Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sadevaatteet ekaluokkalaiselle?

25.04.2009 |

Törmäsin välikausitakkia etsiessäni jos jonkinlaiseen sadetakkiin tai sadeasuun. Meillä on tähän asti käytetty vain ns. perinteisiä sadevaatteita tai vedenpitävää välikausihaalaria/-pukua.

Ticketillä oli mukavan tuntuinen "rain wear", joka ei ollut ollenkaan kuin perinteinen sadeasu ja Didriksonilta näkyy löytyvän myös perinteisestä poikkeava sadeasu. Mikäs noista kaikista olisi hyvä ekaluokkalaiselle? Ja miten niitä sitten käytetään? (anteeksi, mutta en tosiaan tiedä noista mitään!)

Nyt eskarissa ongelmana oli se, että piti olla kurahousut (jotka kiltisti hankittiin), jos halusi rötvätä märällä maassa, vaikka itse olen aina suosinut vedenpitävää välikausipukua, jolla on saanut rötvätä ja jonka olen tarvittaessa pessyt (heh, siinä nyt syy siihen, ettei tuosta Rasavillin vaaleansinisestä takista ole enää sisaruksille kuin pihatakiksi, eikä ole enää ekalla käyttäjälläkään muuhun). Tämä kuitenkin toimi pienemmillä ja haalarit ovat sujuvasti siirtyneet seuraavalle vielä suht siisteinä (yhtä poikkeusta lukuunottamatta, jonka kuopus sai karmeaksi).

Puistossa näkyi useampi käyttävänvuoritettuja kurahaalareita, miten ne vertayútuu edellisiin? Ekaluokkalaiselle ei sellainen ole kyllä enää vaihtoehto.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti meidän vastaus - ei käytä. Meillä on monta noita vettä pitäviä teknisiä vaatteita ja käyttää niitä sitten kun sataa. Meillä ekalla taisi olla käytössä H2O:n, IcePeakin, Remun ja Jonathanin takit ja Jonathanin, Motionin ja H&M:n sekä Reiman housuja. Hyvin on selvinnyt kaikki kelit. Ihan kaatosateeseen on valittu ne vaatteet, joissa on teipatut saumat, pikku tihkussa esim. välituntisin on pärjännyt noilla, joissa saumatkaan ei ole olleet teipattuja.

Ja sama juttu kengissä. Ei ole ollut meillä kumppareita käytössä (paitsi isän luona on varalla ja samoin sitten meillä tontilla, ei tosin sateen vaan lähinnä käärmeiden takia) vaan nekin olleet aina gore-varusteita. Olen vielä ostanut tuplamiehityksen noita kenkiä eli on ollut vaihdella eri päivinä eri kenkiä (joo, mä olen vähän kenkäfriikki, talvella olli Vikingit ja Eccot, välikauteen oli Superfitit ja Timbet ja kesään on Vikingit ja Superfitit).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla