Hobby Hall toimii miten sattuu?
Mä tilasin Hobbarista kotiinkuljetusta vaativan huonekalun ja siihen pari muuta pikkujuttua samaan tilaukseen. Pari pikkujuttua tuli kotiovelle ja huonekalu jäi saamatta. Parista pikkujutusta tuli lasku jonka maksoin (ei ollut postikuluja) ja jäin siihen luuloon että tuota huonekalua ei nyt sitten tule ollenkaan kun aikaakin on kulunut suht kauan.
Nyt sitten mulle on tulossa se huonekalukin...
Mun pointti on lähinnä se että kun mä tilasin nämä samaan laskuun niin eikö niiden pitäisi olla myös samalla laskulla? Vai voiko Hobbari erotella ostokset ja lähettää erilliset laskut yhdestä tilauksesta?? Onko muille käynyt näin?
Kommentit (7)
Tottakai voi lähettää erilliset laskut jos toimituskin on kert eri aikaan!
Kerran tein isomman tilauksen, jossa oli noin kymmenen tuotetta ja ne tuli neljässä eri postipaketissa ja joka postituksesta tuli erillinen lasku, mutta postikult oli tietty vain yhdessä saman tilauksen laskussa. Paketteja tuli kotiin ripottelemalla, eli peräkkäisinä päivinä piti rampata postissa hakemassa paketteja.
Soitin ja kysyin asiaa, että miksi ihmeessä tällätavalla, että eikö se tule hobbarillekin kalliiksi toimittaa monena pakettina samaa tilausta, niin sanoivat,että heillä on ympäri Suomen monta eri varastoa, ja joka varastolta lähtee oma pakettinsa ja tietty, jos jokin tuote tulee myöhemmin varastoon se lähtee taas eri lähetyksenä. Ja postin kanssa heillä on kuulemma niin edullinen sopimus, että pakettien määrällä ei ole väliä.
Jotenkin tuntuu järjettömältä. Yhdessä paketissa tonttu, toisessa paketissa pari lasia, kolmannessa paketissa verkkapuku jne. kun vois kaikki laittaa samaan pakettiin..
no tottakai eri laskut mistä näitä pöhelöitä sikiää?
Sä kun kerran olet niin fiksu niin kerro sitten että miten onnistuu laskun maksu erissä alkuperäisen tilauksen mukaan jos tavarat tulee omia aikojaan ja eri laskuille? Voi soitella Hobbarin ilmaiseen palvelunumeroon ja järjestellä laskunsa uusiksi?
osamaksu onnistuu ihan samalla tavalla kuin jos olisivat samalla laskulla. Jokaisesta laskusta maksat vain ne erämaksuosat.
Jokatapauksessa jokaisesta erämaksutuotteesta tulee erilliset laskut jatkossa.
osamaksu onnistuu ihan samalla tavalla kuin jos olisivat samalla laskulla. Jokaisesta laskusta maksat vain ne erämaksuosat.
Jokatapauksessa jokaisesta erämaksutuotteesta tulee erilliset laskut jatkossa.
Tää on Hobbari tapa saada ihmiset laskuissaan sekaisin. Kun tuotteet on yhdellä laskulla laskun maksaminen on liian helppoa eikä ihmisiltä saada perittyä muistutuslaskuja eikä saada myöskään rahaa kun laskujensa kanssa sekoileva soittelee asiakaspalveluun ;)
laskutetaan vain se tuote joka asiakkaalle on lähetetty! Olisithan voinut perua esim. nuo huonekalut, tällöinkö Hobby Hall ei olisi voisnut laskuttaa sinua?
Luonnollisesti jos tuotteet tulevat eriaikaan tulee eri laskut, mutta vain yksi postimaksu saa olla!