Tiedättekö ihmisiä, joilla on suu jatkuvasti puoliavoinna?
Aina sama perusilme, toljotetaan suu auki. Tajuavatko ne itsekään, miten tyhmiltä näyttävät (tai no, voiko suu alvariinsa lompsiva ihminen nyt kovin fiksu edes olla)?
Kommentit (16)
Mun suu on sellainen "kaari" ja sen luontevin asento on raollaan. Kokonaan kiinni se on tavallaan väärinpäin oleva U ja ei automaattisesti pysy kiinni, vaan lompsahtaa raolleen jollen erikseen "pitele" kiinni.
Meillä pojalla ongelmana oli isot kitarisat, oli pakko hengitellä suun kautta. Korvalääkärin mukaan nämä lapsukaiset näkeekin.
Itselläni allergia tukkoistaa välillä nenän lääkityksestä huolimatta, ja hengittää kun kerran pakko on, on suu sitten auki.
En saa tarpeeksi ilmaa nenän kautta vedettyä. Sukuvika. Pitäsi varmaan käydä lääkärissä ruinaamassa lähtettä nenä leikkaukseen.
Mutta nyt taisit tehä hölmöksi vain itsesi.
Pienenä varoiteltiin hukkumasta sateella.
Valtaisat sieraimet mutta henki ei silti niistä kulje kunnolla.
Se aiheuttaa sen, että huuleni ovat hieman raollaan. En kait ole sen tyhmempi kuin muutkaan, en ainakaan tunnusta.
olen ihminen, joka harhailee ajatuksissaan ja saattaa jäädä tuijottamaan jotain seinää suu auki. :D Näyttää varmaan tyhmältä, mutta kyllä mä osaan muutakin. :)
Mutta siihen tottuu, kaikkeen tottuu...
johtuu ettei vaan saa nenän kautta vedettyä tarpeeksi ilmaa vaikkei ole edes mitään flunssaa ja sieraimillakin hyvin kokoa? Itsellä samaa ongelmaa...
flunssa. En oikein siis tajua näitä suun kautta hengittäjiä. :O Tyhmältähän se näyttää, mutta en kyllä johtopäätöksiä menisi vetelemään.
mieheni aina välillä huomauttele asiasta.
(tai no, voiko suu alvariinsa lompsiva ihminen nyt kovin fiksu edes olla)?
aivan harvinaisen tyhmä, kun ajattelet ulkonäön ja älykkkyyden liittyvän jotenkin toisiinsa...
Uskon ettei monetkaan tajua sitä että ovat monttu auki ja pöllämystyneen näköisiä.
Aina nenä tukossa... En ole tyhmä vaan pikemminkin älykäs, monet testit tehty :)