Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Allergialääkeistä kysymys. Voiko juoda siideriä tai käyttää särkylääkkeitä? OV

Vierailija
24.04.2009 |

Tuli vain mieleen Zyrtekistä...siinä lukee et pitäis kysyä lääkäriltä nauvoja jos käyttää es lääkkeitä (myös ilman reseptiä) kuuluuko niihin nyt sitte tavlliset Panodiilit ja Buranatkin?

Sitten on myös maininta alkoholista. Jos nyt vaiks joisin siiderin...ei kai siitä mitään haittaa ole?

Kiitos etukäteen!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin laita on vähän niin ja näin. Zyrtec (tai setiritsiini yleensä) ei ole ihan niitä kaikkein voimakkaimmin alkoholin kanssa reagoivia, mutta jos sulla on vähänkään taipumusta mihinkään itkuisuuteen, itsetuhoisuuteen, seksuaaliseen holtittomuuteen, aggressiivisuuteen kun normaalisti olet humalassa niin älä juo edes sitä yhtä siideriä. Olen paitsi työni myös tuttavapiirini kautta tullut huomaamaan että lähes kaikki allergialääkkeet vahvistavat alkoholin negatiivisia vaikutuksia, ainakin alkavat yhdessä alkoholin kanssa väsyttämään aivan hemmetisti.

T: sh

Vierailija
2/6 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en juo ikinä muuta kun sen yhden tölkin siideriä jonka kaupasta ostan. Kännissä olin viimeksi joku 20 vuotta sitten eli ei taida olla hätää, vaikka nyt huitasenkin tosta ton lasillisen ;)

Kiitos vielä kerran!

Ihana kun saa nopeen asiallisen vastauksen!

T.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi olikin asiallinen kommentti :/

Mun äidinkieli ei ole suomi...joten voit kuvitella millaista on kirjoittaa. Kokeile itse jollain vieraalla kielellä!

T.ap

Vierailija
4/6 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös hoitoalalla oleva

Vierailija
5/6 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään muuta vaikutusta en sillä ole huomannut. Käytän allergialääkettä säännöllisesti, ja välillä tulee otettua vähän enemmänkin alkoholia ja olen huomannut että kun olen ottanut antihistamiinia, ei ole tullut seuraavana aamuna kankkusta.

Alkoholihan aiheuttaa elimistössä histamiinin eritystä muistaakseni ja antihistamiini tietty sitä sitten vastavaikuttaa?

Vierailija
6/6 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei saa käyttää yhtäaikaa alkoholin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi