Miten pääsisi eroon ???
Minä olen ihan hurahtanut omaan pilluun. Jokainen aamu ja ilta minun on hiplattava klittaani, jokaisen pisun jälkeen pesen ja sivelen sitä tarpeettoman kauan, mutta kun se klitan sively tekee niin hyvää. Minulla kutisee ja kihelmöi koko ajan. Usein minulla on jokin esine pimpissä koko päivan. Silloinkin kun annan miesten nussia minua, annan aina ainoastaan takaapäin, silloinkin minun pitää itse sormeilla klittaani. Se mulkku siellä reijässä on pelkkä vekotin, se ei oikeastaan tunnu yhtään miltään, olen siis klitoris-nainen. Minusta sellainen takaapäin nainti on paljon helpompi ja kun siinä ei edes näy jyystävän miehen kasvoja, niin sen voi ottaa sellaisena pelkkänä helpotuksen antajana. Kasvokkain annan naida vain hyvien kavereiden. Mutta se pikku ongelma on siinä, että omasta mielestänikin minä hiplaan itseäni liian paljon. Jotakin pitäisi keksiä tilalle tai muuten päästä siitä eroon......vaikka se niin hyvälle tuntuukin. Äskettäin kävi sillä tavalla, että kun istuin junassa, niin vaistomaisesti kädet menivät jalkaväliin ja sitten sellaista pientä liikettä..käytävän toisella puolella istuva mummeli huomasi sen ja näin, miten hän vaan pudisteli päätään....