Mitä juomia teillä on?
Kommentit (12)
simaa, kolaa, olutta, siideriä, lonkeroa... Ja lapset lähti mummolaan! :)
sima mehua ja mulle kaksi siideriä
on jääkaapissa maitoa, limua ja simaa. Kaapista löytyy mehutiivistettä ja hanasta saa vettä. Siinäpä ne...
vodkaa, giniä, valkkareita, punkkuja, kaljaa, siideriä, baileyssiä ja jotain muuta vastaavaa ja on siellä tiskialtaan alakaapissa vaikka mitä pulloja, en muistakkaan kaikkia.
Meillä on aina ihan sikana viinaksia, vaikka ei kovin juopotella.
maitoa, piimää, tavallista vettä.
Minä raskaana, mies ei muuten vain ota koskaan. :)
Simaa, Mehukatti-mehua, Pepsi Maxia, maitoa, olutta, lonkeroa, Nostalgy-viinaa, muutama pullo punaviiniä, yksi pullo Fresitaa ja yksi Muscadoria. Taitaa olla jotain liköörin jämiäkin ja puolipulloa (huonoa) sherryä.
- jaffaa
- novellea
- simaa
- olutta
- siideriä
- kuohuviiniä
- punaviiniä (noin 30 pulloa viinikaapissa)
- konjakkia
- Calvadosia
- Camparia
- vodkaa
- lakkalikööriä
Näistä tosin vain simaa, novellea, olutta ja siideriä on tarkoitus juoda tänään. Huomenna sitten simaa, kuoharia ja novellea.
Maitoa,piimää mulle,puolikas plo ykköstä,jota juon juuri,miehellä Koffia,2 tölkkiä Nikolaita (nonalko -olut),jotka on mulle ku oon Rv26
-Simaa
-Coksta (Zeroa)
-Siideriä
-Kuohuviiniä
-Vanilija Absolut
-Olutta
vodkaa, konjakkia, viskiä, kolmea eri likööriä (kahvi,lakka,banaani), calvadosta, aalborg akvavitia, camparia, viinejä (puna/valko/rose), olutta, siideriä, kuohuviiniä, samppanjaa (tossa tais olla alkot kutakuinkin), sitten vettä raanasta, vichyä, simaa, pommaccia, appelsiinimehua, maitoa, piimää.
Ja tänään varmaan ukko juo pullon kaljaa saunan jälkeen ja minä ehkä pari lasia valkkaria. Huomenna korkataan kuohuviini Ulliksella. Siinä siis suunnitellut vappualkot, toisaalta jos huomenna vaikka tulee yllärivieraita niin voihan muutakin alkoa mennä. Muuten ollaan ei-alko linjalla niin kun yleensäkin. Siitä varmaan johtuukin toi arsenaali, kun aika harvoin korkataan.
Nyt lähden kauppaan, ostetaan simaa, mehua ja limsaa, mulle vielä pari siideriä varuiks:)
Meillä alkoholipitoista nautin ainoastaan minä, mies ei juo edes simaa!