Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

maksaako sossu plastiikkakirurgiani?

Vierailija
26.04.2009 |

valetappoyritystä,jotta masennukseni on syvää, ja minun rinnat hoidetaan julkisella puolella.

ok.

kiitos.

-ap

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valetappoyritystä,jotta masennukseni on syvää, ja minun rinnat hoidetaan julkisella puolella.

ok.

kiitos.

-ap

Ota ap. heti huomenna yhteyttä mielenterveystoimistoon. Tarvitset enemmän apua kuin 'tissileikkauksesta' on.

3

Vierailija
2/13 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaikka tappaisit kymmeneen kertaa. Niillä tappoyrityksillä pääset kyllä psykiatriseen hoitoon, mutta et rintojenkohotukseen. Ongelmasi syy eivät ole rinnat, vaan masennus.

Itse asiassa ne tappoyritykset aiheuttavat todennäköisesti sen, että kirurgit eivät suostu leikkaamaan sinulta yhtään mitään tai ainakin hyvin harkitusti, koska epävakaa psyyke on vasta-aihe moneen leikkaukseen.

t. se lääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hakenut lähetteen rintojeni kohotusleikkaukseen+suurennukseen.

ihan vaan siksi,koska olen niin syvästi masentunut asian johdosta.silloinhan tämä on sairaudenhoitoa,jonka lääkäri on määrännyt.

voiko sossu kieltäytyä maksamasta,vaikka on lääkärinmääräämää hoitoa?

h. n. 9000-10 000e.

Vierailija
4/13 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu maksaa ne sairaalamaksut, jotka aiheutuvat julkisen sektorin hoidoista. Julkisella sektorilla työskentelevän lääkärin pitää diagnosoida hoidontarpeesi ja silloin toimenpiteesi tehdään julkisella sektorilla. Käytännössä kauneusleikkauksia (varsinkaan rinnankohotuksia tai suurennuksia) ei tehdä julkisella sektorilla.

t. lääkäri

Vierailija
5/13 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luonnollisesti sun täytyy hakea ensin Kelakorvaukset, mutta loppusumman laskusta maksaa sossu.

Mua kiinnostaa vain miten sait lääkäriltä lähetteen tähän terveydenhoitoon?

Vierailija
6/13 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinhan mäkin haluta poistattamaan raskausarpeni ja kiristämään vatsanahan, kun olenhan nyt ihan ruma läskimaha....yhyy :-( Mut en mä ny oleta sossun maksavan!

Vierailija
7/13 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei näitä kai epämuodostuneen pieniksi saa tekemälläkään...

-ap

Vierailija
8/13 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikata julkisella, eli eikös ne voisi leikata julkisella, jos ne katsotaan aivan epämuodostuneen pieniksi.

Vierailija
9/13 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei näitä kai epämuodostuneen pieniksi saa tekemälläkään...

-ap

Vierailija
10/13 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkinlaisen psyykkisen arvioinnin enne leikkausta että juuri ap:n (jos ei olisi provo) kaltaiset seulottaisiin pois väärästä hoidosta eli mieleltään järkkyneitä ei kauneusleikata.

Vierailija
11/13 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä julkisella sektorilla tehdään rinnanpienennyksiä, jos rinnat ovat niin suuret, että aiheuttavat jatkuvaa haittaa, niska-hartiasärkyjä jne. Toisekseen rinnankorjauksia voidaan tehdä jos rinnat ovat huomattavan eri paria tai niissä on muita selkeitä ja huomattavia poikkeamia (joista ap ei kertonut). Kolmanneksi julkisella puolella tehdään rintarekonstruktioita rintasyövän sairastaneille joilta on rinta poistettu ja myöskin korjauksia niille, joilla säästävän rintasyöpäleikkauksen jäljiltä arpia / epäsuhtaa rinnoissa.

Ap:n tapauksessa kellä tahansa kirurgilla pitäisi soida hälytyskellot. Ap kuulostaa ihmiseltä, jota EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA pitäisi mennä leikkaamaan. Psyykkiset sairaudet eivät parane kirurgialla, mutta komplikaatioita voi tulla. Jos ap saisi rinnankorjauksensa, niin masennus tuskin helpottaisi, mutta seuraavaksi hän keksisi jonkun muun jutun, joka pitää saada kuntoon ennen kuin hän on kunnossa. Ap:hän selvästi pyrkii käyttämään valtaa, uhkailemaan ja kiristämään: "jos en saa tätä, niin tapan". Tuollaista psykopatologiaa ja käytöstä ei pidä mennä vahvistamaan, vaan ap tarvitsee psykiatria.

Valitettava asia on se, että sosiaalitoimistosta tuskin löytyy asiantuntemusta tähän psykopatologian hoitoon, saattaapa siellä olla vielä joku voivottelija, joka "yrittää ymmärtää" ja näin vain pahentaa asiaa. Yksityispuolen plastiikkakirurgeilla tuskin on aikaa ja intoa lähteä perkaamaan ap:n psyykkistä vointia. Jos ap ei itse hakeudu mielenterveystoimistoon tai edes terveyskeskukseen, niin vaikea on auttaa.

t. se lääkäri

Vierailija
12/13 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainut totuus oli, että minulla on D-kupit. ....joita toki voisi hieman kohtottaa:))))

-ap

Vierailija
13/13 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä vain huomasit itsekin, että kysymyksesi oli tyhmä ja tulit katumapäälle?

Kaltaisiasi ihmisiä juoksee OIKEASTI kuormittamassa terveydanhuoltoa ja vaatimassa sossulta maksusitoumuksia ties mihin. Asialla vitsailu on harvinaisen typerää.

t. se lääkäri, joka oikeasti hoitaa tuollaisia potilaita viikottain