Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tissien kasvu kun maito nousee?

Vierailija
26.04.2009 |

Tässä imetys liivejä ajattelin hankkia rv 37 olen nyt ja synnytys lähestyy. Kuinka monta kokoa tarvitsee/kannattaa valita imetysajan liiveihin.Raskaus aikana kasvaneet jo yhdellä koolla,nyt rintani ovat c kokoa,olisiko D sitten sopiva vai jääköhän D kokoiset liivitkin liian niukoiksi. Toki tämä yksilöllistä ja eihän kukaan voi sanoa paljon rintani tulevat kasvamaan kun maito nousee ja imetän mutta noin suunnilleen kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kuppikoko dd, kun aloin odottamaan esikoistani. Loppujen lopuksi, kun tissit vähän normalisoituivat pahimman dolly parton -vaiheen jälkeen, kooksi jäin g-h. Toisilla taas kuppikoko kasvaa vain yhdellä.

Painoa on nyt 10-15 kiloa enemmäin kuin esikoisen odotuksen alussa. Kuppikoko on yleisesti ottaen H.

Vierailija
2/6 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis imettänyt kaksi lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvusta niin voi vähän vetää jotain linjaa noin keskiverto kasvulle!!

Vierailija
4/6 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta tämä ei auta kun lähtökohdat on vähän erilaiset, mutta ehkä jotakuta kuitenkin :)

Eli olen hyvin niukkarasvainen maratoonari, kuppikoko normaalisti AA/A. Kolme lasta olen imettänyt, vuoden per muksu, enkä ole ikinä B:tä suurempia kuppeja tarvinnut. Maidon nousuvaiheessa rinnat ovat olleet suurimmillaan, kuppikoko saattanut hipoa jopa C:tä, mutta tuo vaihe on kestänyt ehkä viikon-pari ja sitten tilanne tasaantunut. Ja niillä saman kokoisilla joustavilla puuvilla-elastaani liiveillä porskutin tuon nousuvaiheen kuin myös sitä seuranneen tasaantumisvaiheen. Eli yhden kuppikoon normaalia suuremmilla pärjäsin.

Vierailija
5/6 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti olen B-C ja raskausaikana käytin pääosin noita C-kupin liivejä. Mutta kyllä suosittelen ostamaan kunnon liivit vasta maidonnousun jälkeen. Hanki jotkut joustavat toppimalliset sairaalaan ja yöajaksi. Itse tilasin Babyidealta sellaiset joustavat pehmoimetysliivit, jotka ovat aivan sikarumat, mutta olivat tosi hyvät niihin ensimmäisiin päiviin. Käytin niitä myöhemmin öisin, liivinsuojien pidikkeenä, kun eivät painaneet mihinkään. Ja sitten imetyksen loppuvaiheessa (lapsi 14kk), kun tissit olivat pienet riipakkeet, nuo pehmoliivit istuivat taas hyvin...

Vierailija
6/6 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen oli kuppikoko F. Raskauden aikana kävi liivit pieniksi, ja jouduin ostamaan uudet, silloin koko oli G (n. puolessa välissä raskautta). 2 viikkoa synnytyksen jälkeen ostin imetysliivit, ja silloin koko olikin jo J. Etukäteen ei kannata ostaa hyviä ja kalliita liivejä, vaan suosittelen esim Carriwellin pehmotoppeja. Venyy hyvin rintojen kasvaessa, tosi mukavat jo sairaalassa ja voi käyttää yölläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä