Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys Clomifenia käyttäneille!

25.05.2008 |

Jos lapsenne on saanut alkunsa clomifenien avulla, niin kuinka kauan olette yrittäneet seuraavia raskauksia ilman clomeja? Eli jos taustalla on ovulaatiohäiriötä, kuinka kauan kannattaa yritellä luomuna?

Meillä esikoinen sai alkunsa clomien avulla yli vuoden "luomu-yrityksen" jälkeen, ja nyt olisi toinen toiveissa. Yk 3 ja kierto tuntuu taas venyvän. Esikoista toivoessa kierto oli välillä satakin päivää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö sai aikanaan alkunsa ekasta Clomikierrosta, poika toisesta yrityskierrosta ilman Clomeja.

Keskenmennyt raskaus otti yli kaksi vuotta ennen tärppiä, ilman Clomeja siis.

Viime elokuusta tänne päin on uutta toivottu, nyt olen syönyt 4 kuuria Clomeja, kaksi kertaa 1 tabl/pvä, kerran 2 tabl./pvä ja nyt viimeisen 3 tabl-/pvä ja vihdoin sain aikaiseksi ovulaation.

Ongelmani on aina ollut pitkä ja epäsäännöllinen kierto ja ovuloimattomuus.

Kuopuksen kohdalla lääkäri väitti olleen hyvää tuuria ja myös sen etten ollut synnytyksen jälkeen käyttänyt mitään hormoniehkäisyä, ne ilmeisesti antaa mun omalle hormonitoiminnalle sen viimeisen niitin ja edes jonkinlaisen toiminnan palautuminen vaatii paljon aikaa.

Mun kiertoni tuppaa olemaan luomusti noin 40-120 päivän välillä.

Sanovat, että kierron pitäisi mielellään olla alle 35 päivää niin mahdollisuudet olisivat hyvät.

Itse ajattelisin sinun tilanteessa vielä antaa kesälle ja auringolle mahdollisuuden, auringonvalo voi tehdä ihmeitä hormonitoiminnalle B-)

Ja syksyllä sitten voisit kysellä lääkäriä.

Itseasiassa itse ainakin pidän taukoa kaikesta höösäämisestä ja sovittiin lääkärin kanssa, että palataan elokuussa asiaan jos kesän mittaan ei positiivista tulosta näy, silloin on sitten virallisesti vuosi yritystä takana taas.

Onnea yritykseen!

Rilla-ma-rilla *Suloista suvea toivotellen*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla