Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3.kuumeilijoiden viikko 51 (15.-21.12.)

15.12.2008 |

Aloitetaankos uusi viikkopinoutuminen.... Saankohan linkitettyä tuon 50 pinon tähän... Jää nähtäväksi :)

[http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WA...|http://www.vauva.fi/…]

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin tuntuu että täälläkin on hiljaisempaa, kaikki varmaan jouluvalmisteluissa kiinni.

Mulla pitäis alkaa menkat perjantaina, ja olenkin ihan 100% varma, että näin tulee tapahtumaan. Olen jo valmiiksi surrut asian, jos ei sitten niin kovaa tympisi :) Olisihan se ollut ihanaa miehelle joululahjaksi antaa se positiivinen uutinen, mutta ei aina saa kaikkea mitä haluaa.

Mä oon ollut viikonlopun ihan kipeä, lähes neljänkympin kuumeessa maannut tuolla sohvanpohjalla, nyt helpottaa, mutta en töihin vielä tänään tohtinut mennä. Huomenna varmaan sitten jo jaksaa sinnekin vääntää itsensä.

JOtenkin tuon viikonlopun jäljiltä on kuuppa ihan jumissa, en oikein keksi mitä kirjoittaa vaikka ajatuksia pää onkin täynnä...

Luetteko te muut juttuja tuolta odotuspuolelta? Mä käyn säännöllisin väliajoin lueskelemassa huhtikuisten ja kesäkuisten juttuja ja muistelen sitten omia raskausaikoja ;) Jonkinlaista itsekidutusta sekin lienee...

Musta on tullut ihan äärimmäisen itkuherkkä, ihan älytöntä! Aina mie oon herkkä ollut, mutta nyt vielä hurjemmin! Mä oon ajatellut, että kun alkaa yrittää raskautta sitä alkaa luultavasti erittää myös jotain "itkuhormoonia", ei tätä pillittämistä voi muuten selittää.

Arvatkaa miten jännittää mennä huomenna lasten joulujuhlaan? Mä varmaan pillitän silmät päästäni, se on aina niin herkkää kun pienet esiintyy! Kevätjuhlassa selvisin nieleskelyllä, mutta nyt täytyy varmaan ottaa aurinkolasit mukaan=)

Mukavaa viikkoa kaikille, toivotaan hyviä uutisia monille meistä! Oli ne sitten mitä tahansa. Pahoittelen, jos kirjoitusvirheitä on kovin paljoa, tuntuu sormet viellä elävän hiukan omassa maailmassaan.

t. Omppu yk2 kp 25/28

Vierailija
2/46 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosti onnea molemmille :))) Tuo Piiulin ylläri-plussa on aivan huippu ;)

Mulla kp 42, ei menkkoja mutta hiiva löytyy - ärrinmurrin :S

On taas oikein onnistuja-olo... rinnat silti ovat nyt hieman muuttuneet aroiksi joka viittaisi siihen että menkat ovat muutaman päivän päästä tulossa. Tuntuu siltä, että kp31 oli *oikeasti* ovis koska nyt 2 viikkoa sen jälkeen on kaartamassa ferrari esille.

Mukavampaa viikkoa muille ja toivotaan vielä paljon plussia enne joulua!

t. Manna kp 42 / ???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uutta viikkoa! :) Joulu ei ole enää kaukana. Kävin lauantaina ostamassa lahjoja ja kyllä oli paljon ihmisiä liikkellä, huh! Ois tehnyt mieli vaan päästä pois. Mutta onpahan suurin iosa lahjoista nyt ostettu.

Paljon onnea Piiuli ja Efva! :))

ON: Ovis on ilmeisesti tänään ja puuhissa on oltu kiitettävästi, toivottavasti. Eilen vielä oli yritystä, mutta se meni pieleen. Joten lauantain kp 13 puuhailu on viimeinen kunnon yritys. Kyllä ottaa pattiin... :/ Tänään ei ole mahdollisuutta, kun mies sanoi ettei jaksa enää. Joten... Odotellaan. Testauspäivä on vasta vuoden lopussa.

Plussaonnea! :)++++

Kp 15/26-30, yk 17

Vierailija
4/46 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi itkuherkkä, joulujuhlissä jo itkin, ti-ti nallen konsertissa itkin, ohjelmia lastesta/eläimistä katsoessa itken. Oikein hävettä, mutta mikäs teet?

Viikon verran on jomottanut mahassa, mutta ei tätiä. Alanko etsimään raskausoireita? Niitä kyllä kehittäis itselle piinaksi paljonkin, ja sitten kun menkat jouluna alkaa on pettymys valtava. Joten odotellaan ja kuumeillaan... Mietin kyllä että pitäiskö tilata pari testia kun jouluksi ollaan menossa reissuun, rahan tuhlausta olis varmasti.

Eipä muuta, lapset nuhaiset ja minullakin nenä tukossa ja kurkku kipeä...

kewa123 ja kp?

Vierailija
5/46 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimmille pluassanneille isot onnittelut! Piiuli ja Efva, ei kun vain leijonanpoikasia odottamaan! Ihanaa.

Minä en millään meinaa sisäistää tätä tämän päiväistä haamua. Siis olisiko se oikeasti voinut nyt heti tärpätä. Menen apteekista ostamaan testin aamuksi, 2 tilattua mulla ennestään olisi, mutta törsäsin toisen jo loppuviikosta ja nyt tämän haamua näyttävän tänään päivällä. Aamullahan testi antaa paremmin tulosta, eikös vain?

Jeela ja yk 1 kp 27/24-32 tai sitten 3+5 :))

Vierailija
6/46 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hiljainen olen ollut itsekin. Takana on muutama viikko pakollista nettitaukoa kotikoneen hajottua. Nyt on uusi läppäri sormien alla ja homma toimii taas. Ihan hyvä kyllä tuo nettitauko, vaikka toki olen käynyt jostain aina kuulumisia lukemassa. Plussanneissa oli ainakin Piiuli, onnea hänelle ja vielä erikoisten kiemuroiden jälkeen tuli tuo plussa. Kaikki on siis mahdollista.

Minä elelen tylsää vaihetta, kun ei vielä voi edes jännäillä. Vielä viikon verran menkkoihin. Saan varmaan joululahjaksi mukavan punaisen yllätyksen. Aina sattuu tuo ajoitus niin sopivasti, että jos on joku reissu tms niin menkat onnistuu ajoittumaan juuri sopivasti siihen. Ja nyt siis viettelen varmaan joulua alkotta (en tosin muutenkaan paljon juo) ihan vaan varmuuden vuoksi ja kaikki epäilee vauvauutisia ja sitten niitä ei kuitenkaan tule. Pöh.

En muuten olisi vielä puoli vuotta sitten uskonut, etten vielä joulunakaan ole raskautunut. Itse asiassa taisin ajatella niin, että "eiköhän sitä jouluun mennessä ole plussattu". Ei mikään kiire ollut, mutta jouluun tuntui olevan nii-in pitkä aika. No ei ole plussaa ja niin se taisi olla, että puolen vuoden jälkeen todennäköisyys raskautua alkaa laskemaan, Vai muistanko ihan väärin. No jospa sitä raskautuisi ennen 30v -päiviä. Vielä olisi melkein kaksi vuotta aikaa siihen.

Mutta odottavan aika on pitkä. Tämä joulunalus nyt varmasti sujuu sukkelasti, mutta sitten alkaa hiiidaaas tammi-helmi-maaliskuu. Sekin tässä on kieroa, että laihduttamalla voisin itse vaikuttaa plussamahdollisuuksiin, mutta silti en saa sitä aikaiseksi. Tyhmä.

Näistä negatiivisista jutuista huolimatta oikein ihanaa ja tunnelmallista joulunodotusta kaikille ja paljon plussia.

MammaMia kp 21 / 27-33, yk 6

Vierailija
7/46 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...aattelin muutaman sanasen heittää. Tuntuu kyllä olevan normaalia hiljaisempaa täällä. Kait se on tämä joulun alus ja kiireet.

Jeela: Varovaiset onnittelut haamusta:)! Ilmoittelehan mitä uusi testi näyttää.

ON: Malttamaton, kun olen, niin tein sit tänään testin ja negaahan se näytti:(. No, menkathan eivät edes myöhässä, mut kylläpä mieli aika maassa on. Ottaa niin päähän, ku oviksen bongasin ja pupuilut onnistui ja niitä vielä ahkeraan harrasteltiinkin. No, näinhän se meillä on aina mennyt. Sitä vaan niin kovin toivois, et ois edes tän kolmannen kohdalla mennyt toisin, mut minkäs teet. Josko kuitenkin joskus itellekin vielä se plussa tulis...

Sori oma napaisuus ja masentunut kirjoitus! Siitä huolimatta oikein oikein paljon plussaonne kaikille!

Senny kp23/23-27

Vierailija
8/46 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se plussa tuli!

Aamulla oli hailakka, mutta ihan selvä plussa. Siirryn siis leijonanpentuihin, hiphei!

hailakkuus varmaan johtuu vielä tuosta ajankohdasta. testaus kp 27 ja 28 kun ovis oli kp 14-15.

Jeela 3+6

Vierailija
9/46 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekana onnittelut Jeelalle, kävipä se nopsaan!

ON: kp 29, tissit tuli eilen kipeiksi ja olin havaitsevinani myös hieman huonoa oloa eilen, mutta nää voi ihan yhtä hyvin olla oireita lähestyvistä menkoista. Kolmessa viime kierrossa rinnat ei kipeytyneet lainkaan. Kyllä ihmismieli on hullu, heti kun joku tämmöinen oire ilmaantuu niin toiveet kohoaa välittömästi. Vaikka järki sotii vastaan. Vielä ei pääse testaamaankaan moneen päivään kun helkkarin kiertokin on ollu sen max 33 pv. Olen myös ärhennellyt miehelle ja eilen illalla pillitin telkkua katellessa. Voiko oireita edes vielä olla jos oviksesta on 7 pv... kaikkea sitä risteileekin tässä tyhmässä päässä.

Ärrrpurrr... hemmetti miks ei voi jo tärpätä???

Anyway, joulu tulee pian ja se on ihana asia!

t. eewokki yk 8, kp 29/33

Vierailija
10/46 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan teille kaikille! Minulla on kaksi (suhteellisen pientä) lasta, mutta niin se vaan vauvakuume taas jyllää täysillä. On ne niin ihania nuo lapset. Oliko teillä muilla minkä ikäisiä ne aiemmat lapsukaiset? Itselläni on pikkaisen yli 2v esikoinen ja 10kk kuopus...

Meillä on miehen kanssa vielä yksi ongelma. Minä haluaisin aloittaa yrittämisen jo tässä kuussa ja mies vasta tammikuun puolella... Ehkäpä saan taivuteltua miehen... Se pelkää, että taas tärppää eka kierrosta, kuten edellinen ja minä pelkään, että taas kestää yritystä yli vuoden, kuten esikoisen kohdalla...

Merkkaan nyt kuitenkin yrityskierroksi 1, vaikka se voikin olla vasta ensi kierto se ykkönen... Saa nähdä...

Hippi-hiiri, yk1, kp 6/27-30

Vierailija
11/46 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kärsitty kauheasta vatsapöpöstä koko perheen voimin. Testasin ovulaatiotestillä maanantaina ja tuolloin viiva oli vahva, mutta mies oli silloin kipeä, niin jäi hommat hoitamatta. Eilen en testannut koska olin itse tosi kipeä. Tänään testasin ja viivaa ei tullut.... =/ Toivottavasti sunnuntain touhuista oli mitään hyötyä, jos se ovis nyt sitten oli maanantaina....

Blaah...on kyllä niin voimaton olo. Ei ole kiva tauti. Onneksi lapset on jo paremmassa kunnossa. Tuntuvat toipuvan paremmin kuin me vanhemmat....

Nyt vaan jännitetään.... kyllä vähän kateeks käy tuo piiuli ;) ihan huippujuttu, onnea!!!

nro3

kp 17/n.30-31

Vierailija
12/46 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä poistun taustailemaan, mies sanoi että kaksi lasta riittä, km oli hänellä niin kova pala että ei halua kokea uudestaan...

Minä kylläkin kuumeilen, mutta yksin tästä ei taida tulla mitään (tai tuoko se haikara meille vauva?).

Lyhyeksi jäi tämä vierailu, mutta plussaonne kuitenkin kaikille!!!

kewa123

Vierailija
13/46 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavan isosti onnea Jeela!!

Tervetuloa Hippi-hiiri; mulle on ennestään 6,5 vuotiaat kaksostytöt joten edellisestä vauva-ajasta on pitkän pitkä aika. Saas nähdä jos vielä joskus pääsisi nauttivaan vauvantuoksusta kotona... ihan yhden kappaleen kera mielellään tällä kertaa ;)

Kewalle heipat, harmi että tilanne kääntyi noin teillä :( Mutta never say never; toivotaan että ajan myötä miehesi vielä muuttaa mielensä asiasta.

Eewokki puheli sanoja ihan kun mun suustani... niin sitä jokaista "oiretta" miettii ja kääntelee & vääntelee päässään kun toivoo sitä yhtä tulosta... minäkin yhä pidän yllä pienenpientä toivonkipinää, vaikka kierto tälläinen mega-kierto eikä oviksesta ole hajua että onko ollut ja jos on ollut niin koska ja jos oli, kun luulin niin silloin ei kyllä ollut mitään vipinää... ehkä toivon raskautuneeni pyhästä hengestä ;)? Istuttiinhan me oviksen (?) aikaan yhtäaikaa samassa saunassa miehen kanssa, melkein samalla pefletilläkin, hehheh...

No parin päivän päästä ainakin minä saan tuloksen kun menkat joko tulee tai sitten ei... aamulla taas toivo heräsi, kun hampaita pestessäni tuli yökkäysolo ja -ääniä. Ekassa raskaudessani hampaidenpesu oli yhtä tuskaa sillä heti rupesi yökättämään kun työnsin hammasharjan suuhun.

Mutta järki sanoo, että äläs Manna unta nää ja lopeta haaveilut; jos se ovis nyt oli silloin kun nipisteli (kp31) niin eikai peitonheiluttelut 2 päivää sen jälkeen (kp33) enää voi kantaa hedelmää.

Joten odottelua odottelua... hohhoijaa, tämmöisellä kierrolla tuntuu että saa koko ajan vaan odottaa jotain...

Terkuin, Manna kp 44 / ??? (huomenna tulee 2 vkoa oletetusta oviksesta)

Vierailija
14/46 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu kotona vieläkin, tää tauti ei meinaa mennä ohi ja nyt on pojukin samassa veneessä... Plääh! Mutta uskon että jouluna ollaankin onneksi terveitä =) Kop kop!

Piiulia ja Jeelaa Onnittelen, ihania uutisia! Efvaa oonkin tainnut jo onnitella, mutta kerta vielä, ettei jää ainakaan väliin!

Kewa, heippa! Kurjaa, mutta toivotaan että miehesi ajan myötä muuttaa mielensä.

Hippi-Hiiri tervetuloa! Mulla on tyttö 4v7kk ja poika 2v6kk. Tsemppiä yritykseen!

Mä olen kanssa täällä hankkinut itselle raskausoireet, vaikka olen kyllä siis edelleen varma, ettei flaksi tässä kierrossa käynyt. Silti mulla on metallin maku suussa ja aaltoilevaa huonovointisuutta. Hyvä kun on monta päivää kuumeessa, niin onkos ihme nuo em oireet.

Mutta... Mun täytyy tunnustaa yksi nolo juttu. Tein tänään ovulaatiotestin, kun en viiti raskaustestejä tuhlata, tosi loogista että ovistestejä viitin... No jos se vaikka tää flunssa antaisi mun hölmöilyä anteeksi. OOn hiukan ymmällään, kun siihen testiin tuli kaksi yhtä vahvaa punaista viivaa?? Miksi? Mulla on ollut lähes kellontarkka kierto, pillereillä ja ilman 28kp useiden vuosien ajan. Siis ei voi olla totta että mä nyt vasta ovuloin??? Mä en tiedä miksi mä ihan oikeesti menin tuon testin tekemään, kun en mä oikein usko siihen että ne vois raskautta ennustaa.

No tyhmästä päästä kärsii koko kroppa ja täällä mä nyt odotan sormet ristissä perjantaita, alkaako menkat vai pääsenkö tekemään raskaustestiä.

Sympatiat Manna sulle tuosta kierrosta, mä meinaan hulluuntua jo 28 kierroilla :)

t. Omppu yk2 kp 27/28

Vierailija
15/46 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Jeela!! :)

Nyt tulee ihan omaa napaa vaan... Täytyy kysyä tuosta Kotitesti.fi:n ovistestistä.

Aloitin siis testaamisen kp 11 (tai kp 10). Kp 12 tuli puolet vahvempi viiva, kp 13 tasavahvat viivat ja silloin oltiin puuhissa. Kp 14 vähän vahvempi viiva. Ja sitten loppuivat ovistikut, koska olin koittanut kaksikin kertaa päivässä kahtena päivänä. Kp 14 oltiin puuhissa, mutta se meni pieleen, koska mies ei lauennut (= jaksanut) (suoraa tekstiä..). Sen jälkeen ei ole ollut enää hommailua, koska mies ie jaksanut (enkä kyllä minäkään).

Eli kysmys on, että: miten kotitesti.fi:n ovistestit toimii? Olisiko viiva luultavasti vielä vahvistunut kp 15 (eli maanantaina) ? Alkoi häiritsemään tämä koko juttu.. :/ Olisi pitänyt ostaa lisää ovistestejä.. Eli siis luulisin, että maanantaina tai tiistaina oli ovis (se tapahtui siis), koska maanantaina jomotti kovasti alavatsan oikeaa puolta ja tiistaina kp 16 jomotti taas, mutta "tylpästi". Tapahtuiko siis vasta tiistaina?

Ihmettelin vaan, kun testi näytti jo kp 13 tasavahvoja viivoja, ja ohjeissahan lukee, että kun on tasavahvat viivat tai testiviiva on vahvempi, niin ovis tapahtuu 24-36 tunnin kuluttua.

Mutta siis kp 13 lauantaina oli kaikista kovimmat oviskivut (huippasi ja särki menkkamaisesti). Tuliko sekavaa tekstiä..? Onko jollain kokemusta noista ko. ovistesteistä ja miten ne ovat teillä toimineet? Ja oletteko tuleet raskaaksi vaikka on ollut "vain" tasavahvat viivat?

Nyt tuli kyllä epätoivoinen olo...

Jos ei tärppää tässä kierrossa, nini sitten jään tauolle. Ottaa vaan päähän, kun vaikka kuinka yrittää, niin ei tärppää.. :( Onhan tässä jo 1,5 vuotta jo yritetty. Kiitos jos joku jaksaoi lukea tämän. :)

Kp 17/26-30, yk 17

Vierailija
16/46 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Jeela, piiuli ja efva. Sai meistä ainakin muutama sit plussan tonne elokuisiin. Vaikka kuinka on kiva, että ees joku plussaa, niin kyllä se kovasti tietty harmittaa, et ite ei... tuntuu sitten kipeelle lukea hehkutus tekstiä. Itse on yrittänyt vasta niin vähän aikaa et vielä kestää, mut osanotot teille, joilla jo useita yrityksiä, teille ennenkaikkea toivon KOVASTI plussaonnea!!!!!!!!!!!!!!!!

Tervetuloa hippi-hiiri. Mulla 99 tyttö ja 03 poika.

On sulla manna aika pitkä tuo kierto. Siinä saa ovista tosiaan tarkkailla... Mulla onkin sit toisesta ääripäästä joskus jopa vaan 21...tiiä sit et kerkeekö näin lyhyessä sit ovuloida ollenkaan saati sit kiinnittyä??? Ovis kivut kyllä on selkeet, mut minähän en tikuttele. Tässä kierrossa aattelin ruveta greippimehuu hörppimään...josko lie siitä hyötyä.

Oikein rauhaisaa joulunaikaa kaikille!

t. wilukisu yk 3 kp 7 (kai)/24-26

Vierailija
17/46 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

monista onnitteluista!

Niin vain tärrpäsi ekasta kierrosta. Taktikointi tepsi; pari kolme viikkoa selibaattia, ovulaatitestit ja ajoituksella yksi ainokainen onnitunut pupuilu. Vahvaa viivaa seuraavana iltana. Surituspaineiden vuoksi vahvan viivan päivänä homma meni metsään. Eli yksi ainoa kerta ja plussa tuli!

Tuulettelut sikseen. Toivon kaikille kovasti lussatuulia ja aivan hirmuisesti jaksuja yritykselle niille jotka ovat jo kauan toivoneet ja yrittäneet. Toivottavasti teidät pian palkitaan plussatestein!

Plussa-säteitä

Jeela 4+0 (lähes oireeton)

Vierailija
18/46 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaapa odotuspuolelle keskustelua 3. lapsen odottajille, niin on sitten meidän muiden hyvä tulla täältä perästä. =)

Tervetuloa hippi-hiiri! Meillä on ennestään 7- ja 5-vuotiaat lapset, joten ikäeroa tulisi melko paljon. Mutta olisi kiva päästä enemmän keskittymään vanhempien lasten koulu/eskarikäyntiin, samalla kun itse olisi vauvan kanssa kotosalla.

ON: Nyt niin päätin yrittää olla tarkkailematta jokaista pikku nipistystä ja kuvotusta, mutta se on niiiiin vaikeaa. Edellisissäkin kierroissa on ollut vaikka mitä oireita, joten täytyisi nyt ihan viilipyttynä odotella vain, että menkat edes olisivat myöhässä.

No, nyt pitää lähteä töihin uurastamaan, mutta TSEMPPIÄ ja voimaa jaksaa meille kaikille ja etenkin teille piiiiitkään yrittäneille. Kyllä se plussa sieltä vielä tulee!!!

Bakteeri yk 3, kp 24/n.29

Vierailija
19/46 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Meikäläinen onnistui sitten lahjakkaasti tiputtamaan kotona läppärin lattialle ja hajosihan se, tottakai. Isäntä toi sitten tösitä mun työkoneen kotiin ja taas pääsee surffaamaan :)

Valtavan suuret onnittelut plussanneille!!! Piiuli, oliko sulla ihan normaali vuoto ennen plussatestiä? Mikä sai sut testaamaan hetikohta menkkojen jälkeen?

ON: menkat alkoi sitten kolme päivää myöhässä. Ei kierto nytkään ole kuin sen 29 päivää, mutta kun olen noita Teroluteja syönyt, niin yleensä kierto on ollut sen 26 pv. Jotenkin tuli vähän sellainen olo, että entäs jos ei kuitenkaan yritettäisi enää. Vaikkakin tämä oli meillä vasta ensimmäinen varsinainen yrityskerta, niin mieleen tuli niiiiin selkeästi ne lukuisat pettymykset, kun esikoista yritettiin ja yritettiin. Vähän tuli sellainen olo, että pää ei kestä tätä yrittämistä. Meidän toinen lapsihan tuli aivan yllättäen kesken adoptioprosessin. Sitä pitäisi osata vaan relata ja antaa koko vauva-asian jäädä taka-alalle, tulee jos on tullakseen. Mutta mitä vielä, meikäläinen kun tekee jatkuvasti raskaustestiä ja tunnustelee tissejä (vähemmälläkin ne kipeytyy ;) ) ja vaikka mitä. Mä taidan yksistäni jo pitää pystyssä yhden tehtaan, joka tekee raskaustestejä, huokaus.

Joo, no katsotaan nyt mitä tuleman pitää. Nyt pitää valmistautua jouluun ja hiljentyä joulun rauhaan. Siksi aikaa aion heittää mielestä koko vauvajutut. Katsotaan sitten taas joulun jälkeen mitkä on fiilikset.

Marju

Vierailija
20/46 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että plussiakin on tullut!!

Ja samalla pahoitteluni tädin kohtaamille.

ON:täällä mennään päivä kerrallaa, ihan ilman mitään oireiden pohdiskelua tai muutakaan ylimääräistä stressiä. Tajusin juuri että hei oikeasti menossa on jo kp 31. Testaamista en ole ajatellut kuin kerran, mutta silloinkaan en mitenkään intensiivisesti, kunhan kävi mielessä, mutta luovuin ajatuksesta lähes samantien. Viime pettymys oli niin suuri että ehkä tämä aattoaamuun asti odottelu on ihan fiksu juttu, silloin siis kp:t on jo37 ja kyllä pitäisi näkyä, kun mielestäni ovis oli kp 20. Tosin sinnehän on vielä vko aikaa, joten tätikin ehtii jouluksi ilmaantua jos niin päättää. Mutta katsellaan. Kivahan se olisi jos plussa tulisi, mutta jostain syystä nyt en vaan jaksa toivoa liikoja. Odotan joulua niin kovasti että vauva-ajatukset on jääneet taka-alalle, hyvä niin ihan oman mielenterveyden kannalta :)

Mukavaa Joulun odotusta

Pihlis yk3, kp31/~30