämä pyörii täydellisten kenkien ja laukkujen ympärillä.
aiempi viestini oli ehkä hieman provosoiva´johtuen siitä että omat lapseni tulee joskus tuollaisten pilalle hemmoteltujen lasten kiusaamiksi. saahan mun lapselta ottaa lelun käsistä ja töniä leluilta pois, onhan nämä pikku-prinsessat niin paljon parempia ja tärkeämpiä kuin minun lapseni. äiditkään eivät puutu kiusamisenn, koska eihän heidän lapsiaan voi torua ja kun kaiken ovat tottuneet samaan niin tottakai he saavat muilta laelut käsistä repiä :((
niin ylpeä olen omistani
että lapset (5- ja 4-v) osaavat jo vähän katsoa mitkä värit sopivat keskenään yhteen. Tietty ymmärrän, että jos ei ole varaa useampaan kuin yhteen ulkopukuun ja asusteisiin, niin värit eivät välttämättä osu aivan yhteen. Mutta jos takkeja ja housuja on kolme per naama ja pipoja ja kinttaita vielä enemmän, niin niistä pystyy jo valitsemaan parhaiten yhteen sopivat. Tuosta taidosta ei varmasti ole haittaa myöhemminkään ;)
Meillä tuon ikäinen on mukana ostoksilla ja en osta jos ei pidä vaatteesta. Tosi kurjaa olisi aamuisin tapella laittaamaan vaatteita joista ei pidä.
He kertovat millaisia ja minkävärisiä haluaisivat ja minä käyn kaupassa valitsemassa vaatteet. Ovat toki joskus mukanakin ja aika yksiin menee äidin ja tyttärien vaatemaut :)
Isommalle tytölle toki joskus joudun sanomaan, etten osta jotain, on liian aikuismainen, ja siihen tuo tyytyy.
Tytöt osaavat silti yhdistellä vaatteista kauniita yhdistelmiä ja katsovat että värit sopivat yhteen. Ostan kyllä ihan H&M kamaa, Lindeksiltä jne. koska jo sielläkin vaatteet maksavat riittävästi ja kestävät ainakin meidän tyttöjen käytön.
"Ne nauraa mulle"