Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Blondi kun olen niin viitsisikö joku selittää minulle? (sikaflunssa)

Vierailija
30.04.2009 |

Miksi ihmiset hakevat apteekeista sitä lääkettä joka tuohon tautiin ilmeisesti auttaa? Miksi lääkärit kirjoittavat niitä reseptejä? Ovatko ihmiset sairaista?

Eihän lääkekuureja muutenkaan saa varmuudenvuoksi.

Loppuuko tuo lääke kun apteekit jakavat sitä kelle vaan?

Kiitos jos viitsit vastata!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereille. Ja ovat kenties kirjoitelleet myös hysteerisille että niillä on parempi mieli.

Vierailija
2/5 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on lääkäri ja hommaa tamifluta varastoon itsensä lisäksi meille lapsilleen ja lapsenlapsilleen. Siitä tulee jo toistakymmentä annosta. En ymmärrä mitä pahaa tuossa on, jos kriisi iskee syömme sitten omia lääkkeitämme, emmekä valtion varmuusvarastoja. Jää sekin lääke sitten muille tarvitseville ja verorahoja säästyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääke loppui jo kerran, silloin lintuinfluenssahysteria oli pahimmillaan. Sellaiset jotka reissaavat paljon, varautuvat. Influenssapiikki tai tamiflu, ne ovat kai ainoat hoidot, kunnes täsmälääke keksitään.

Systeri, joka oli ulkomaankomennuksella LI:n aikaan, kuvaili juuri Meksikon kaltaista tilannetta. Infrastruktuuri on romahtaa, kun kaikki sairastavat, mikään ei pelaa jne. Että paitsi lääkevarastot, niin kaiken varalta varautuvat hamstraavat ruuan jne.

Tuota--- mulla on flunssa.

Vierailija
4/5 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teho heikkenee...näinhän jossain "ennustettiin"..

Vierailija
5/5 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siitä on todellakin haittaa sikainfluenssan torjunnassa. Samoin kun on ollut haittaa turhien antibioottien käytössä, virus kun tulee resistentiksi tuolle.

Ja meidän maassa ainakin, lääkärit ovat melko itsekästä ja omaan napaansa tuijottavaa sakkia (ei kaikki, mutta työssäni olen tavannut useamman sellaisen).

-Meidän lapsilla on muuten flunssa/nuha, onneksi ei kuumetta ja kurkkukipua...