Neuvokaahan, kenellä kokemusta...
..elikkäs. Olen tapaillut mukavaa miestä jonkin aikaa ja kohta voisin harkita päästää hänet myös peiton alle. Mies vaan on todella paljon minua isompi. Itse olen tällainen hippiäinen, reippaasti alle 50 kg ja 160cm. En tiedä miehen tarkkaa kokoa, mutta varmasti yli 100kg. Ei mikään plösö ollenkaan, mutta on sekä lihasta että muutakin. Vähän jänittää, että liiskaannunko?? Onko muita pareja, joilla iso kokoero? Vinkkejä? Ex-mies oli paljon pienempi ja siitäkin on jo aikaa..
Kommentit (9)
on koko painollaan sun päällä? Tai kun se hyppää sun päälle koko massallaan kaapin päältä?
Onko muita pareja, joilla iso kokoero? Vinkkejä?
ite anakin oon 110kg ja vaimo 160cm ja hyvin pannan parastamme ja tiheään :) eipä tuo oo valittanu että liiskaantuis ... ja enpä kyllä itse ainakaan makaa päällä vaan paino on polvilla ..
Hyvin se menee ..
on koko painollaan sun päällä? Tai kun se hyppää sun päälle koko massallaan kaapin päältä?
Tulipa muisto, joka huvittaa vieläkin. Olen pienikokoinen mies, mittaa 172 cm. Vuosia sitten seurustelin hetken 185 cm pitkän tytön kanssa. Erityisesti hänellä riitti jalkoja. Hän ei sanallakaan sanonut epätavallisen pituuseron haittaavan itseään, eikä se minuakaan muutoin, mutta...
Naidessani häntä ensimmäistä kertaa takaa päin niin, että hän oli kontillaan, en ylettynytkään polvillani ollen työntymään sisälle. Oli pakko kyykkiä jotensakin puolittaisesti.
Tavara kuin hirvellä: ei yhtä iso mutta yhtä korkealla!
Naidessani häntä ensimmäistä kertaa takaa päin niin, että hän oli kontillaan, en ylettynytkään polvillani ollen työntymään sisälle. Oli pakko kyykkiä jotensakin puolittaisesti.
Että mies on 110 kg ja nainen 160 senttiä. Onko nuo 160 senttiset aina sama painoisia? vai oletteko saman pituisia ja painoisia, hehhehh?
ite anakin oon 110kg ja vaimo 160cm ja hyvin pannan parastamme ja tiheään :)
Luulempa, että ap ei huolissaan niinkään pituuserosta, ehän hän mikään poikkeuksellisen lyhyt ole. ilmeisesti kyselee, kun painoeroa näyttäisi olevan reilut 50 kg... Vai olenka väärässä?
röhnöttää naisen päällä kuin sika yöpuulla. Useimmat miehet eivät harrasta seksiä sillä tavoin.