Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vappu piknik...Kiitos jos viittitte vastata

Vierailija
27.04.2009 |

Elikkäs,aattelin viedä miehen treffeille vappuna:) puistoon piknikille ja sillai.

nyt olen miettiny piknik tarjoilua,ja miltä teistä kuulostaa tämmönen

coctail-tikuissa nakkeja,ite tehtyjä lihapullia,juustoa ja viinirypäleitä.

sit hedelmä tarjoilu:mansikoita...mitä muita vois tarjota,entä pitäiskö sitä suklaakastiketta tehä??Suolakeksejä ja makeita keksejä.

Juomana simaa,mehua ja vettä.(ei kauheesti alkoholia ku olen raskaana) =)

Ajattelin et mentäis puistoon kierteleen....on semmone hyvä lenkki siin ku kierretään semmonen nähtävyys....sit jossain vaiheessa viltti nurmikolle ja siihen "kattaus".Juoma tarjottais shampanjalasista ja ois servetit ja lautaset......sit ruokailun jälkeen antaisin miehelle pienen vappulahjan....

oonko nyt aatellu kaikkee mitä pitäis ottaa huomioon???

Tai pitäiskö teidän mielestä muuttaa jotai??

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä ei voi hurmata ellei osaa kirjoittaa

Vierailija
2/19 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitsi,nyt varmaan menee koko vappu piknik pilalle ku en osannu kirjottaa sitä oikein

Ei hyvää päivää teidän pilkunviilaajien kanssa,te ootte niin naurettavia et teille saa aina nauraa ku tuutta jostai iha turhasta sanomaan =D=D=D

mä en tainnu kysyä et tykkääkö mies jos kirjotan vappu piknikin yhteen tai erikseen...

RELAA VÄHÄN komannen kirjottaja!!!!!ihan oikeesti

mut eikohän mun vappu piknik onnistu ilman yhteen kirjotustakin,vai mitä luulet=)=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä kuulostaa, mutta pitääkö niitä nakkejakin olla? Mites ois jotkut leivokset?

Sitten vastasuuden varalle, cocktail-tikku, ei coctail-tikku. Ja hedelmätarjoilu, ei hedelmä tarjoilu. Tuo piknik tulikin jo jonkun muun korjaamana. Pilkun ja pisteen jälkeen tulee väli. Ja shamppanjalasi, ei shampanja.

Vierailija
4/19 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on aivan sama miten ne kirjotetaan ku asia tulee vaan selväksi....

onko teidän elämä oikeasti noin tylsää että kyttäätte vaan ihmisten oikein ja väärin kirjoituksia???

Kokeilkaapa hankkia hiukan enemmän elämää!!!

Niin ja hyvää vappua...ja menkää vappu piknikille rakkaidenne kanssa(siis jos teillä on ketään ku ootte noin tiukkiksia) ja juokaa shampanja laseista ja syökää koktail tikuista=)=)

ja MUISTAKAA puhukaa kirjakieltä ja muistakaa sanoa pilkut,pisteet ja välit,että rakkaanne ymmärtää teitä. =)=)

OIKEESTI *nauraa kippurassa*

Vierailija
5/19 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vien rakkaan mieheni treffeille....siis hänelle olen raskaana,ja tää on niitä suhteen pieniä iloja ku viedään "treffeille"oma rakas=)=)

Yllätetään pienillä kivoilla jutuilla=)

Riittääkö vastaukseksi,vai pitäiskö tarkemmin yrittää kertoilla???

-AP-

Vierailija
6/19 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin viedä mieheni treffeille Vappuna. Menemme puistoon piknikille.

Nyt olenkin miettinyt pikniktarjoilua. Miltä teistä kuulostaa tällainen:

cocktail-tikuissa nakkeja, itse tehtyjä lihapullia, juustoa ja viinirypäleitä?

Lopuksi vielä hedelmätarjoilu: mansikoita; mitä muita voisin tarjota, entä pitäiskö sitä suklaakastiketta tehdä? Suolakeksejä ja makeita keksejä on myös tarjolla.

Juomana simaa, mehua ja vettä. (Ei alkoholia kun olen raskaana.)

Ajattelin että menemme puistoon kiertelemään.

NYT EN JAKSA ENÄÄ KORJATA- NIIN PALJON VIRHEITÄ. JOKU MUU VOIS JATKAA TÄSTÄ?

on semmone hyvä lenkki siin ku kierretään semmonen nähtävyys....sit jossain vaiheessa viltti nurmikolle ja siihen "kattaus".Juoma tarjottais shampanjalasista ja ois servetit ja lautaset......sit ruokailun jälkeen antaisin miehelle pienen vappulahjan....

oonko nyt aatellu kaikkee mitä pitäis ottaa huomioon???

Tai pitäiskö teidän mielestä muuttaa jotai??

[/quote]

Vierailija
7/19 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piknik tarjoiluineen kuulostaa tosi hyvältä. Miehesi varmasti tykästyy.. :)

Vierailija
8/19 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin meillä on esim. lasten synttäreillä samat tarjoilut. Eli jotain vähän fiinimpää tai tavallisuudesta poikkeavaa tarjoilisin kyllä. Mutta riippuu tietysti miehestäkin. Taikka vedät sitte ihan vappulinjalla eli vaikka niitä munkkeja ja tippaleipiä, nakkeja ja perunasalaattia sekä simaa.

Vierailija
9/19 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piknik tarjoiluineen kuulostaa tosi hyvältä. Miehesi varmasti tykästyy.. :)

PIKNIK tarjoilun...=)

Vierailija
10/19 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti tarjoilu ihan siltä pohjalta, mistä sinä ja miehesi eniten tykkäätte. Minäkin jättäisin nakit pois, mutta jos te tykkäätte, niin ne on ihan ok.

Jos haluat useita eri hedelmiä, niin laita mansikoiden kaveriksi vaikka kiiviä ja tuoretta ananasta. Mutta ei ole mielestäni välttämätöntä. Suklaakastike on tietty kiva, mutta jos tuntuu hankalalta, niin osta vaikka suklaaleivoskeksejä.

Mun mies olisi onnessaan, jos olisi patonkia ja brietä ja makeana keksien sijaan itse tehtyjä munkkeja. Tai vaikka bebe (kaupan).

Niin, ja juomiksi mun mielestä riittää sima ja vesi, ei tarvii enää mehua.

Vierailija
11/19 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vitosen korjaukseen: se kuohujuoma on samppanja, ei hoota siellä!!

Ap:n menusta: hyvä että itse meinaat tehdä lihapullat, kylmät einespullat vähän latistaisi tunnelmaa. Itse hieman vierastan cocktail-tikkujen kanssa ähräämistä; mitäs jos tekisit jonkun kivan ruokaisan salaatin, jossa voisi olla vaikkapa noita juustokuutioita ja viinirypäleitä, ja lihapullat olisi tarjolla erikseen? Jotain maukasta maalaisleipää mukaan.

Mansikoiden kanssa kävisi kivasti maustamaton jogurtti ja hunaja - saattaisi olla helppokin retkiolosuhteissa. Jotenkin symppaan kovasti ajatustasi ja toivon teille kivaa piknikkiä!

Vierailija
12/19 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää piristi ihanasti iltaa! :D

Kiva kun ap sulla riittää huumori vastaajille, vaikka taitaa tässä porukka kieli poskella vastailla.. ;)

Toi kuulostaa aika hyvältä: varo kuiteski ettei safka lämpene niin ei tule ruokamyrkytystä..

Mää lisäisin jonkun ihmeen vuoksi kahvin tai jonkun lämpösen juotavan tohon tarjoiluun, taidan olla vähän kumma? Varsinkin jos ukko on kahvisieppo niin ei mehulle kai riitä innostusta? Siis onhan teillä simaakin. Vesi kuulostaa liiottelulta ellette ole koko päivää jossain reissussa.

Suklaakastike kuulostaa kummalta mutta toisaalta se tekee spesiaaliksi piknikistä! Eli hyvä idea. Vaahtokarkitkin sopii suklaan kanssa jos halutaan makeilla.

Helpommalla pääset jos nakkaat nakkeja yhteen kannelliseen kippoon, lihapullia toiseen, juustoja seuraavaan ja yhteen rypäleitä. Ja puiset tikut voi korvata jollain kivan värisillä muovisilla tikuilla. Yksillä tikuilla ottaa kipoista itse haluamalla järjestyksessä.

Vierailija
13/19 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lähdetään korjailemaan, niin tehdään se sitten kieliopillisesti täysin virheettömästi - muuten on noloa

Vierailija
14/19 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että julkisella paikalla se on rikos.

Vierailija
15/19 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lähdetään korjailemaan, niin tehdään se sitten kieliopillisesti täysin virheettömästi - muuten on noloa

Vierailija
16/19 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ny aattelin antaa ihan jonku korun tai muun pienen lahjan siel julkisella paikalla...Se ei varmaan ole rikos ;)

ja sit se toinen lahja jätetään kotiin asti nautittavaksi=)=)

Siis kyllä te ootta ihania ku jaksatte vieläki viilailla pilkkua...kohta se on todella terävä=)=)

miepä mietin noita muutoksia,saattaa tosiaan olla helpompaa laittaa kaikki eri kippoihin ja sit ite saa ottaa mitä haluaa....tai tehä joku salaatti mis on noit juttuja.

Ja muuten olisin sitä kahvia ottanu ku ite siit tykkään niin paljo,ja maistuu hyvälle luonnossa,mut mun mies ei voi sietää kahvia:),ois aika inhottavaa sille tarjota kaffetta=)

ja juu sima ja vesi on varmaan ne juomat,ku itellä menee nykyään niin älyttömästi vettä.....siis tää raskaus on tehny musta vesihimoisen(ihme himo kyl)

mut kertokaahan lisää korjauksia mun väärinkirjoituksille....ja kiitos teille jotka ootte antanu vinkkejä:)

-AP-

Vierailija
17/19 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisteen (.) ja pilkun (,) jälkeen tulee se väli. painat vaan sitä pitkää näppäintä siinä alhaalla. myös porvoossa.

Vierailija
18/19 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivalle! Mutta niinkuin joku kirjoittikin, minusta lihapullat ja nakit kuulostaa aika arkiselta tarjottavalta. Entäs vaikka ilmakuivattu kinkku, sen kanssa esim. hunajamelonia. Hyviä oliiveja, patonkia jne. Ja jälkkäri herkku: croisantteja (mulla ei ole hajuakaan miten se kirjoitetaan oikein), joiden väliin viipaloit brie-juustoa ja mansikoita, Ihanaa!

Vierailija
19/19 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeinkirjoituskurssia suosittelen minäkin. Et taida kovin koulutettu olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän