Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sikainfluenssa > rokotus > rokotukset yleensä

Vierailija
29.04.2009 |

Mietin tässä että kun muutenkin epäilen lapsen rokottamista niin nyt puhutaan tästä sikainfluenssa rokotteesta joka on vasta kehitteillä. Miten vasta kehiteillä oleva rokote pystytään testaamaan niin että se on turvallinen vai otetaanko vaan riski ja kaikki rokotetaa ja katotaan mitä tapahtuu?

Muistan itse käyneeni ottamasta polirokotuksen sokeripalalla ja silloinkin se kaikille "pakko annettiin" vaikka tiedettiin että se ei kaikille ole turvallinen.

Tiedän että tämä palsta on täynnä rokotusten kannattajia ja suuri osa rokottaa kaikki maailman rokotteet lapsilleen, mutta entäs jos on toista mieltä?

Itse harkitsen edelleen rokotanko ylipäätään lastani. Tuntuu että meidän lapset ovast iso koekaniini joukko jolla testataan nyt näitä uusia yhdistelmä rokotteita, enkä todellakaan usko "tutkimuksia" joissa rokotteet on todettu vaarattomiksi.

Onko rokote vaaraton jos se ei aiheuta kuin pikkuista lämmönnousua rokotusiltana... En voi uskoa tätä.

Vai perustuuko tämä siihen että suurinosa rokotetuista ei saa mitään oireita?

Entä pitkäaikaiset oireet mitä ei osata edes liittää rokotteisiin? Eikö niitä ole vain olemassa kun kukaan ei ole voinut niitä todentaa?

Juu ja sekavassa mielentilassa olen ja psykologille varattu aika!

Kommentit (1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme