Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hälytin jäi kiinni lippikseen

Vierailija
26.04.2009 |

Miten kaupassa reagoivat kun menen pyytämään että irrottaisivat hälyttimen mikä oli jäänyt vielä kiinni ja huomasin sen vasta kotona. Lippis ei hälyttänyt joten sitä ei huomattu, se kyllä maksettiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot, että soitit tästä lippiksestä johon hälytin jäänyt kiinni

Vierailija
2/7 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensääkkän kaupat eivät irroittele muitten kauppojen hälyyttimiä ja jos ei ole kuittia esittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli vaan talvitakki. Isä sen joutu hajottamaan että sai irti. Mutta siis kyllä sen kotikostein saa, ellei sitte ole sellanen malli hälyyttimestä jossa on se neste sisällä, Sitä väriä ei saa millään pois.

jos sinulla on kuitti tallessa siitä lippalakista niin ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Rohkeasti vaan kaupantädille kertomaan miten on käyny.

Vierailija
4/7 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälyttimiä jää vaatteisiin jatkuvasti, et ole mitenkään poikkeus tai epäilyttävä.

Tosin olen itsekin irrottanut noita kotona, kun en ole viitsinyt mennä saman tien takaisin kauppaan ja olen tarvinnut vaatetta saman tien. Olen ymmärtänyt, että jos kaupassa on hälytinportit, se hälytin ei päästä väriä vaan huutaa (tai ainakaan en ole kolmena kertana saanut väriä vaatteelle, kun olen sellaisen joutunut kotona irrottamaan).

Vierailija
5/7 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/7 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihmeessä kauppaan takaisin niin irrottavat hälyn ja saat pahoittelut ja ehkä jonkun hyvityksenkin kun kerrot kuinka suuri vaiva ja mielipaha tästä nyt aiheutui :D

Vierailija
7/7 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väriä päästävät sisaltää yhtä tai kahta väriä helposti hajoavissa ampulleissa, jotka rikkoutuvat jos niitä väkivalloin yrittää poistaa. Ja "tuhoavat" samalla vaatteen näkyvästi, väri ei lähde pesussa. Varsinaisesti tämä pompula ei ole *hälytin*, vaan hälyttimen vastakappale.

Tavalliset hälyt vain soivat porteissa.

Hälyttimiä jää vaatteisiin jatkuvasti, et ole mitenkään poikkeus tai epäilyttävä.

Tosin olen itsekin irrottanut noita kotona, kun en ole viitsinyt mennä saman tien takaisin kauppaan ja olen tarvinnut vaatetta saman tien. Olen ymmärtänyt, että jos kaupassa on hälytinportit, se hälytin ei päästä väriä vaan huutaa (tai ainakaan en ole kolmena kertana saanut väriä vaatteelle, kun olen sellaisen joutunut kotona irrottamaan).