Mallikoulu
Kommentit (1341)
Mitä se Eveliina oikein räyhäsi ja kuppasi siellä takahuoneessa...?
Eveliina oli stailattuna todella kaunis. Petrasta tykkään todella paljon mutta ei ole oikein antanut vielä tarpeeksi itsestään :( Taitaa hänelle tulla kotiin lähtö
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:42"]Ymmärrän, että ehkä kaikkea ei taas näytetä, mutta.. Mistähän tuo Eveliinakin olisi voinut tietää, että kulmakarvat ei kuulu casting-meikkiin, ja tuo meikkaajakin näytti sanovan "joo" ja ehkä korjaavan työtään, kun Eveliina kommentoi meikkaajan työtä. Mutta pitäähän se draama tähänkin ohjelmaan kaivaa vaikka kiven alta, kun sitä ei muualta tunnu löytyvän.
[/quote]
Juurikin näin. Tiputukselle saatava syy mistä tahansa mitättömästä asiasta.
Se nyt vaan on niin että tänään loisti Amanda ja muut tulivat perästä...
Näkisin mielelläni hevostytön laukkaavan kotiin tällä kertaa. Samaa yhtä ilmettä ja asennejaappausta jaksosta toiseen. Niin nähty.
Casting-meikin oppii tekemään, ekoilla kerroilla tapahtuu varmasti erehdyksiä. Ja samoin oppii keille saa puhua ja keille ei saa huomauttaa työn laadusta. Nopeammaksi pukeutujaksikin oppii (ehkä Eve ei edes tiedä olevansa liian hidas, jos siitä ei ole sanottu). Sen sijaan pituutta ei saa lisää.
Amandalla kaikki kunnossa tuomaroinnissa!
Eipä nuo Amandan kuvat mitenkään häikäiseviä olleet. Ekassa kuvassa outo ilme. Mutta kehuja satelee.
"Mä tykkään susta tosi paljon" "Niin mäkin susta" "We love each other!"
Aaws sieltä se nyt tuli, Annen rakkaudentunnustukset Amandalle! Touching...
Jännä, kun aiemmassa jaksossa sanottiin, että asiakkaat on taas ärsyyntyneet Amandasta. Mutta tämähän onkin Amanda/Anne-love affair-show koko ohjelma.
Petra joutuu palaamaan kotiin jos itkettää.
Mua allöttää tuo kauhea haukkuminen ja mollaaminen, etenkin noiden miestuomareiden taholta, buu :(
En tykkää Mayasta. Amandasta. Ja tuosta itse Kukkohovista ja Snellmannista.
"näin monta työtä tehty" kuvauksiahan on ollut vasta 2...
Me tästä mennään, moikka! AAARGH.
Nyt meni kyllä pieleen toi tiputus !
Mua oikeasti alkaa ärsyttää tuo Anne Kukkohovin harjoittama Amandan suosiminen.