Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttäviä nuo Ideaparkissa olevat käsihoidon tyrkyttäjät! Haluan shoppailla rauhassa!

Vierailija
28.04.2009 |

Nyt niitä oli jo molemmilla käytävillä. Ne niiden myymät käsivoiteet ovat sitä paitsi älyttömän kalliita.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt niitä oli jo molemmilla käytävillä. Ne niiden myymät käsivoiteet ovat sitä paitsi älyttömän kalliita.

Vierailija
2/30 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiinnolla odotan kauanko kestä että kerjäläiset tajuaa häipyä täältä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsi ja hius ym juttujen myjiä, ainakin puol vuotta. ihan TAJUTTOMAN ärsyttäviä!

ja kampissa niitä on aina ollut myös.

Vierailija
4/30 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyntipiste on Ideaparkin kahdella käytävällä. Joo, ovat ärsyttäviä. Kävelen vain ohi, ja jos tyrkyttävät, pudistan päätäni. Joskus kierrän toista reittiä pitkin, ettei tarvitsisi mennä siitä ohi!

Vierailija
5/30 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne poistuu. Mut mä otan AINA ilmaiset hoidot ja nautin enkä osta mitään. Sanon vielä, että voin ilmaisia näytteitä ottaa. Myyjät varmaan inhoaa mua.

Vierailija
6/30 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut kävelemään heidän ohi samoin kuin kadulla kerjäävien feissareiden ohi.

Vierailija
7/30 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppakeskusten käytävillä olevat kaiken maailman tyrkyttäjät. Ärsyttävimpiä on tällä hetkellä noi liikuntakeskusten tyrkyt, kun menee ohitse ratasikäisen lapsen ja valtavan vauvamahan kanssa... jep, nythän mä just haluan tarttua niiden kuntoilutarjoukseen. Ei niillä paljon kans sytytä kelle ne niitä tyrkyttää...

Vierailija
8/30 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viime vuoden toukokuussa ja silloin jo ihmettelin mitä ne hyökkäilee.

Vierailija
9/30 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt, että mitään sellaista mitä minulle tyrkytetään, en ainakaan hanki! Sama juttu uskonnollisen, poliittisen ym. materiaalin tyrkyttämisen kanssa - todella raivostuttavaa. Pahin oli joku krishnamunkki (?) joka löi käteen pussin jotain pähkinöitä (?) ja sanoi että näistä on yleensä ihmiset antaneet 1-2 euroa. Juma, että ärsytti se jätkä!!! Röyhkeydellä ei mitään rajaa.

kauppakeskusten käytävillä olevat kaiken maailman tyrkyttäjät. Ärsyttävimpiä on tällä hetkellä noi liikuntakeskusten tyrkyt, kun menee ohitse ratasikäisen lapsen ja valtavan vauvamahan kanssa... jep, nythän mä just haluan tarttua niiden kuntoilutarjoukseen. Ei niillä paljon kans sytytä kelle ne niitä tyrkyttää...

Vierailija
10/30 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki voi olla kunnan tai valtion palveluksessa tai kotiäiteinä. En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa nähdä tällaista yrittämistä. Sanotaan yleisesti, että aina löytyy töitä kun vain haluaa. Kun niitä sitten tekee, ei sekään kelpaa, koska horjuttaa jonkun ohikulkijan mielenrauhaa.

Vierailija
11/30 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea nuori nainen tulee ehdottelemaan että "Nyt sais käsihoidon kahdella kympillä." Sitten kun sanon että okei ja menen siihen sen pöydän ääreen, otan kaluni esiin ja sanon että "käytäthän rasvaa kanssa?" niin ne alkaa huutamaan vartijoita paikalle... Siis mikä ihmeen käsihoito se sellainen on jossa housut pidetään jalassa???

Vierailija
12/30 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee ihan tallinna-fiilis, "rouva tule osta osta, tule kokeilemaan, osta osta" se on tosi ärsyttävää! Sitten kun sanoo että ei kiitos, ja olen sanonut ihan kohteliaasti, niin perästä kuuluu kun tämä myyjä tuhahtaa jotain kollegalleen omalla kielellään. En tiedä mitä, mutta varmaan jotain että "hitsi mikä idiootti" ei tunnu kivalta.

Vierailija
13/30 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki voi olla kunnan tai valtion palveluksessa tai kotiäiteinä. En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa nähdä tällaista yrittämistä. Sanotaan yleisesti, että aina löytyy töitä kun vain haluaa. Kun niitä sitten tekee, ei sekään kelpaa, koska horjuttaa jonkun ohikulkijan mielenrauhaa.

Mun mielestä tyrkytystyö on säälittävää ja rasittavaa ihmisten kiusaamista. Se on myös usein moraalisesti erittäin arveluttavaa, esim. lehtien myynti menee usein hyväksikäytön puolelle (vanhukset, vammaiset, mt-ongelmaiset). Kertoo jo jotain ihmisestä joka sellaista työtä tekee! Ja minun suuhuni sun on ihan turha laittaa mitään "yleisesti sanottua"!

Vierailija
14/30 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo, on silti ärsyttävää. Jos niiden tuotteet olisivat oikeasti hyviä niin eiköhän niitä tultaisi ostamaan ilman tyrkyttämistäkin. Onko kukaan muuten oikeasti ostanut niitä käsivoiteita?

Vierailija
15/30 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa ainakin suurin osa näistä tyrkyttäjistä oli israelilaisia... Tuottee "Kuolleenmeren suolaa" yms. jenkeissä tehtyä mömmöä.

Vierailija
16/30 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ompussa tosiaan ja jos ne puhuu mulle englanniks niin mä oikeesti esitän niin tyhmää ja kysyn osaatko suomea ja sit ne kysyy enkö osaa englantia ja mä tietenkin että no en kun asun suomessa :-)

Vierailija
17/30 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampissa musta ne on ihan ok. Ne kuitenkin yrittää tehdä työtä, pisteet siitä. Ja kyllä siellä joku on aina ottamassa hoitoja, eli eiköhän se ns kannatakin.

Mulle ei ole ikinä oltu epäystävällisiä, olen vaan hymyillyt ja mennyt ohi ja olen saanut olla rauhassa.

Vierailija
18/30 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät koskaan tule sieltä tiskin takaa/edestä siihen käytävälle hihasta nyppimään tai muutenkaan lähesty mitenkään agressiivisesti. Niillä on siellä aika selvät sävelet miten toimia! Siihen pyyntöön jokainen voi toki reagoida mieleisellään tavalla. Itse totean aina, että mulla on jo heidän tuotteitaan. Niin saa jatkaa matkaansa ihan rauhassa kiitosten kera.

Vierailija
19/30 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ärsyttävää, että nuoret tytöt yrittävät tehdä näin lama-aikana töitä ja hankkia työkokemusta. Eikä muuten ole helppoa hommaa, kun suurin osa ihmisten reaktioista on juuri tuota ap-tyyliä. Toivottavasti sinun lapsesi eivät tee mitään ärsyttävää työtä vaan roikkuvat käsipuolessasi kuin paraskin käsihoidon kaupustelija rahaa kerjäten. Etteivät vaan häiritsisi ketään.

Itse aloitin 14-vuotiaana tekemään ärsyttävää myyntityötä. Opin paljon, ihmisten kohtaamisesta, tohkeudesta, vaikuttamisesta, nöyrtymisestä, terveestä ammattiylpeydestä.

Mutta näin tarkemmin ajateltuna kyllä tuollainen yritteliäisyys, itsensä peliin laittaminen ja kaupustelu on täysin tuomittavaa. Työnteko pitäisi lailla kieltää. Ainakin myyntityö, koska se ärsyttää.

voi ääliöys.

Vierailija
20/30 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi tiuskia, koska työtänsä ne vaan tekevät, mutta tuo tyrkytys on kyllä todella ikävää ja häiritsevää. Usein kierrän toisen käytävän kautta, jotta en törmäisi heihin, ja se kyllä hankaloittaa shoppailua.

Luulisi, että tuollainen tyrkytys on Ideaparkille kokonaisuudessaan haitallista toimintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä