Löysin vaimoni sängystä vieeraan....
Löysin vaimoni sängystä vieeraan naisen kanssa hyi helvetti ja vielä pahempi naapurin akan kanssa ällöttää ja vituttaa tällainen mitä teen puhuttu on mutta en ymmärrä olisi ollut mies edes mutta nainen.
Kommentit (9)
miten ikävälle tuntuu. Sitä on vaikea ymmärtää, jos itse olet täysin hetero. En tiedä, oletteko puhuneet vaimosi kanssa oliko se kokeilu tms. ja onko se ihastunut kyseiseen naiseen vai haluaako hän ylipäätään seksiä jonkun naisen kanssa.
Pelkästään sen huomaaminen, että haluaa seksiä naisen kanssa, voi olla myös vaimollesi vaikea asia.
Yritän rohkaista sinua siihen, että ajattele asiaa sellaisena, ettei vaimosi välttämättä tästä huolimatta ole jättämässä sinua / koe sinun olevasi huono sängyssä. On oikeus tuntea inhoa ja olla pettynyt ja raivoissaan.
Joo mä olisin heittäny akan ulos ja heti.Ei tartvi ymmärtää tollasta sairasta.
Mielenkiintoista jos oma muija tekis saman surullista varmaan.
Esko
Ihan ok.
Ei se ole sulta pois, vaan lisää mausteita seksielämään.
Meillä on käynyt myös niin. Olen huomannut että aina tuollaisen retken jälkeen vaimoni haluaa minua paljon enemmän ja seksielämämme on muutenkin rikkaampaa. Olempa kerran saanut nauttia pienen hetken katsellen kahden kauniin naisen rakastelusta, kyllä se on kaunista ja luonnolista.
osta kukkia ja hali mussukkaasi!
On asiatonta lähteä kiihtymään saati syyllistämään..
näin se vaan on
luonnollista. Ihan kaikki. Luonnonlait ovat rajana.
kauniin naisen rakastelusta, kyllä se on kaunista ja luonnolista.
osta kukkia ja hali mussukkaasi!
On asiatonta lähteä kiihtymään saati syyllistämään..
näin se vaan on
Jättäisin mieheni oitis jos löytäisin sen sängystä toisen miehen kanssa. Samoin kyllä jos olisi nainen. Jos kuitenkin haluat jatkaa vaimosi kanssa, tykkäisitkö kimpasta?
kaks alastonta naista on parempi, ku yks.