Miten saada vaunut myydyksi?
Pitääkö laittaa huutikseen.
Lapun olen vieny neuvolaan ja lähikaupaan, sekä ilmottanut vauvan myyntipalstalla, mutta kukaan ei ole kiinnostunut...
Kommentit (20)
jos on liian korkee hinta niin ei kukaan osta.
hinnaksi 250€/tarjous ja 270€/tarjous
yrittänyt näin myydä, että otetaan tarjous myös vastaan, mutta lähtö tavote olis toi raha määrä
täytyy kai sitä huutoa kokeilla sitten...
ap
Yritätkö saada ihan tähtitieteellistä hintaa?
Maksaahan ne uutena toki monta sataa, mutta harva on valmis maksamaan hyvistäkään käytetyistä yli 200€. Itselle käytettyjen maksimihinta olisi joku 150€.
Yhteydenottoja tuli tosi paljon, mutta kannattaa muistaa että ne eivät suinkaan kaikki ole ostamassa mitään, vaan vasta katselevat kuvia, miettivät, pohtivat, käyvät katsomassa.... Eli siihen tuhrautuu valtavasti aikaa. Mutta onneksi löytyi se 1 ostaja joka tiesi mitä halusi :)
.
Maksaahan ne uutena toki monta sataa, mutta harva on valmis maksamaan hyvistäkään käytetyistä yli 200€. Itselle käytettyjen maksimihinta olisi joku 150€.
riippuu mitkä vaunut! jos on maksanut uutena 700e ja ovat esim. 3-4vuotta vanhat niin voi ihan hyvin pyytää vielä 300e!
muiden ilmoitusten varjoon. Pyysin 50 euroa ja olin maksanut niistä 350 euroa. Ei mennyt kaupaksi ja nyt mies vei ne ilmaiseksi tarhaan ja olivat kiitollisia ja yllättyneitä, että joku antaa noin hienot rattaat ilmaiseksi !
No menivätpähän ainakin käyttöön.
Mulla on myös vaubnut myynnissä mutteivät mene kaupaksi! Ovat siistit ja hinta on todellakin kohdallaan mutta ei niin ei..
kahdetkin 795 euron hintaiset n. vuoden käytetyt vaunut yli 600 eurolla :) Joten jos vaunut ovat hyvät, lähes uudenveroiset ja muodikkaat niin kyllä niistä voi pyytää paljonkin. Ei kannata uskoa, kun jotkut väittävät joka käytetyn tavaran kysymykseen, että lähes ilmaiseksi pitäisi antaa.
Mutta vaikea kommentoida sinun vaunuasiaa kun ei tiedä millaiset vaunut ovat kyseessä.
raskaana olevat kuitenkin etsivät vaunuja..
Mä etsin huutonetistä parveke vaunut ja ehtona oli et ne on jotenkin toimivat ja 40e enempää en maksa, löysin 20 eurolla. Sisko myi yli 350e vuos sit maksaneet 130 eurolla.
.
riippuu mitkä vaunut! jos on maksanut uutena 700e ja ovat esim. 3-4vuotta vanhat niin voi ihan hyvin pyytää vielä 300e!
Juuri myytiin omat 3 vuotta vanhat ovh 700,- vaunut kahdella sadalla (+ matkahuollon kulut).
Kukaan ei viitsi kaivella vanhoja hintoja mistään. Käytetyssä tavarassa on lisäksi aina riskinä se, että jokin kohta on rikki. Kaveri saattaa maksaa kohtuuhinnan jos/kun tietää, että tavara on ehjä, mutta kukaan ulkopuolinen ei kyllä maksa.
Rattaiden täytyy todella olla trendikkäät että voit satasia pyytää.
mutta toki jos pyynti on 250€ niin esim. 170€ voi olla lopullinen myyntihinta kun joku vaan kiinnostuis
Kokeilen kesällä huutista ja jos ei ole kiinnostuneita niin myyn sitten 50€
ap
mutta toki jos pyynti on 250€ niin esim. 170€ voi olla lopullinen myyntihinta kun joku vaan kiinnostuis
Kokeilen kesällä huutista ja jos ei ole kiinnostuneita niin myyn sitten 50€
ap
Minä en ikinä laita noin isoja tinkivaroja, korkeintaan kympin/kaksi, jos on tuon hintaluokan tavarasta kyse. Ja kaikki mitä tänne olen laittanut, olen myös saanut myytyä. Jos halvemmasta, laitan tinkivaran vitoseen/kymppiin. Ei kukaan jaksa tingata noin paljoa.
Olet varmaankni selannut vastaavia vaunuja myyyviä ilmoituksia läpi ja nähnyt mitä niissä on pyynti?
Uutena nuo maksais täällä 795e (itse ostettiin saksasta jossa maksoi 600e).
Toiset emmaljungat ostettiin saksasta 400 eurolla (täällä taitavat maksaa reilu 600?) ja vajaan vuoden käytön jälkeen niistä saatiin 400e.
ja suunnilleen sen olisin siis valmis maksamaan...uutena olisivat maksaneet 800 pitkälti ja olin tykästynyt juuri ko. malliin.
Myynnin esteenähän voi olla liian vaalee väritys, nuhjuinen sininen, kuvioista moni ei tykkää. Yksinkertaiset ja ajattomat menee kyllä hyvin kaupaksi...ja tosiaan jos ovat priimakunnossa voi hyvinpyytää asiaankuuluvan hinnan....ainakin multa meni monet vaunut ohi suunkin, kun kilpailu oli niin kovaa huutonetissä tietyistä malleista.
kuin autojen.
.
Minä ainakin myin juuri 725e hintaiset vaunut hintaan 600e. Olivat vuoden verran käytetyt.
En minä ainakaan mistään seiniltä jaksa etsiä. Siellä se on ihan hakuammuntaa, että mitä tuotteita siellä just sattuu olemaan myytävänä.