Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomo

Vierailija
15.12.2008 |

Olen 30-kymppinen hoikka ja ihan OK-näköinen mies. Pomonani on noin 55-vuotias eronnut nainen. Hän oli jo jonkun aikaa flirttaillut kanssani kun osaston ryyppyillan päätteeksi lähdin hänen luokseen ja rakasteluksihan se meni. Hänen mielestään me seurustellaan, no aluksi se oli ihan kivaa naida vanhempaa, kaunista ja seksikästä naista.

Olen yrittänyt hänelle selittää etten halua seurustella, mutta jos en käy häntä naimassa niin on uhannut mua lopputilillä.

Pari viikkoa sitten hänen ystävänsä piti 60-vuotis juhlat ja hän pakotti mut sinne hänen kanssaan. Kun juhlat oli ohi niin me saatoimme päivänsankarin kotiin. Kun olimme hänen luonaan niin pomoni alkoi selittää kuinka kivaa on kun nuori mies käy naimassa häntä monta kertaa viikossa. No sitten päivänsankari siihen, että olishan se kivaa kun joku auttaisi häntäkin puuteessaan. Olin selvinpäin, naiset olivat vähän ottaneet. Pomoni sanoi, että minä voin käydä hänen luonaan jos hän haluaa. En ottanut asiaa todeksi, mutta perjantaina sain sähköpostia että pitäisi mennä päivänsankarin luokse ja pomonikin tiesi tästä.

Vastasin, etten mene ja sitten tuli pomolta käsky mennä tai..

Nyt sitten nain kahta vanhempaa naista enkä tiedä miten lopettaa tää huoraaminen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tuliko taas uusi provo palstalle?

Jos ongelmasi on kuitenkin todellinen, niin paha tilanne on. Siksi en voi olla vastaamatta:

Säilytä kaikki sähköpostit ja tekstiviestit. Tee selväksi ettet enää suostu moiseen ja jos tilanne jatkuu tarvittaessa sano että viet asian eteenpäin. Jos voit osoittaa (sähköpostit, tekstiviestit), että pomosi todella vaatii tällaisia palveluksia, olet vahvoilla. Voit tehdä rikosilmoituksen ja todennäköisesti aiheuttaa pomollesi potkut. Saada ehkä myös korvausta henkisestä kivusta.

Vierailija
2/11 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyri käymään keskustelut mahdollisimman pitkälle dokumentoidussa muodossa. Sähköpostitse tai tekstiviesteillä. Että voit sitten osoittaa tämän hyväksikäytön oikeudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

PANE äläkä valita niinkun ÄMMÄT.

M

Vierailija
4/11 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee siitä ilmoitus jos ahdistaa noin paljon...mitä sinä siinä vikiset

Vierailija
5/11 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossahan on ihan valmis leffakäsiksen synopsis! Joko olet tarjonnut ideaa parivaljakolle Louhimies & Selin? ;)

Jos minä olisin vapaa, en kyllä valittaisi. Antaisin panna vaan!

Vierailija
6/11 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten se mies on niin hyvä panee, että kohta siinä on koko pomon hyvä sisar -verkosto ringissä mukana. Siihen asti menee ihan hyvin, kunnes mies sitten yllättäen tapaa ihanan oman ikäisensä naisen, johon ihastuu päätä pahkaa.

Mies haluaisi alkaa seurustella tän nuoren naisen kanssa, mutta se on vähän vaikeaa, kun on joka päivälle joku kypsä lady joka pitää käydä hoitelemassa, tai tulee potkut... Ja näinä talouden aikoina miehen alalla on pirun vaikeaa saada duunia.

Onnellisena loppuna mies laittaa asiat tärkeysjärjestykseen, lopettaa pomon ja sen kavereiden naimisen, ottaa potkut ja alkaa seurustella tän nuoren naisen kanssa köyhänä mutta onnellisena.

Eiks juu? ;)

Vierailija
7/11 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sä saat seisomaan noin vanhojen kanssa?

Millasta on panna tuplasti itsensä ikäistä?

Vierailija
8/11 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

säilynyt, liikunnallinen ja kuinka löysä torttu.

Millasta on panna tuplasti itsensä ikäistä?

Vierailija
9/11 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaja kaipaat asiallisempaa tukea, niin soita johonkin kriisipuhelimeen. Minulta liikenee sympatiaa, mutta valitettavasti osa palstalaisista on melkein kuin pahuuden ruumiillistumia. Täällä ei armoa anneta!

Vierailija
10/11 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mies,minua 10 vuotta nuorempi.En osaa suhtautua häneen edes kuin pikkuveljeen,hän on todella reppana.

Äidilleset tunteet taasen on varattu omille lapsilleni.

Hän on siis "vain" pomoni.

Vierailija
11/11 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pomosi kanssa on helppo tulla toimeen? Ei minusta huono tilanne ollenkaan. Monasti reppanalta vaikuttavasta ihmisestä lähtee aika potku, jos varpaille astutaan. Ystävällinen ja empaattinen ihminen voi tuntea pyhää vihaa kaikkea vääryyttä kohtaan ja asettua puolustamaan tiukassa tilantessa myös heikompiaan. Esimerkiksi työpaikkakiusatun puolelle kiusaajia vastaan.

Miksihän ihmisistä tuntuu, että rakkauden määrä on rajallinen? Jos äidillisiä tunteita on omia lapsia kohtaan, niin tunteet on sitten siltä osin kulutettu loppuun eikä niistä enää riitä kenellekään muulle mitään?

Olen ehkä normaalia empaattisempi ihminen ja monelle ystävälleni se, jolle vaikeatkin asiat puhutaan. Vaikka siis en osaisi auttaakaan, osaan kuunnella ja tuntea. En koe että se olisi pois lapsiltani tai mieheltäni. Sitten niinä aikoina, kun itsellä on ollut vaikeaa, puoliso ja ystävät ovat tukeneet pyynteettömästi minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi