Wilson Kirwa.. tyhmää suomineitoa on taas petetty raskaasti
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1679813
Joku musta mies on esiintynyt Kirwana, saanut persikkaa mutta nainen on niin
tyhmä ettei erota mustaa miestä toisesta.
Kommentit (56)
silloin varmuudella että WK on siihen aikaan ollut Suomessa.
niin millä sen sinä todistat?
ja kerro miten päättelit noin! :D
20.5.2007 Wilson kilpaili Imatralla.
miten se sitten pokkana väittää vaimolleenkin ollensa ulkomailla?
silloin kun hän oli Italiassa, vaikka olisikin ollut silloin kun Wilson oli Suomessa. Ei kai nyt kukaan tällaista asiaa myöntäisi todeksi varsinkaan vaimolleen.
Kovasti on ollut menoa Suomessa, Se on siinä-sarjan -kuvaukset, katsellut toukokuun alkupuolella MM-jääkiekkoa suomalaisten kanssa Suomessa, kilpaillut Suomessa
Taitaa nyt Wilson huijata eikä tuo 7 Päivää-lehden tyttö.
silloin kun hän oli Italiassa, vaikka olisikin ollut silloin kun Wilson oli Suomessa. Ei kai nyt kukaan tällaista asiaa myöntäisi todeksi varsinkaan vaimolleen.
Missä olen päätellyt että vaimo olisi tavallista tyhmempi? En missään!
Minunkin ystäväni väitti minulle että mieheni pettää minua työmatkallaan, sen vuoksi että hän nyt sattuu olemaan ulkomaalainen. Mies oli toisella puolen maapalloa, eikä "ystäväni" edes kunnolla tunne häntä.
Ulkomaalaisista saa väittää tässä maassa ihan mitä vaan..
"Eli et ole ollut Suomessa lainkaan toukokuussa 2007?
- En ole, olin leirillä Italiassa, kuten joka vuosi toukokuussa."
Aivan selvä vale!
ja mistä ihmeestä joku tietää tasan tarkkaan missä hän on ollut toukouussa tai huhtikuussa.
Ja mitä väliä vaikka panis koko korttelia, ei vois vähemmän kiinnostaa.
Sitä paitsi ulkkikset kertoo sulle ihan mitä sä kännissä haluat kuulla, olevansa vaikka itse jeesus... suomalainen nainen antaa ihan varmasti
Pääasia, että joku on saanut pesää tyhmältä Suomi-Bimbolta! Harmittaa vaan, että Wilson on vedetty tähän mukaan.
On antanut vapaaehtoisesti, mutta rakastaja ei ollutkaan se keneksi häntä luuli!
voishan se nainen hakee korvauksia kivusta ja särystä ja noloudesta ja huijauksesta...... tyhmästä alapäästä kärsii koko ruumis
Niinhan naikkonen itsekin kertoi etta oli sanonut nimekseen Franco, ehka oli kuullut vaarin tai unohtanut nimen.
Lehden tyhmyytta etta ovat alkaneet syyttaa vaaraa miesta.
ja lässyttää "suhteestaan" naimisissa olevan miehen kanssa. Todennäköisesti Kirwa on oikeassa ja nainen väärässä.
todista kuinka voit sen tietää..