Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisko sitä laittaa vappuaattona ekaa kertaa elämässään

Vierailija
29.04.2009 |

minihameen (farkku) ja legginsit? Vai farkkuhameen, sukkikset ja saappaat..?

Lihava EN ole, mutta 30-vuotias kylläkin :-)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivän vaatetta aikuiselle naiselle :)

Vierailija
2/18 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sukkikset, saappaat ja farkkuhame... se kuulostaa hyvälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sopimatonta ikäiselleni? Peruukin meinasin vetäistä myös :-) Ap

Vierailija
4/18 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein lämmintä niin saappaat turhan kuumat:)

Vierailija
5/18 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on viimeisintä muotia pitkät legginsit, eli nilkkoihin asti. mutta saapikkaat kuulostaa paremmalta!

Vierailija
6/18 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita toki! :)

legginsit, farkkuhame, saappaat, nahkatakki. :)

BUENO. :)

Vierailija
7/18 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen farkkuhameen - miltäs se kuulostaa? Mitähän mä keksin yläosaan... Ap

Vierailija
8/18 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuinen nainen ei saisi laitta legginsejä ja minihametta? Mikä tästä yhdistelmästä tekee _aikuiselle_ naiselle epäsopivan? Jos siis on kroppa kunnossa.

Vierailija
9/18 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v juurikaan poikkea 20 vuotiaasta. multa ainakin kysytään aina alkossa paperit vaikka olen 30 v täyttänyt. pukeuden kyllä just niinkuin silloinkin, eli ihan normaalisti. en ole koskaan pukeutunut mitenkään ikäsidonnaisesti. eikä äitinikään käytä sen kummempia vaatteita kuin mäkään. espritiä, mexxiä, h&m, gina tricot jne. käytetään molemmat ja on aina käytetty. miten nää pukeutumiset ikään liittyy?

Vierailija
10/18 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuinen nainen ei saisi laitta legginsejä ja minihametta? Mikä tästä yhdistelmästä tekee _aikuiselle_ naiselle epäsopivan? Jos siis on kroppa kunnossa.

Vierailija
11/18 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.style.com/fashionshows/complete/S2009RTW-JNWATNBE

Farkkuhame on JEES, jos se on nykypäivän malli ja muu vaatetus ja asusteet tätä päivää. Valitettavasti se suomalaiskansallinen farkkutyyli on aika kamalan näköistä.

Mutta jos tämän Junya Watanaben tyyliin löydät farkkuhameen ja muut releet, niin GO FOR THAT! Näillä mennään vappugeimeihin :)

2

Vierailija
12/18 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en näe siinä mitään outoa, että vetäisin leggarit ja minihameen päälle, vaikka mun 3-vuotias tyttönikin voisi pukeutua samoin. Katsos, käytänhän minä myös sukkahousuja ja hametta (eri pituisena), samoin tekee 3v. Käytän myös farkkuja, kuten 3v. Käytän verkkareitakin joskus, kuten tyttäreni. Jne.

Miksi siis juuri legginsit+minihame on se hyi hyi, ei aikuiselle naiselle-juttu?! Joskus on soveliasta käyttää jakkupukua. Mutta esim. vappubileisiin sopii hyvin vähän toisenlainen vaatetus. Itse olen siis vanha kääpä, 29v. "aikuinen nainen", hoikka ja omasta mielestäni sovelias käyttämään lähes vaatetta kuin vaatetta. Ja käytän. Kauhistelkaa!

Vierailija
13/18 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/18 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mikäli pukeutuvat "kuten aina ennenkin" Leggingsejä ei silloin vielä ollut olemassakaan. Itsekään en osaa niitä käyttää kun en nuorenakaan käyttänyt. 90-luvulla vasta tulivat leggingsit, joita käytettiin esimerkiksi pitkän, ison collegetunikan tai t-paidan kanssa. Ne olivat sellaista kangasta kuin t-paidat, eivät lainkaan 2000-luvun leggingsien tapaisia.

Vierailija
15/18 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin itse harkita myös tuollaista tempausta, olen aina viihtynyt housuissa.

Vierailija
16/18 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen jo 36 ja vielä viimeisillään raskaanakin. Näytän omasta mielestäni ihan asialliselta.

Legginssejä en suostu jalkaani laittamaan, sillä minusta ne näyttää ainakin minulla rumilta eikä nyt toisillakaan niin kivoilta.

Vierailija
17/18 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tiedä tuon taivaallista muodista.

Joo, leggarit on kivat, mutta oikein käytettynä. Ja farkkuhame kiva, jos se on hyvännäköinen. Suomimammat nyt vaan tykkää pukeutua samoin kuin 3-vuotiaat tyttärensä.... surullista.

Vierailija
18/18 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pukeudu samoin kuin "aina" olen pukeutunut. Enkä myöskään samoin kuin 3v tyttäreni tai 23v tyttäreni.

Voisin kyllä kuvitella että 45v laittaa päälleen farkkuhameen ja saappaat ehkä legginsitkin, mutta ei samanlaisia kuin 23v tai 3v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän