Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieti työ- tai kaveriporukkaasi, kuinka moni tekee tai on koskaan tehnyt itse munkkeja?

Vierailija
30.04.2009 |

Meillä töissä oli myynnissä itse tehtyjä munkkeja ja kaupaksi kävi todella kalliilla. Syynä se, että työkaverini eivät tee itse munkkeja.

Moni sanoi ettei ole koskaan tehnyt. Ihme uusavuttomia!

Miten sinun kavereiden tai työkaveeiden kesuudessa. Meillä töissä siis minä melkein ainoana tein äsken itse munkit.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli itseasiassa niin erilaisia tehdä että oli kivaa. :)

Vierailija
2/8 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan sen vuoksi, että perheessä on vehnäallergiaa, eli pitää tehdä itse.

En tunne ketään muuta, joka tekisi. Minäkään en tee. Ei tarvitse, kun anoppi juuri kävi tuomassa. Ja toinen syy on se, etteivät ne munkit niin hyviä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi tekevänsä tänään ekaa kertaa kavereidensa kanssa yhdessä. Kyllä moni mun tuttu tekee itse. Simaa en tee, sen ostan:-)

Vierailija
4/8 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta esim. tavallista pullaa en leivo kuin ehkä kerran 5 vuodessa.

Vierailija
5/8 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulen, että suurin osa tekee itse munkkeja.

Vierailija
6/8 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voisin tehdä nytkin, mutta Cittarista sain tuoreita ihan sairaan hyviä munkkeja.

Vierailija
7/8 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kotona en tee, kun joutuisin syömään ne lähes kaikki itse(: Lapset vielä niin pieniä etteivät montaa munkkia syö ja mies ei syö makeaa ollenkaan.

Vierailija
8/8 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveät leipomis-keskustelut muutenkin kahvituvassa aina.. Kaverinikin ovat sen tyyppisiä, että uskoisin ainakin suurimman osan tekevän itse.

Mä en tänä vuonna tehnyt, kun ollaan kipeitä, niin ei tuu vieraita niitä syömään. Ja itse en tykkää makeasta, lapsi vielä niin pieni etten anna sille paljoa makeaa.. Mies kyllä varmaan mättäisi niitä, mutta tehköön sitten itse jos tarvis. Myöskään ostomunkkeja ei siis ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme