Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

31-vuotias VTM jolla on vakiduuni ja palkka noin 50 000 € / vuosi...

Vierailija
27.04.2009 |

Olen 39-vuotias VTM, jolla vakivirka EU:n komissiossa ja palkkaa jää käteen 100 000 vuodessa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... joka alkoi just harkita EU-hommia :) Saisi jotain käyttöä tuolle ranskallekin.

Vierailija
22/26 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain paljon vaikeampi päästä EU-hommiiin kuin 14 vuotta sitten. Silloin järjestettiin kokeet uusille jäsenmaille (Suomi, Ruotsi ja Itävalta). Nyt mukana hakijoita kaikista EU27-maista...

Mutta aina kannattaa yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elät parhaillaan unelmaani! Kertoisitko kuinka päädyit komissioon ja minkä ikäisenä?

t.22-v politiikan kandi

Olen 39-vuotias VTM, jolla vakivirka EU:n komissiossa ja palkkaa jää käteen 100 000 vuodessa.

Vierailija
24/26 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuin -95 kilpailuun ja pääsin rekrytointilistalle. Loppuvuodesta -95 tuli työtarjous ja sillä tiellä olen edelleen. Hyvin olen viihtynyt. Työ on mukavaa, samoin työkaverit ja palkkaus kohdallaan.

Vierailija
25/26 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä pääosastolla työskentelet? Osaatko sanoa, mitkä osastot ovat yleisesti harjoittelijoiden keskuudessa suosituimpia, eli minne on eniten tunkua ja minne taas vähiten?

Osallistuin -95 kilpailuun ja pääsin rekrytointilistalle. Loppuvuodesta -95 tuli työtarjous ja sillä tiellä olen edelleen. Hyvin olen viihtynyt. Työ on mukavaa, samoin työkaverit ja palkkaus kohdallaan.

Vierailija
26/26 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelijoita luulisin olevan eniten talous- ja oikeusasioihin sekä ulkosuhteisiin liittyvissä DG:issä. MYös DG ENV on suositu. Vähiten on varmaan teknisissä DG:issä. Mutta kaikkialle niitä riittää. Minunkin ykskössä on yleensä jatkuvasti yksi harjoittelija.