Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahan käytöstä

Vierailija
24.04.2009 |

Minulla on ihan erilainen käsitys rahasta kuin sukulaisillani. Siitä tulee jatkuvaa kinaa.

Minä ostan lapsille mieluummin vähän käytettyjä merkkivaatteita (ystävältä, jolla hyvä maku) kuin uusia Seppälästä tms. Sukulaisten mielestä lapsilla ei saa käyttää second hand -vaatteita.

Minä haluaisin että lapsille annettaisiin järkilahjoja, vähän mutta laatua. Sukulaiset haluavat ostaa hauskoja muovileluja ja muuta "piristystä". Joko pikkuriikkisiä osia tai isoja tyyliin pomppulinna. Sitten saan pyyhkeitä, kun osat eivät pysy tallessa tai kun emme pidä pomppulinnaa olkkarissa.

Sukulaiset ovat ainaisessa rahapulassa ja pienituloisia ja lainaamassa minulta. Mutta heidän mielestään minä olen ikävä ja pihi, enkä anna lasteni nauttia elämästä... Argh.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää kahvia tai ruokaa, kun käyvät, ja muuten laskea kaiken ohi korvien?

Vierailija
2/9 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan järkevää kierrättää vaatteita ja varusteita; ekologiselta kannalta ja muutenkin. Mutta en minä siitä revi pelihousujani jos kummit tai isovanhemmat ostavat lapsille jotain vaatetta tai niitä kammoamiasi movileluja. Lapset yleensä tykkäävät myös siitä tilpehööristä. Raha-asioistamme vastaamme ihan itse, joten en ole tilivelvollinen sukulaisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttavat, jäkättävät ja haukkuvat ja päivittelevät koko ajan selän takana. Se on pitkän päälle tosi rasittavaa!

Vierailija
4/9 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole koskaan sekaantunut, vaikka olenkin taannut lainoja jne. Aikuisia ihmisiä.

Minua rassaa se, että he haukkuvat meitä ja yrittävät opettaa lapsillenikin tuollaista hassaamista! Vievät "piristysshoppaamaan" kuusivuotiasta!

Ap

Vierailija
5/9 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan mitä vaan. Pääasia että minun ei tarvitse sitä kuunnella. Paskapuhetta on nyt ja aina, ja tulee olemaan. Parhaiten siitä pääsee eroon kun ei noteeraa. Jos joku viitsii käyttää aikansa minun asioiden tai rahan käytön vatvomiseen niin ihan vapaasti. Minua ei kiinnosta!

Vierailija
6/9 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä voi ajatella. Ihan valtavan kokoinen. Käytössä kolmisen tuntia vuodessa. Veisi sähköä Loviisa kakkosen verran eikä sitä saisi 364 päivänä vuodessa edes mihinkään piiloon...

Vierailija
7/9 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole koskaan sekaantunut, vaikka olenkin taannut lainoja jne. Aikuisia ihmisiä.

Minua rassaa se, että he haukkuvat meitä ja yrittävät opettaa lapsillenikin tuollaista hassaamista! Vievät "piristysshoppaamaan" kuusivuotiasta!

Ap

jos niitä lainoja ei muuten saa taattua niin olkoot ottamatta.

Vierailija
8/9 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan selvästi, että haukkuvat ja jauhavat asioitamme. Sitten haukkuvat sitä, että en ole tekemisissä.

Nyt olen silti päättänyt, että näemme heitä maksimissaan jouluna ja lasten synttäreinä ja siinä se. Ja silloinkin vain pari tuntia per kerta.

Ap

Vierailija
9/9 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aivan sama jos joku saa hupia siitä, että jauhaa shittiä minusta kun en ole kuulemassa. Esim. kälyni harrastaa tätä paljonkin ja itse suhtaudun lähinnä säälivästi, koska tiedän, että hän paikkaa tällä omaa hataraa itsetuntoaan. Sen sijaan, että ärsyynnyn heitän väillä kettuillessani vettä myllyyn tekemällä vartavasten asioita, joista tiedän hänen ärsyyntyvän esim. kutsumalla heidän perheensä kahville tarjoamalla kunnon herrkupöydän. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi