Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Munasolujen luovutuksesta

Vierailija
26.04.2009 |

Tämä ei ole vitsi, alemmasta ketjusta idean bongasin. Rahapulassa olisin kyllä valmis luovuttamaan omiani, täytän muut ehdot paitsi en ole synnyttänyt. Damn!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että munasolusi ovat toimivaa kamaa.

Vierailija
2/9 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuttaa ulkomaille, jos tuota uraa suunnittelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku alkaa myymään munasolujaan rahanteko mielessä! Myy samalla toinen munuaises ja muutakin! Oksetus.

Vierailija
4/9 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortti.blogspot.com

Vierailija
5/9 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinne vaan:)

Vierailija
6/9 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sunkin tekis mieli saada voita leivän päälle:) Munasolut ovat uusiutuva luonnonvara, toisin kuin munuainen. Felicitaksella luovutettuja munasoluja saa odottaa vuoden, ymmärtääkseni ennen luovutusta otettavat hormonihoidot ovat melko rankkoja, nimellisellä korvauksella hyvin harva tuohon touhuun haluaa ruveta. Jos joku lapseton pariskunta olisi valmis maksamaan kohtuullisen korvauksen, en näe mitään syytä miksi en voisi heitä auttaa.

AP

Vierailija
7/9 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan tehdä rahaa. Siinä on vissi ero. Jos minulle olisi tullut joku munasolujaan myymään, en olisi huolinut, koska se olisi antanut ihmisestä niin vastenmielisen kuvan. Ei todellakaan sellaisen, että haluaisit auttaa vaan että sinulla on vain ja ainoastaan oma lehmä ojassa. Sitäpaitsi sun tarvis tehdä tuo luovuttaminen sitten ulkomailla, jos rahoiksi meinaisit hommalla lyödä.

Olen itse saanut lapseni hedelmöityshoidoilla, tosin omilla soluilla. Joten tiedän, miltä piikittäminen tuntuu.

Kyllä rahaa saa helpommalla ihan muualta, jos siitä niin iso tarve on. Kait sinun mielestäsi olisi kohtuullista, että saisit verenluovutuksestakin rahaa.

Olen opiskeluajan elänyt hyvinkin vähällä. Työnteolla rahaa saa taatusti helpommin, kuin kuvitelemallasi keinolla.

Taidat olla provo, mutta oli silti pakko vastata :-)

Vierailija
8/9 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli pitkä työttömyyskausi ja olisin kyllä ollut valmis myymään munasolujani siinä epätoivossa. 200 e on joissakin talouksissa iso raha.

Vierailija
9/9 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan rahapulassa olisin valmis myymään munasolujani kohtuullista korvausta vastaan. En ymmärrä miten tämä tekee minusta ihmisenä vastenmielisen, joku onnellinen pari mahdollisesti saisi lapsen ja minä munasoluistani kipeästi kaipaamaani rahaa.

Ja vaihto-oppilasvuotenani Itävallassa luovutin verta mahd. usein, siellä siitä nimittäin sai rahaa. Ilmeisesti tämäkin tekee minusta vastenmielisen ja huonon ihmisen:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi