Miehellä pakonomainen tarve seksiin, ensimmäistä kertaa itse törmäsin
Aiempi mieheni ei juurikaan reagoinut jos seksiin tuli päivien tai viikkojenkin tauko, oli samanlainen silloin kuin muutenkin. Muut suhteet ovat olleet niin lyhyitä että niissä en ole päässyt selville minkälaisia olisivat tämän asian suhteen.
Nykyinen mies sen sijaan haluaa ja tarvitsee seksiä usein, ja saakin sitä (kun on sen verran hyvää seksiä niin mikä ettei :P)
Mutta esim. menkkojen aikaan jolloin tulee 4-5 päivän tauko huomaan miehessä selvän eron muuhun aikaan nähden. Ja tuolloinkin "hoitelen" miestä käsin ja suulla kerran tai pari. Mies muuttuu levottomaksi, ja tuntuu aivan erilaiselta, ja kun menkat lopulta loppuvat on kimpussa samantien niin himokkaana että oksat pois.
Kuinka moni muu mies on tällainen? Eipä se erityisemmin haittaa tms. mutta nyt todellakin uskon kun täälläkin moni mies sanoo miten tarvitsee sitä seksiä säännöllisesti pysyäkseen järjissään. Ex-mies pärjäsi selvästi vähemmällä, nykyinen sen sijaan masturboikin usein ja säännöllisesti, vaikka seksiä on useita kertoja viikossa ja viikonloppuisin yleensä pari kertaa päivässä. Hänen tekee mieli aamulla kun herää vierestäni ja näkee minut siinä vieressään. Hänen tekee mieli kun kumarrun poimimaan vaikka roskan lattialta ja satun pyllistämään häneen päin. Hänen tekee mieli kesken hyvän elokuvan jota on pitkään odottanut. Oikeastaan aika kiva olla näin haluttu :)
Kommentit (11)
seksin määrä ole siitä mihinkään vähentynyt. Saman kestää mies kun ennenkin, ja edelleen pitää mua kauniina ja ihanana, vaikka kiloja ja ryppyjä tullut. Olen ollut onnekas, kun kavereiden juttuja olen kuunnellut, niillä ei mene ihmeemmin seksin kanssa.
Itse selviän viikon ilman pillua ainoastaan runkkaamalla, mutta en yhtään kauempaa. Silloin kun muijalla oli vielä menkat säännöllisesti(nykyisin kierukka, joka ei todellakaan vähennä halukkuutta) paneskelimme usein menkkojen aikaan takaapäin seisaaltaan suihkussa. Todella hyvää oli. :)
Mutta esim. menkkojen aikaan jolloin tulee 4-5 päivän tauko huomaan miehessä selvän eron muuhun aikaan nähden. Ja tuolloinkin "hoitelen" miestä käsin ja suulla kerran tai pari. Mies muuttuu levottomaksi, ja tuntuu aivan erilaiselta, ja kun menkat lopulta loppuvat on kimpussa samantien niin himokkaana että oksat pois.
Kuinka moni muu mies on tällainen? Eipä se erityisemmin haittaa tms. mutta nyt todellakin uskon kun täälläkin moni mies sanoo miten tarvitsee sitä seksiä säännöllisesti pysyäkseen järjissään.
saksiä ole kolmesti päivässä. Tuollainen kuvailemasi tauko olisi aivan kauheaa. Miksi ihmeessä seksiä ei voi harrastaa tuolloin? Minä ainakin pidän naisestani ihan yhtä paljon verisenäkin...
t. mään
ei mahdu kaksi ihmistä kerrallaan, siksi ei voida suihkussa touhuta. Toivon mukaan suunnitellun remontin jälkeen mahdumme sinne yhtäaikaa, sitten voitaisiinkin ehkä kokeilla seksiä menkkojenkin aikaan. Tosin silloin maha on sen verran arka että en tiedä onnistuisiko se silti.
Ja oikein tyytyväinen olen siis tähän seksihaluiseen mieheeni :P Seksi on myös laadullisesti hyvää, eikä vain määrällisesti. Sitä en tiedä mistä muita tällaisia löytyy, itsekin tässä vielä hämmästelen tuuriani :)
T:ap
kun sama meno jatkuu yli 10 vuotta kestäneessä suhteessa.
Sitä en tiedä mistä muita tällaisia löytyy, itsekin tässä vielä hämmästelen tuuriani :)
T:ap
harrastimme sen "normu" 3krt vk.
nyt tuli vaihdettua mies 10v nuorempaan ja ohhoh, seksiä on 3krt pv :)) aivan ihanaa olla haluttu, samaa mieltä! ja samanlainen peppufani, vähän pyllistystä tai syliin pussailemaan niin jo on herralla hereillä.
runsaiden menkkojen aikaan takaapäin ja pyyhe alle, ei tuntunut haittaavan veren määrä ja hei! seksi auttaa menkkakipuihin, olen aika kipeä pari-kolme päivää kuukautisten alettua mutta seksin jälkeen ei tunnu missään!
tässähän minä olen valmiina mutta missäs sinä olet ????
Mitä outoa tossa on? Mä olen nainen enkä todellakaan pysty olemaan ilman seksiä kuukautisten aikana. Meillä naidaan siis silloinkin pyyhe perseen alla. Seksistä kuuluukin nauttia joka päivä.
Meillä on seksiä päivittäin, paitsi menkkojen aikaan. Minä haluan yhtä usein kuin mieskin. Ei se ole mitään pakonomaista tarvetta seksiin vaan normaalia vetovoimaa.
Pakonomaista olis, jos olisi pakko harrastaa, vaikka itseäkään ei haluttaisi ollenkaan.
Ihmeen harvoin muilla pareilla on seksiä, jos päivittäistä panemista pidetään outona.
Mä olen kuvailemasi kaltainen, mutta nainen. Mistä noita miehiä saa, joille seksi on todella tärkeää?