Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin hirveästi yhden ihmisen tältä palstalta pois

Vierailija
28.04.2009 |

Kaikki varmaan tietää, ketä tarkoitan.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen esimerkki samasta aiheesta: Jos mä menen sossun luukulle, niin on ilmiselvää, että jotakin on pielessä ja mä olen kuin luukun väärällä puolella...

Onko sulla kyky ymmärtää tällaista ilmiötä yhteiskunnassamme? Ja jos se alkaa oleen jo laajempi ilmiö niin sitten täällä jokin mättää ja pahasti...

Ruotsin kuninkaastakin sanotaan, että se on maansa suurin sossuavun saaja, mutta sen ei tartte käydä luukulla...mun tarttee ikävä kyllä käydä luukulla, mutta ne ovat sanoneet mulle, että sulla on kaikkea mitä ihmisellä voi olla paitsi rahaa ja sitä sä et tältä yhteiskunnalta saa...siispä jatkan Hurstin jonossa...ja mietin keitä muita meitä on...

Vierailija
22/40 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen esimerkki samasta aiheesta: Jos mä menen sossun luukulle, niin on ilmiselvää, että jotakin on pielessä ja mä olen kuin luukun väärällä puolella...

Tiedän omasta kokemuksesta että tämä asia ottaa ki-pe-ää eikä sitä pysty edes sulattamaan kerralla, mutta päästäksesi eteenpäin sinun on pakko hyväksyä se että olet luukun väärällä puolella mielenterveysongelmiesi takia. Koeta päästä hyvällä terapeutille, varaa muutama vuosi aikaa ja sen prosessin toisessa päässä on toivon mukaan rakkaus itseäsi kohtaan ja luottamus muihin ihmisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en enää voi kuvitella.

Vierailija
24/40 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tän viestin ap on Haloska itse tai sen tukijoukot ja siksi ne on hiljaa nimestä! Muuta en enää voi kuvitella.

Vierailija
25/40 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä ei tällä hetkellä mene hyvin. Mollis, mieti tarkkaan haluatko pitää netissä nimeäsi ja henkilöllisyyttäsi näkyvillä. Käyt tällä hetkellä läpi raskaita aikoja, toivottavasti olet hakenut ja saat apua.

Vierailija
26/40 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huolestuttavaa.

Vierailija
27/40 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitelmia, analyysejä ja diagnooseja toisista, joista ja joidenka asioista ette tiedä hökäsen pöläystä. Luulette varmaan antavanne viisaita kommentteja...mutta...paistaa läpi, että...

Eikö palstalla jo kielletty kaikenlaiset kommentit, analyysit ja diagnoosit toisten mielenterveydestä ja tehty aloitus varatuomari Linnainmaalle...

Vierailija
28/40 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitelmia, analyysejä ja diagnooseja toisista, joista ja joidenka asioista ette tiedä hökäsen pöläystä. Luulette varmaan antavanne viisaita kommentteja...mutta...paistaa läpi, että...

Eikö palstalla jo kielletty kaikenlaiset kommentit, analyysit ja diagnoosit toisten mielenterveydestä ja tehty aloitus varatuomari Linnainmaalle...

Vierailija
29/40 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun mielestäni tänne yksi molla-pikkumyy-haloska-muuminmammakin mahtuu... Toivottavasti kirjoittaminen helpottaa tosiaan hänen tuskaansa ja onneksi minun ei tarvitse lukea niitä hänen hassuja aloituksiaan... voisin oikeastaan mennä tästä kiusaamaan uskovaisia tai läskäreitä kun niistä saa vastustakin....

Vierailija
30/40 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun mielestäni tänne yksi molla-pikkumyy-haloska-muuminmammakin mahtuu... Toivottavasti kirjoittaminen helpottaa tosiaan hänen tuskaansa ja onneksi minun ei tarvitse lukea niitä hänen hassuja aloituksiaan... voisin oikeastaan mennä tästä kiusaamaan uskovaisia tai läskäreitä kun niistä saa vastustakin....

Vierailija
31/40 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni se mollis on ihan sekaisin ja siksipä en viitsikään sitä kiusata... olen se 37?

Vierailija
32/40 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean molliksen tekstit ovat ihan selkeitä, vai voitteko kertoa MIKÄ niissä teidän mielestänne mättää niin kovasti...jospa teidän omissa päissänne mättää ja luotte teksteistä oman tilanteenne näköisiä - tai miten asiat teillä itsellänne ovat...

PikkuMyy on laittanut yhden tekstin arvioitavaksi palstalle suomi24 kirjailijanalut. Eipäs siellä senkään tekstiä haukuttu sekopäiseksi, vaikka täällä palstalla, niin tehtiin. Käykää katsomassa: Haamukirjoittajaa etsitään!

Jos siis annatte negatiivistä kritiikkiä, niin sanokaa hyvät ihmiset, missä vika...

Eivätkö kaikki opetkin tee niin?

Vai onko taustalla että ette voi sietää osoitetta abortti.blogspot.com

Vierailija
33/40 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastaat vielä toisenkin kerran. Ja siinä se keskustelu.

Vierailija
34/40 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista palautetta että olet sekaisin. En tiedä onko tämä sinulle pahaksi vai hyväksi, toivon että hyväksi ja saisit kimmokkeen ryhtyä pohdiskelemaan asioita.

Sinulla on tapana kirjoittaa itseäsi koskevia viestejä joissa teeskentelet että olet joku muu, ja se on melkoisen friikkiä. Paljastat lisäksi itsestäsi liikaa viesteissäsi.

Sinulla ei ole todellisuudentaju ihan kohdallaan. Jos esim. teet aloituksen "Diagnoosit on kiellettävä tällä palstalla", se ei tarkoita sitä että siitä lähtien diagnoosit on kielletty. Jollekin ihme varatuomari Linnainmaan palstalle kirjoittaminen on ihan yhtä hyödytöntä tässä suhteessa. Se että odotat häneltä vastausta ja ihmettelet miksei sitä kuulu, on myös osoitus todellisuudentajusi heittämisestä.

Olet selvästi paranoidi. Tarja Halosen tukijoukot EIVÄT seuraa viestittelyäsi. Ylipäänsä Tarja Halosella ei ole mitään tekemistä elämäsi kanssa muualla kuin omassa päässäsi. Google EI nostele viestejäsi etusivulle jonkun salaliiton mukaisesti. Viestejäsi poistetaan, koska niin poistetaan muutkin viestit, joissa puhutaan yksityishenkilöistä tunnistettavasti. Sillä erotuksella että täällä sinä itse paljastat liikaa.

35/40 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan nämä, jotka kirjoittavat molliksena ja pikkumyynä esiintyen.

Rekisteröitykää - jotta näkyy, kuka todellakin kirjoittaa mitäkin.

Mutta ette, koska tasonne on sellaista tai haluatte pitää sen sellaisena täällä, että sen takana ei uskalla olla omalla nimellä.

Toivottavasti tämä oli THE END tälle ketjulle!

Hauskaa vappua!

P.S. Mieheni käski juuri kysyä, että oletteko jääneet ilman munaa?

:D

Vierailija
36/40 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan nämä, jotka kirjoittavat molliksena ja pikkumyynä esiintyen.

Rekisteröitykää - jotta näkyy, kuka todellakin kirjoittaa mitäkin.

Mutta ette, koska tasonne on sellaista tai haluatte pitää sen sellaisena täällä, että sen takana ei uskalla olla omalla nimellä.

Toivottavasti tämä oli THE END tälle ketjulle!

Hauskaa vappua!

P.S. Mieheni käski juuri kysyä, että oletteko jääneet ilman munaa?

Vierailija
37/40 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiroilemaan amiksen keskenjättäneen miehensä kanssa sohvalle....

Vierailija
38/40 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelua itsensä kanssa eri palstoilla, samaa omituista jankkaamista mitä kukaan ei tajua. Mun yksi ystävä joutui psykoosiin ja kirjoitteli silloin samanlaisia juttuja, ei onneksi nettiin vaan lähetteli kirjeitä jne... Se että laittaa omalla nimellä nettiin mitä tahansa outoa, on huolestuttavaa. Ne on siellä aina ja ikuisesti ja oman terveemmän tulevaisuuden rakentaminen on aina vaan vaikeampaa.

Minusta on surullista myös että noiden juttujen taso muuttuu koko ajan huonommaksi, sekavammaksi, vihaisemmaksi...

Vierailija
39/40 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelua itsensä kanssa eri palstoilla, samaa omituista jankkaamista mitä kukaan ei tajua. Mun yksi ystävä joutui psykoosiin ja kirjoitteli silloin samanlaisia juttuja, ei onneksi nettiin vaan lähetteli kirjeitä jne... Se että laittaa omalla nimellä nettiin mitä tahansa outoa, on huolestuttavaa. Ne on siellä aina ja ikuisesti ja oman terveemmän tulevaisuuden rakentaminen on aina vaan vaikeampaa.

Minusta on surullista myös että noiden juttujen taso muuttuu koko ajan huonommaksi, sekavammaksi, vihaisemmaksi...

Ovat muuttuneet tosi agressiivisiksi ja jopa uhkaileviksi.

Vierailija
40/40 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos se niin, että viime viikolla se mollis pyysi saada vanhoja nappeja, vanhoja langanjämiä ja vanhoja vauvanvaatteita, jotka eivät enää käy lapsillenne ja joita ette saa myytyä kirppiksellä. Jotkut suuttuivat tästä ja alkoivat vainota mollista, mollamaijojen tekijää. Nyt se on tehnyt mollamaijoja uusista materiaaleista ja porukka on sille vihainen ja jauhaa paskaa siitä.

Sanoisin, että kateus tätäkin juttua pyörittää...Mitään hyvää ei voi tässä maassa tehdä ilman, että joku alkaa keksii jotakin paskaa ja...arvatkaa itse loput...