Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wilson Kirwa.. tyhmää suomineitoa on taas petetty raskaasti

Vierailija
29.04.2009 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1679813

Joku musta mies on esiintynyt Kirwana, saanut persikkaa mutta nainen on niin

tyhmä ettei erota mustaa miestä toisesta.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka tahansa voi väittää olevansa Kirwa, etunimihän olikin eri.

Vierailija
22/56 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edukunta talon hississä kun mitään ei tarvitse todistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmasti valehtelisi silloin myös sukunimenkin?

Vierailija
24/56 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen mies on joskus multakin pyytänyt puhelinnumeroa, en kyllä tiedä oliko silloin jo suhteessa. Tää Kirwa edusti Suomea viime olympilaisissa maratonissa.

Kysyin muuten onko sukua Wilson Kirwalle ja sanoi ettei ole.

Vierailija
25/56 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskankin kannattaisi ehkä tarkastaa tietolähteet hieman tarkemmin,ettei noin noloja otsikkoja tekisi.

Vierailija
26/56 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskankin kannattaisi ehkä tarkastaa tietolähteet hieman tarkemmin,ettei noin noloja otsikkoja tekisi.

Vierailija
27/56 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on 7päivää lehden vastuu.

Wilsonina nostaisin oikeusjutun lehteä vastaan, maineen menetys, henkistä kärsimystä ja tuskaa.

28/56 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi väittää vaikka ottaneensa suihin Matti Vanhaselta edukunta talon hississä kun mitään ei tarvitse todistaa.

Vierailija
29/56 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka naimisissa oleva mies myöntää edes että tuollainen juttu on totta! Tietenkin Wilson yrittää nyt kaikin keinoin saada jutun kumotuksi!

Vierailija
30/56 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin nyt väittää lehdille että olin Italiassa tuohon aikaan, en ole pettänyt vaimoani.

Vierailija
31/56 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Francis Kirwalle kuuluu? Missä päin asuu? Tiedän miehestä, mutta siitä on aikaa yli 5v.

Vierailija
32/56 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakko kommentoida kuitenkin!;)

Eli eikös ole aika helppoa huiputtaa (humalaista?) naista... Itse en urheilua seuraa lainkaan, nimenä Kirwa hiukan tuttu jne. mutta JOS minulle joku tumma mies tulisi sanomaan että Kirwa tässä moi, niin en voisi asiaa kyseenalaistaa, koska ei mitään käsitystä minkä näköinen hän on.

Varmaan aika monella on sama juttu; on PALJON julkkiksia joita ei tunne/tiedä miltä he näyttävät.

Jos joku tulee pöytään ja sanoo että mä olen "Matti Meikäläinen" ja näyttelen teatterissa ja elokuvissa, no esim. olin siinä-ja-siinä leffassa jne.

TAI mä pelaan jalkapalloa SM-liiga joukkueessa nimeltään Pallokaverit ja mun nimi on "Keijo Könsikäs" niin ehkä moni tosiaan uskoo asian?

Aina parempi kun könnissä herää kotoaan ja alkaa musitelle eilistä hoitoa, ja hieman saa muistikuvia että se oli sellanen pitkä ja vaalee ja menee katsomaan netistä, ja KAPPAS just niissä leffoissa oli näytelly/just siinä joukkueessa pelannu sen niminen kaveri joka aika pitkä ja vaalee näyttäis olevan...

Ja MITÄ sitten tehdään...! No titenkin soitetaan Seiskaan että XXX on pettäny vaimoaan mun kanssa...!:D Ihan sairasta.

Vierailija
33/56 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kestävät muutaman viikon. Toukokuussa ahkeralaiset ovat jo Suomessa...

Vierailija
34/56 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilsonin Italian harjoitusleiri alkoi jo huhtikuun alussa ja tuli kauan ennen toukokuun loppua Suomeen!

Vierailija
35/56 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on joku vähän esittänyt olevansa muuta kuin mitä on iskeäkseen. (vaikka eihän se edes väittänyt olevansa *Wilson* Kirwa). Ja humalaista on helppo huiputtaa.

Vierailija
36/56 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väitti olevansa joku kuuluisa muusikko (se joka teki sen biisin "bad boys, bad boys what u gonna do when the came for you..") ja se meni täydestä, kaverini luuli paneskelevansa kuuluisan muusikon kanssa, sittemmin selvisi että tämä olikin työtön, naimisissa olevan kahden lapsen isä joka ei osannut soittaa muuta kuin suutaan.

Vierailija
37/56 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää että on poissa maasta just silloin kun juttu on tapahtunut (jos on tapahtunut).

Tietenkin nyt väittää lehdille että olin Italiassa tuohon aikaan, en ole pettänyt vaimoani.

Vierailija
38/56 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitinkin vain että nyt on Wilsonin helppo vedota ja saada AV-mammat säälimään sanomalla että minä olin toukokuussa Italiassa, en ollut Suomessa. Kuinka moni meistä edes tietää mikä päivä tämä kyseinen asia on ollut? Tiedämme vain sen että suurimman osan toukokuusta 2007 Wilson on ollut Suomessa, joten on todennäköisempää että pettämisen aikaan Wilson on ollut Suomessa kuin Italiassa.

Vierailija
39/56 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin millä sen sinä todistat?

Vierailija
40/56 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin varmuudella että WK on siihen aikaan ollut Suomessa.

niin millä sen sinä todistat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme