Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku avioitunut tuntenut rimakauhua naimisiin menon suhteen?

Vierailija
25.04.2009 |

Itse olen kolmekymppinen 3 lapsen äiti,olemme oleet mieheni kanssa yhdessä yli 10 vuotta. Ei olla naimisissa koska ei ole tullut sellaista tarvetta,ja etenkin minä olen jotenkin ollut kauhuissani ajatuksesta(en tiedä miksi). Nyt kolmenkympin kriisin surratessa olen alkanut vakavissani pohtia ajatusta avioliitosta Tunteet on yhtäaikaa positiiviset ja taas negatiiviset,poden ääretöntä rimakauhua,se tuntuu valtavalta askeleelta. Mitään varsinaista tarvetta ei ole ,olemmehan pärjänneet tähänkin asti ihan avoliitolla,mutta jotenkin haaveissa. Miten muut? Onko avioliitto ollut itsestäänselvyys vai onko vaatinut suurempaakin työtä tunnetasolla?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... on lähinnä juridinen. Avioliitto on sopimus, joka muuttaa niin perinnönjakoa, eroamista kuin mahdollisesti verotustakin. Ja vain avioliitto antaa oikeuden esim. leskeneläkkeeseen.

Menkää siis naimisiin, kun teillä kerran on jo perhe! Kannattaa ottaa ne etuisuudet ja juridinen suoja, jonka yhteiskunta perheellenne suo.

Eiköhän teillä ole tunnepuoli kunnossa, kun olette olleet yhdessä noin kauan - avioliitto voi siis olla myös järkevä ratkaisu, ei pelkkää juhlapäivän romantiikkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan