Haluaisin hirveästi yhden ihmisen tältä palstalta pois
Kommentit (40)
Olen ollut palstalla tiiviisti pari päivää ja en ole huomannut ollenkaan.
Sillä on selvä sähköpostiosoite, mene sinne kertomaan toivomuksesi ja voithan tehdä hyökkäyksen häntä vastaan niin kuin ihan omalla nimelläsi. Eihän sekään toimi millään salanimellä. Siis jos nyt se mollis oli se jonka haluat pois tältä palstalta.
Tunnetko sen henkilökohtaisesti?
Koska toivon, että löydät jonkun muun tavan hoitaa itsesi kuntoon. Voin suoraan myöntää, että ahdistat minua. Ja totta on, että voin olla lukemattakin juttujasi, mutta aina ne otsikot osuvat tahtomatta silmiin.
Miettikääs hei sitä! Kaikki paska kaatuu sen molliksen päälle. Oletteko jotain metsästäjiä kun jahtaatte yhtä mollamaijantekijää tällä tavalla?
Ja miksi te jahtaatte sitä - siksikö, että se innostui tekemään käsitöitä ja yritti saada niille jotakin järkevää käyttöä ja kiertoa eikä vaan lojumaan kaapissa. Siinä on kuulkaas aika vähän mielisairasta!
Tää teidän jahtaaminen on aivan sairasta! Ja sitten sen piti huolehtia siitä, että mielenterveysongelmat eivät ylikorostuisi tällä palstalla ja että ketään ei syyteltäisi mt-ongelmaiseksi, koska siitä vasta ongelmia tulee. Tuntui eräänä hetkenä kuin koko palsta olisi täyttynyt mt-ongelmaisista ja sekopäisistä ja liian yksinkertaisista ja tyhmistä psyk.hoitajiksi itseään kutsuvia.
Nyt se on laittanut aloituksen varatuomari Linnainmaan palstalle noista mielenterveysjutuista, mutta sinne palstalle ei tarvitse ollenkaan mennä.
Tee tähän listaa niistä ikävistä ja silmäänpistävistä aloituksista, jotka sinua häiritsevät ja joiden luulet olevan sen vainoamasi molliksen aloituksia.
En ilmoita tätä ketjua ylläpidolle asiattomana, koska jollakin tavalla tämä on aika mielenkiintoinen aloitus. Ensin jahdattiin ihmisiä mielenterveysongelmaisina ja kun sille tuli loppu niin sitten alettiin vainoamaan "jotakin", joista kukaan ei tiedä ketä tarkoitetaan, mutta jonkun pitäisi vain ilmoittautua vapaaehtoisesti syntipukiksi.
Jään seuraamaan mitä tästä ketjusta oikein tulee...
ja puhuu taas itsestään niin kuin ulkopuolisesta. Miten et ymmärrä että me nähdään aina heti kun rupeat harrastamaan tuota? Onko sinulla jakautunut persoonallisuus etkä aina itsekään tiedä kuka puhuu?
Sama tyyli kautta linjan, onko se nyt siis se Mollis sitte?
heti huomasin minäkin molliksen viestin...
ja puhuu taas itsestään niin kuin ulkopuolisesta. Miten et ymmärrä että me nähdään aina heti kun rupeat harrastamaan tuota? Onko sinulla jakautunut persoonallisuus etkä aina itsekään tiedä kuka puhuu?
Sama tyyli kautta linjan, onko se nyt siis se Mollis sitte?
Itse olen kirjoittanut aloitusviestin ja viestin numero 14. Mutta saatiinpa näköjään myös molliksesta seuraa.
ap
Niin, olette antaneet/luoneet minulle jo niin monta persoonaa, että ihan kauhistun. Ja kauhistun, koska en tunnista itseäni teidän luomistanne hahmoista. Mutta tässä syy miksi puhun itsestäni kuin ulkopuolisena. En ole mitenkään jakautunut...
Taiteilijoista sanotaan, että IHMISET tekevät heidän persoonastaan tuhansittain tulkintoja ja se on hyvän taiteilijan merkki. Huh, olisi raskasta olla oikea taiteilija. No haloska on joku taiteilija - ainakin esittelee teoksiaan, mutta kuinka monia tulkintoja hän onkaan saanut suuresta persoonastaan? Minulle on taas sanottu, että pidä ne maalaukset piilossa enkä nykyään enää tee mitään, koska ei ole tilaa eikä rahaa materiaaleihin yms ongelmia. Siispä siirryin mollamaijantekoon, koska ajattelin pääseväni niistä eroon, mutta sepä vasta vaikeaa onkin...nytkin on kuusi kroppaa meneillään...ja minusta tuli tämän palstan yleinen kaatopaikka...NO, KESTÄN SEN KYLLÄ!
Tehkää aloitus: Listaa saamasi lempinimet niin EHKÄ osallistun...
Minusta te kaikki tyhjäpäät saisitte häipyä hus vittuun täältä.
Typerää ininää joka helvetin pikkuasiasta. Hävetkää äiti-ihmiset!!!!
Se on kuin yhteistyöjaavunantosopimus, koska hän on Kallion friiduja, jotka saivat mahdollisuuden nousta yhteiskunnassa ja nyt noiden/heidän hienosto-yläluokan-rouvien tarttis nyt sitten jeesata meitä syrjäytyneitä (ylikoulutettujakin huomio)...
Onko Hurstin jono sulle tuttu?
Minusta te kaikki tyhjäpäät saisitte häipyä hus vittuun täältä.
Typerää ininää joka helvetin pikkuasiasta. Hävetkää äiti-ihmiset!!!!
kukakohan täällä on se joka inisee ;)
Haluatko että käytetään susta sun oikeaa nimeä sitten? Ihan sukunimen kanssa? Itse olen puhutellut sua PikkuMyyksi siksi että mielestäni oikeilla nimillä täällä ei pidä puhua muista kuin julkkiksista. Mutta jos sä näin tahdot niin sopiihan se.
Siispä kysyn; Irmeli, miksi puhut itsestäsi 3. persoonassa?
Palaa nyt maan pinnalle hyvä ihminen! Hän on presidentti eikä mikään avustustyöntekijä. Niissä hommissa on kuule ihan eri ihmiset.
Minä en toivo häntä pois palstalta. Toivon, että kirjoittaminen helpottaa ahdistusta hänellä.