Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia käytöstä mieheltä?

Vierailija
30.04.2009 |

hän kohtelee sinua noin epäkohteliaasti?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko on alkanut keljuilemaan joka asiasta. Onkohan sillä toinen, vai muuten vaan kyllästynyt minuun? Ollaan jo pitkään oltu yhdessä ja lapsiakin useampi. Nykyään keljuilu on jokapäiväistä.

Liittyy aika usein siihen, että minä olen työttömänä ja en kuulemma tuo rahaa yhtään tähän talouteen. Olen siivelläeläjä yms.

Mutta eihän se ihan noinkaan mene. Tuleehan minullekin rahaa ja teen ruuat jokapäivä, siivoan, pesen pyykit, kuskaan lapset, huolehdin, että laskut maksetaan ajallaan ja maksan ne , mies ei vaivaudu opettelemaan laskunmaksamista netissä. Osaan myös venyttää penniä kun on tarvis ja aika usein on. Ompelen ja remontoin itse ja mikään ei riitä.

Nykyisin kun mies suuttuu niin aina haukkuu minun ulkoista olemustani. Milloin olen läski, milloin muuten vaan idiootti. Mies tekee kuulemma paljon enemmän perheemme eteen, vaikka ei osaisi edes laittaa lapsille ruokaa, jos olisivat keskenään. Ei sille tulisi edes mieleen, eikä se ole ikinä käyttänyt niitä lääkärissä, eikä lähtisi, kun ei osaa. Minä jouduin joskus itse 39 asteen kuumeessa käyttäämään lasta, kun mies ei osaa!

Huoh! Ja kaikesta huolimatta rakastan häntä, mutta haluaisin nykyään omaakin aikaa. Olen paljon

Vierailija
2/10 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samat tunnelmat jokin aika sitten. Minä olin työtön ja huolehdin kodinhoidon ja lapset ja minun mies sanoi myös aina että "en osaa" jos ei viitsi tai halua hoitaa jotain asiaa.

Minä olin aina siivelläeläjä koska en saanut palkkaa kun olin työtön.

Nyt olen töissä niin mies ei enää niin pahasti jaksa valittaa. Paitsi nyt kun hänen palkka on noussut ja hän tienaa (kuukaudesta riippuen) 4-6kertaa enemmän kuin minä on alkanut puhumaan että olisi mukava jos jäisin kotirouvaksi, mutta itse en halua, koska pelkään että se "siivelläeläminen" alkaa taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä kun minä oikeasti vastaan tässä perheessä , että on ruokaa ja muuta. Lasten harrastukset ja välineet, kuskaamiset, ruokaostokset jne. Ja välillä olen niin mitätön:( Mitenköhän jaksais tämän kaiken. Hommaa riittää koko ajan ja en tiedä kuka ne tekisi jos olisin töissä? Koko ajan laittelen työhakemuksia ja olen lähdössä oppisopimuksellä kouluun jos tärppää, mutta ei. Piti tuo ensimmäinen vuodatus lähettää keskeneräisenä, kun mies tuli "kyttäämään" kun en muuta tee kuin istun netissä. Eka kerta tälle päivälle.

Vierailija
4/10 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellään paha olo ja purkaa sen sinuun. Näin tämä minulle vaikuttaa.

Ei tosin minunkaan mieheni kyllä katsoisi, jos kotona olisin, vaikka kuinka hoitaisin kotia. Ei se mies ymmärrä, että aika menee kotonakin. Ja miten voisikaan ymmärtää.

Vierailija
5/10 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteen. Itse ottaisin kyllä avioeron sillä sekunnilla, kun mieheni haukkuisi minua, esimerkiksi läskiksi.

Vierailija
6/10 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahaa oloaan purkaa, mutta eri tyylillä kuin minä tekisin. Kun oikeasti tiedän, että välillä käy liiankin kuumana minuun, mutta en ymmärrä noita itsetunnon latistamis yrityksiä. Tiukkaa on rahasta, mutta enhän minä voi työpaikaksi väkisellä muuttua! Haen aina kaikkia mahdollisia paikkoja ja en ole kranttu, mutta ei vaan onnistu. Tiedän, että on perheitä jotka painivat paljon vakavampien ongelmien kanssa ja sympatiseeraan heitä. No ainakin helpotti, kun sain avautua ja sain noin ihania vastauksia. Välillä vaan tuntuu, että olenko minä oikeasti noin surkea.

Vierailija
7/10 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen ei ole rationaalinen olento.

Silloin, kun hänellä on hyvä hetki, niin kannattaa ottaa asia puheeksi. Ei siis saman tien, vaan myöhemmin. Sano, että et tykkää siitä, miten hän sinulle puhuu ja ethän sinäkään puhu hänelle näin. Toivottavasti saat hänet ajattelemaan.

Onnea työpaikan hakuun! Juuri sitä nyt tarvitaan.

Vierailija
8/10 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on ollut todella negatiivinen ja kiukkuinen, ja purki pahaa oloaan minuun haukkumalla ja arvostelemalla milloin mitäkin...no syyksi paljastui masennus.

Vierailija
9/10 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että sinä haluat kyllä mennä töihin, koska siitä työstä saa myös palkkaa. Päinvastoin kuin kaikesta kotona tehdystä työstä. Kerro, että juuri nyt tarvitset miehesi tukea ja kannustusta, että jaksat aktiivisesti ja reippaasti töitä hakea. Kerro, kuinka paljon muita työnhakijoita tällä hetkellä on.

Meillä muuttui asiat kummasti, kun sanoin että kodin pitäisi olla se paikka mistä saa kannustusta, tukea ja voimaa. Että siellä pitäisi olla se paras huutosakki eikä morkkaaja. Ukko tajusi, ja meillä on jäänyt minun nälvimiseni huomattavasti vähemmälle. Tajusi kai itsekin, että tosissani yritän ja yritän vielä enemmän jos saan kehuja.

Onnea matkaan!

Vierailija
10/10 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"se on sitten sinun mielipiteesi, itse olen täysin erimieltä asiasta". Kyllä se mies lopettaa sen mollaamisen jos huomaa ettet siitä välitä tippaakaan. Ja minäkin olen sitä mieltä että mies purkaa vain omaa pahaa oloaan. Tiedä sitten mikä siihen on syynä...minun mieheni kun alkoi minua haukkua niin olikin syyllisyys mikä painoi mieltä. Eli pettäminen oli taustalla. Toivottavasti miehelläsi on joku muu syy.

Mutta yritä olla kuuntelematta niitä mollauksia. Itse olin ihan romuna ja aloin jo uskoa että oikeasti olen ihan idiootti, vainoharhainen, ruma, patalaiska, tylsä, jne. Tavallaan jopa helpotti kun sain tietää pettämisestä, koska sain selityksen mieheni käytökselle ja samalla vakuutettua itseni etten ole niin huono kuin aloin luulla. Enää en katselisi niin pitkään tuota käytöstä mieheltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi