Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana oleville ja lapsille ei suositella simaa

Vierailija
01.05.2009 |

Kuinka moni noudattaa tätä ohjetta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksei saisi muutoin antaa lapsille?

Vierailija
2/7 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö ap että joissain jogurteissa saataa 200g olla 40 sokeripalan verran energiaa?

Mun mielestä piilosokerit ja rasvat on paljon pahempi juttu kuin juoda juhla-aikana simaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sima on käymisteitse valmistettu juoma, jossa on alkoholia pieniä määriä. Itse en silloin siehnyt tänä vuonna simaa, kun en jaksanut, mutta ensi vuonna teen ja silloin lapseni ovat reilu 1v, vajaa 3v ja 4v. Ei sitä ämpäri tolkulla tarvi juoda.

Vierailija
4/7 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nyt ei oo haitaksi jos sitä pari lasillista juo..

Vierailija
5/7 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saivat vain sitä täysin alkoholitonta "simaa", jota ei simaksi ainakaan mausta arvaisi. Raskaanaollessa join vapun aikana pari lasia mitä tahansa simaa.

(Meillä oli tyttökerhon vapputapahtuma kerran. Yksi tytöistä toi mukanaan litran kotisimaa ja joi sen. Piti soittaa tytön vanhemmat hakemaan humalainen lapsi kotiin. Oli mukavasti prosentteja siinä simassa. Tuon jälkeen olen varonut siman antoa lapsille.)

Vierailija
6/7 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta raskaana olevat ei saa nauttia kuin tislattua vettä. Maailman sivu on aikuiset ja lapset Suomessa nauttineet simaa vappuna (eihän sitä paljon muulloin juoda eikä mitään tolkuttomia määriä siis). Vähän on voinut vatsanpuruja tulla tai pää kipeäksi, mutta mitä sitten?

Vierailija
7/7 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen juonut hyvällä halulla, vaikka raskaana olenkin ja lapsetkin ovat saaneet.