Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trendikkäät ja tyylikkäät hiukset nyt?

Vierailija
25.04.2009 |

.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla roikkuu hormoonihikinen ja rasvoittunut tukka joko littesti päälaen pyörteen ympärillä (lyhyt kampaus) tai tiukasti ponnarilla (pitkä kampaus). Juurikasvusta voi päätellä, montako kuukautta kukin on imettänyt.

Vierailija
2/4 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli vahingossa sen väriset kun yritin kotikonstein vähän blondimmaksi. Kun menin kampaajalle korjaamaan tilannetta, hän sanoi että edellisen päivän trendikoulutuksessa oli just tehty sellaisia päitä kun olin itse saanut aikaiseksi: oranssiin vivahtavat kullanvaaleat värjäykset jotka ovat kuulemma nyt in. Itse en kyllä tykkää, joten vaalealla tukalla lähdin kampaajalta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beckhamin rouvan tän hetkistä hiustyyliä. Sen pitäis olla nyt se "kuumin" juttu. Eli niska lyhyt, sivuilta pidempi ja sivut hiukan eri mittaiset.. Vaikea selittää, mut kuvia varmaan netistä löytyy..

Vierailija
4/4 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsahiukset palaavat jälleen muotiin. Otsahiukset saavat olla vahvat ja selkeät, ja niitä leikataan kaiken pituisiin hiuksiin. Otsahiukset tuovat kasvot paremmin esiin ja ovat helpoin tapa uudistaa leikkaus.

"Kaikki klassiset leikkaukset ovat tärkeitä vuonna 2009. Polkkatukka, klassinen lyhyt malli, tai vaikka tasapitkät hiukset ovat hyper-muodikkaita. Klassiset leikkaukset sopivat kaikkiin tyyleihin ja tuovat myös hiusten kiillon ja kauniin värin esiin. Jos hiukset ovat pitkään olleet rikotut, kannattaa kokeilla vaihteeksi selkeää linjaa. Jos aivan graafi nen ote tuntuu liian tiukalta, voi esimerkiksi polkkatukkaan tuoda uutta ilmettä leikkaamalla sen hiukan rikotusti.

Väreissä on voimaa ja kontrasteja. Tärkeintä on kuitenkin aina oikein valitut yksilölliset sävyt. Kontrastiraidat toimivat taas, kunhan ne on toteutettu liu'uttaen. Kaikki selkeät palkit ja värialueet ovat pannassa. Trendikkäimpiä väreinä ovat erilaiset punaisen vivahteet ja niiden yhdistely."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi