Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***MARRASMASUT vko18***

27.04.2009 |

Tässä linkki viime viikoon pinoon. Toivottavasti saan onnistumaan :)

[http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WA...|http://www.vauva.fi/…]

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips vaan, lapset nukkuu vihdoin kaiken serpentiinien ja ilmapallojen kanssa riehumisen jälkeen.

meillä on sairastettu, taas. käytettiin miehen työpaikan kautta hoitopalvelua ekaa kertaa parin päivän ajan. on lapset olleet niin pitkään vuorotellen kipeenä ja itekkin on miehen kanssa oltu, et on kertynyt noita työpoissaoloja turhan paljon ja molemmilla aikamoiset paineet jo olla töissä. onneksi meni ihan hienosti sen hoitajan kanssa. tänään oli kuopus jo kuumeeton, ehkä se tästä.

tänään töissä viimeisetkin ihmiset tajus että meillä odotetaan. mun kevättakki ei mene enää kiinni alhaalta. mulla ei todellakaan ole enää pelkkä turvotus kyseessä. farkut ei mene enää kiinni, ja löysemmätkin housut ahdistaa. mammikset vaan mokomat tuntuu vielä vähän löysiltä puolestaan, eli vähän sellanen hankala vaihe vaatteiden kans nyt menossa.

revin pelipöksyt tuossa yks päivä kun yritin tilata postimyynnistä mammavaatteita. mulla meni varmaan 2 tuntia kun selasin kaikki tarjoukset sun muut läpi. olisin halunnut selailun jälkeen tilata muutamia tuotteita, mutta järjestelmä ei hyväksynyt osoitettani! en siis saanut ainuttakaan rääsyä tilattua. otti niin päähän! en ole päässyt ostoksille vielä ja pitäis kyllä tosiaan piakkoin päästä. ei kai yökkäreissä voi joka paikkaan mennä.

mulla ei ole pahoinvointi helpottanut vielä. ensi viikolla menen sokerirasitukseen sekä tapaamaan diabeteshoitajaa. osallistun sellaseen radiel -tutkimukseen, riskiryhmässä kun olen. hirvittää miten selviydyn sokerirasituksesta kun aamut on niin tuskaa pahoinvoinnin takia. rasitusta ennen on oltava 12h syömättä, mä en tajuu miten mä pääsen pystyssä sinne labralle asti... kääk.

sehän tässä hauskaa onkin, että tässä raskaudessa on käytävä kahdesti sokerirasituksessa. jippii.

muuten täällä ihan hyvällä mielellä. kyllä tämä pahoinvointikin tästä, sitten jossain vaiheessa, uskotaan...

mukavat vaput kaikille!

t. paakkis 13+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla