Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Muita, jotka tuntevat myötätuntoa Irmeliä kohtaan?
29.04.2009 |
Ehkä voimme kaikki yhdessä täällä koittaa tsempata "Mollista" eteenpäin. Kuitenkin hän on ilmiselvästi kaiken avun ja tuen tarpeessa. Ollaan ystäviä toisillemme, eikä halveksita ja naureskella. Yritetään auttaa ihan oikeasti. Jos, Irmeli, haluat, mun puolesta saat ainakin tuulettaa tuntojasi täällä vapaasti. Kirjoittaminen on terapiaa.
Kommentit (2)
Mutta abortti.blogspot.com ei ole se.
Kaivakaa joku vanha ketju esille googlen kautta, niin katsotaan mitä ja miten se kirjoitti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kiitos!
En kuitenkaan terapoi itseäni näissä asioissa enkä ole terapian tarpeessa. Mitään kirjoitusterapiaa palstalta en hae.
Tänään tuli kiva kommentti vaikeaan blogiini aiheesta abortti - ja julkaisin sen.
En ole saanut mitään roskakommentteja blogiini ja olen siitä iloinen.
Toisinaan aiheita ilmestyy tänne palstoille blogistani ja täällä kirjoitetaan anonyymisti kaikkea roskaa. Joskus on toisin päin - nappaan täältä jonkun järkevän aloituksen blogiini ja viittaan, että se tulee täältä ketjusta sinä ja sinä päivänä. Blogissani ne järkevämmät aloitukset säilyvät yhteisen otsikon alla.
Kiitos siitä, että haluatte auttaa. Se on kuitenkin mahdoton tehtävä eikä kannata olla huolissa. En etsi tukea enkä apua ja on kauheata, jos minulle tuntemattomat ihmiset alkavat auttaa ja tukea. Siitä tulee vain sekasotkua.
Hyvä idea, että ei halveksita (miksi näissä aiheissa pitäisi halveksia ketään - en ymmärrä).
Anteeksi, jos olette ymmärtäneet minun "tuulettavan" tupaani ja tuntojani täällä - se ei ole ollut tarkoitus. Ennemminkin olen halunnut kertoa siitä millaista elämä tässä maassa on koko elämän monelle korkeasti koulutetulle naisellekin ja kuinka se tietysti vaikuttaa siihenkin, että ihminen valitsee abortin. Jos elämä olisi toisenlaista tämän päivän Suomessa - ja toivoisin, että niin olisi - niin ehkä abortteja olisi vähemmän.
Olisi utopiaa luulla, että kaikki abortit saadaan pois, mutta niiden suuren määrän laskua toivoisin.
Olen aikoinani ollut aborttiaiheiden alottaja tällä palstalla, mutta olen joutunut tilanteeseen, että joudun ilmoittamaan, että en ole tietyn ketjun ap. Nytkin pyörii sellainen ketju, joka on saanut paljon vierailijoita, mutta en itse kiinnostunut tuosta ketjusta. Se näyttää ilmestyvän palstan kehiin heti kun joku juttuni pyörii lähistöllä. Eilen ilmestyi suosimiini ketjuihin häirintää, jonka ylläpito kuitenkin poisti.
Hyvää illan jatkoa
abortti.blogspot.com