Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako esimies määrätä pukeutumiseni?

Vierailija
28.04.2009 |

Tänään tuli tieto esimieheltä, että meidän on käytettävä töissä yo-lakkiamme. Suoraan sanottuna ei paljon hotsittais. Saanko kieltäytyä moisesta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko päivä töissä. Olen opettaja.

Vierailija
2/10 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaks ne haluaa, että saatte myös tuloksia aikaseksi töissä eikä pelkka paikalla olo riitä. Kamalaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolen tunninkin hatun pitämisestä. Ne on tehty jollekin pyöreäpäille. Miksi minun pitäisi pitää vappuaattona pitää töissä yo-lakkia? Eiköhän ne oppilaat tiedä, että minä olen yliopistonkin käynyt?

Vierailija
4/10 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa työpaikassahan pitää pitää työnantajan univormua tai muuta työasua ja monessa asiakaspalvelutyössä on selkeästi määritelty pukeutumiskoodi. Opettajilla ei kyllä ole käsittääkseni mitään velvollisuutta omistaa ylioppilaslakkia, joten jos työnantaja sellaista määrää pitämään, niin hänen on kai lakki myös hankittava.

Vierailija
5/10 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serpentiini pitäisi siis tulla työnantajan hankkimana varmaan, kun sitä edellytetään pidettävän kaulassa?

ap

Vierailija
6/10 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/10 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavatpahan sitten oppilaat ihmetellä, että miten mä olen töihin sinne päässyt ilman valkolakkia ;-)

Vierailija
8/10 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistoon voi hakea myös muun toisen asteen tutkinnon suorittanut, jos rahkeet muuten riittää.

Minä en varmaan suostuisi laittamaan töihin yo-lakkia. En käytä sitä koskaan vappuna.

t. yläkoulun ope

Vierailija
9/10 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manta on saannut omansa.

Vierailija
10/10 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä ei huumori riitä lakkia pitämään edes vappuna? Miksi sitä pitää niin henkeen ja vereen vastustaa?

En minä ainakaan usko, että kukaan sitä pitää ylpeilläkseen ylioppilaan tittelillä (tätä siis täällä kirjoitetaan eleensä syyksi lakin halveeraamiseen). Kunhan nyt on vaan tällainen hauska tapa. Eihän tästä tarvitse paineita ottaa - suuntaan eikä toiseen!

Glada vappen!!