Mallikoulu
Kommentit (1341)
Onnea Eveliinalle mallin uralle!
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 07:02"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:25"]Huoh, no mallit nyt ovat hoikkia, jos nuo laihuuskommentit järkyttävät, niin näitä ohjelmia ei kantsi katsoa. Turha sitäpaitsi antaa mitään turhia toiveita esim. leveälantioisille tai lyhytjalkaisille tytöille. Musta nuo tähän asti näytetyt tytöt näyttävät sitäpaitsi ihan terveiltä, ei sairaalloisen laihoilta. Osa ihmisistä nyt on luontaisesti hoikkia, ja anoreksiaan ainakin noissa ohjelmissa, ja varmasti joissain paremmissa toimistoissa, puututaan. [/quote] Oletko sinä niitä ihmisiä, jotka luulevat, ettei heikolla itsetunnolla varustettua teiniä jää vaivaamaan tuo "liian leveä lantio" tyyppinen kommentointi? Se voi tosiaankin johtaa johonkin. Minä, jos joku tiedän sen. T. Anoreksian sairastanut
[/quote]
Heikolla itsetunnolla olevien teinien ei tule osallistua ulkönäköä arvosteleviin ohjelmiin. Joko se itsetunto kohdilleen tai sitten on vain hyväksyttävä ettei ole henkisesti kypsä tälläiseen työhön ja kilpailuun.
En ole itse osallistunut mihinkään kilpailuun, mutta jos osallistuisin niin tottakai tietäisin, että minulle sanottaisiin kaikki "virheeni" päin namaa. Olivat ne sitten pituus, läskit, luonne tai vaikka hampaat. Minua verrattaisiin muihin ja sanottaisiin, että tiput kisasta, koska vyötärösi on paksumpi kuin kanssa kilpailijani. Netissä sitten kompattaisiin tai ei. Mutta niin se vaan menee. Turha täällä on itkeä, jos noita "virheitä" sanotaan ääneen. Pelin henki on tämä. Minun kroppaani ei kukaan ole arvostellut täällä. Eikä tulekaan, koska en aio laittaa kuvaa. Koska en halua osallistua kisaan enkä joutua arvosteltavaksi. Riittää, että tunnen oloni hyväksi omassa kehossani. En tarvitse ulkopuolisten kehuja enkä haukkuja.
Sinä joko olet sairastanut anoreksian, niin hyvä että olet parantunut. Mutta mallin työ on kuten mikä tahansa työ, jonne paras palkataan. Heidän CV on heidän kroppansa ja jos siinä on puutteita niin työ jää saamatta. Et voi syyttää mallitoimiston johtajaa tai asiakasta anoreksiasta, jos geneettisesti et vain ole soveltuva työhön ja he sanovat sen ääneen. Ehkä kannattaa miettiä jotain toista uraa tai hyväksyä, että on leveälantioinen eikä välittää mitä muut ajattelevat tai sanovat.
Elämässä pitää oppia olemaan välittämästä mitä muut sanovat. Koski se mitä tahansa älystä ulkonäköön. Muuten voi käydä niin, että jonkun nobodyn piloilla heittämä kommentti aikaan saa vuosien sairauskierteen. Pahinta on vielä se, että toiset ihmiset/sairastuneet jopa sanovat muiden ajattelevan, että he ovat lihavia, vaikka kukaan ei koskaan ole sanonut edes sellaista.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 15:14"]
Itse olen ollut siinä uskossa että Amanda on ennen Mallikoulua tehnyt mallijuttuja. Siitähän tässkeskustelussakin puhuttiin alkumetreillä että 1 on kokeneempi?!
[/quote]
No varmasti juu onkin, koko ajanhan se on höpöttänyt, kuinka kokenut hän on muihin tyttöihin verrattuna. Mutta kun kyse on todellisuudessa jostain testikuvauksista, eikä maksetuista töistä, on mielestäni noloa väittää Stormin agenteille työskennelleensä kaksi vuotta mallina.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:48"]
Onnea Eveliinalle mallin uralle!
[/quote]
Pronssia.
Eveliina on jo päässyt kansainvälisen mallitoimiston listoille. Ihan sama monenneksi tullut jossain mallikoulussa.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 19:01"]
Jaaha, mikäköhän tässäkin on sitten totuus? Pitäisi melkein Nelli-Kanelin tulla itse kertomaan.
[/quote]
http://www.iltasanomat.fi/huippumalli/art-1288500213103.html
Olin tähän asti ihmetellyt, että onko Amanda muka niiiin lyhyt (muiden vieressä näyttänyt about samanmittaiselta), mutta PPQ:n näytöksen loppukierroksella ammattimallien välissä näytti tosiaan pieneltä, lähes päätä lyhyemmältä.
Maya on vähän sellainen peiton alla valot poissa lauantai-iltana saunan jälkeen -tyyppi...
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 17:34"]
Maya on liian kiltti, ei mitään sähäkkyyttä tai temperamenttia näkyvissä.
[/quote]
Okei ja se on huono juttu koska?.... Tuskin ne mitään draamaqueenia voittajaksi hakeekaan. Tietynlainen temperamentittomuus mallimaailmassa on pelkästään hyväksi, sillä bookkaajilta ja asiakkailta tulee välillä tosi säälimätöntäkin palautetta. Asiallisesta kritiikistä kannattaa tietysti ottaa opikseen, mutta asiattoman kritiikin on hyvä antaa valua itsestään pois kuin vesi hanhen selästä. "Mallimainen" ulkonäkö ja miellyttävä, kohtelias ja asiallinen käytös jäävät mieleen työtilaisuuksia ajatellen. Mayalla on paketti kasassa. Marimekon suunnittelijahan sanoi, että Mayan voisi heti lähettää Japaniin asiakkaiden luo.
Siis mitä vikaa Mayan temperamentissa muka on? Hänhän on koko ajan tullut kaikkien kanssa toimeen, antanut itsestään hyvän kuvan asiakkaille, ei puhu pahaa muista kilpailijoista jne. Vaikuttaa hyvin aurinkoiselle nuorelle neidille!
Mayasta tulisi hyvä ala-asteen opettaja, joka hymyilee kauniisti luokkakuvassa!
Onko Anna -Sofia ali-sisto ja Anna Nevala sähäköitä ja temperamenttisia? Eivät todellakaan ja silti pärjäävät. Mikä ihmeen sukunimi on hakalax??
Kyllä Eveliina on hyvännäköinen noissa Paparazzin kuvissa, ei minusta mitenkään yksi-ilmeinen.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:55"]
http://www.paparazzi.fi/models/vesa-p/15
[/quote]
yyyyyyyäääääkkh
Amanda ei näytä naamasta 16-vuotiaalta, vaan reilusti yli kaksikymppiseltä. Liekö se sitten hyvä vai paha asia, en tiedä.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 19:02"]
Amanda ei näytä naamasta 16-vuotiaalta, vaan reilusti yli kaksikymppiseltä. Liekö se sitten hyvä vai paha asia, en tiedä.
[/quote]
Minä en jostain syystä pidä Amandan kasvoista lainkaan, vaikka en niistä mitään vikaa löydäkään. Jotenkin vain kasvojen muoto on sellainen kasarikaunottaren oloinen. Kun tuohon lisäisi vielä säkkäräpermiksen ja sinistä luomiväriä, niin..
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:09"]Toivottavasti myös Petra saa sopimuksen. Oli ehkä kaikkein eniten mallimaisin kasvoiltaan.
[/quote]kumpi
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:55"]
http://www.paparazzi.fi/models/vesa-p/15
[/quote]
yyyyyyyäääääkkh
[/quote]
Mikähän siinä on, että tuosta ihmisestä kirkuu epäaitous jotenkin niin kauas?
Harmittaa suoraan sanoen kaikkien ohjelmassa mukana olleiden puolesta, kun tuolla pula-ajan budjetilla ei ole tietenkään saatu aikaiseksi mitenkään kovin hyvää kokonaisuutta ja silti esim. Vesan on ollut varmaan vähän pakko hehkuttaa joka jaksossa, kuinka jakson tehtävä on niin "iso juttu" ja asiakas niin nimekäs jne. Niissäkin kohdissa tuli aikamoiset myötähäpeäsävärit koettua. Samoin noiden alkukaudesta tehtyjen editorial-kuvien tekijällä eivät kyllä pisteet ainakaan nousseet mukanaolon myötä. Kamalan vanhanaikaisen näköiset kuvat, ja kun ne jäivät vielä ohjelman ainoiksi editorial-kuviksi niin sitäkin enemmän tuo kämäinen jälki erottuu omaksi vahingokseen. Varmasti mukaan suostuvat tekijätkään eivät ole tienneet, millainen kausi tästä on tulossa ja saattavat kyllä katua mukanaoloaan näin jälkikäteen.
Voi hyvä luoja ku tuo Amanda on hyvän näköinen. Ja mahtava kroppa tytöllä.
T: Mies.
Formaatti sucks......siis eihän kukaan mihin tahansa työhön menevä osaa heti työtään vaan häntä neuvotaan ja tutoroidaan. Säälittää katsoa näitä tyttöjä, jotka tulevat pystymetsästä ja heti pitäisi osata poseerata ja puhua kameralle. Jos ei heti onnistu, saa muiden aikana julmaa palautetta. Jos tavallisessa työpaikassa käyttäydyttäisiin noin, se olisi työpaikkakiusaamista.....palautetta voi antaa mutta miten sen antaa, se on se pointti....