Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa mulle yksikin hyvännäköinen, uusi auto hintaluokassa max.25 000 euroa!

Vierailija
24.04.2009 |

Eipä taida löytyä, niiii-in. Miksi helvetissä noista pienemmän perheluokan autoista ei voi löytyä yhtään järkevän ja urheilullisen näköistä autoa!! Kaikki jotain jokamiehen Toyotoja pyöreine lamppuineen. ?)#¤

Pidän esim. Honda Accordista, Audeista, uudesta Mazda 6:sta..No, ei tartte tolla rahalla haaveilla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Nissan Tiida vm. 2008 ja tykkään kyllä. Ulkonäköähän en itse juuri katsele, koska suuremman osan ajasta istun autoni sisällä ;), mutta muuten auto on sekä mukava käytössä, että sopiva budjetilleni.

Vierailija
2/9 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirun nätti ja oikea auto. Tosin ei uusi, mutta entisöinnillä siitä saa uudenveroise.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, osta pari vuotta vanha käytetty. Valinnanvaraa on ja huolettomia kilometrejä rutkasti vielä edessä.

Vierailija
4/9 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Audi TT:nkin hinta hiukan tippuu. Eipäs provoilla siellä.

Mun mielestä perheauto ja vauhdikas auto ovat kaksi eri asiaa. Mulle vauhdikkaita autoja ovat esim Subaru Impreza WRX ja Audi TT, ja niiden hinnat kyllä on tasoa 50 000 euroa ja risat.

Eikä näiden hinnat mihinkään putoa. Tosi vauhdikkaat merkit on just niitä, joiden hinnat putoaa vähiten. Ne on niitä hitaita perheautolouskuja, 1.6 tai 1.8 litran farmareita ja muita tilaihmeitä, joissa ne hinnat putoaa, ei niissä reippaissa sporttisissa autoissa.

Vierailija
5/9 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä perheauto ja vauhdikas auto ovat kaksi eri asiaa. Mulle vauhdikkaita autoja ovat esim Subaru Impreza WRX ja Audi TT, ja niiden hinnat kyllä on tasoa 50 000 euroa ja risat.

Eikä näiden hinnat mihinkään putoa. Tosi vauhdikkaat merkit on just niitä, joiden hinnat putoaa vähiten. Ne on niitä hitaita perheautolouskuja, 1.6 tai 1.8 litran farmareita ja muita tilaihmeitä, joissa ne hinnat putoaa, ei niissä reippaissa sporttisissa autoissa.

Vierailija
6/9 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kyllä tasan kaikkien hinnat putoa samaan tahtiin!

Ei kyllä mun mielestä ole mikään provo, että Audi TT:n ja Imprezojen hinnat putoaa tooooosi hitaasti. Toki putoaa, mutta ihan eri tahtia kuin jonkun perheauton.

Vierailija
7/9 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin suositella. Todella mukava ajaa.

Vierailija
8/9 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Seat Leon. Suunnittelijana sama kuin Alfa Romeoissa. Näyttää sporttiselta ja kompaktilta, silti tilava sisältä. Suosittelen!

http://www.seat.fi/Seat/Seat2.nsf/0/14CA1C172C466768C22572F400226170?Op…

Vierailija
9/9 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tuo aikaisemmin mainittu VW Golf on maailman tylsimmän maailma auton näköinen.

Uusi Ford Fiesta on aika kivan näköinen.

Myös loppuvuodesta markkinoille tuleva uusi Opel Astra näyttää hyvältä. Näyttää siis Insignialta niin paljon kuin on mahdolista, niin sisältä kuin ulkoakin ja hintakin lienee sopiva.