MAC rulaa! Haudatkaa PC:nne! Miksi sulla ei ole MACkia?
Kommentit (16)
Olen käyttänyt molempia. Ohjelmissa on mäkkilisä. Ohjelmia ei saa edes suljettua ilman kikkailua. En vain tykkää. Jos haluan yhtä hyvin toimivan ja huomattavasti halvemman, niin ostan tavallisen kannettavan ja asennan siihen ubuntun.
on sekin huono puoli että jos jokin osa menee rikki voi viedä vaan mäkkihuoltoon joiden hinnoista ei voi neuvotella
Jossain hulluudenpuuskassa ostimme miehen kanssa vuosi sitten macin, kun kuvittelimme sen olevan kehujensa veroinen. Ulkonäkö on kyllä cool, mutta pc:hen tottuneelle ja sitä sujuvasti käyttävälle ei-nörtille tämä on tosi kankea ja omituista macci-logiikkaa noudattava rakkine, jota olen haukkunut ja tulen haukkumaan kaikille macista kyseleville.
Mac-tietokoneetkin ovat nykyään silkkaa PC-rautaa, johon on räätälöity Unix-käyttöjärjestelmä. Sopii toisille, toisille ei.
kun mac hajosi, niin piti ostaa pc tilalle :(
miehelle air, mulla book. nyt haluisin ton uuden pinkin itselleni ja ajattelin että 5-vuotias sais tän mun pari vuotta vanhan bookin itselleen. ei siis pelaile muuta kun pikku kakkosen pelejä ja aikuisen valvonnassa, mutta juuri silloin olis kätevintä pelata kun vanhemmatkin on koneella.
vaihdoimme pc:t macceihin muutama vuosi sitten, eikä paluuta näytä olevan. ongelmia pc:den kanssa oli about koko ajan, näiden kanssa TODELLA harvoin. huolto voi olla kallis, mutta ah, nin toimiva ja takuut hyviä. juuri vaihtoivat akkuni vaikkei se takuun piiriin kuulukaan.
mac rules.
Toiseen ei ole varaa, siksi toinen on halpa perusläppäri.
Teineillä on omat PC:t, jotka he ostivat omilla rahoillaan. Tykkäävät enemmän PC:stä kuin mäcistä. Mä tykkään mäcistä, kun en ole juuri pc-maailmaan tutustunut.
Näytön reso ei riitä. Pöytäkone 32-tuumaisella näytöllä maksais ihan hävyttömästi...
PC on aivan liian yliarvostettu!
hehheh
Ohjelmat saa suljettua pikakomennolla omppu+q. Onpas kikkailua tosiaan kun pitää ihan kahta nappia painaa:D Tähän taloon ei pc:tä tule.
Mitä ihmeen kikkailua Mac:ssa ohjelmien sulkemiseen tarvitaan?
Omppu-Q vaan jokaiseen. Tai sitten punaisesta täplästä suoraan runnoen tai ihan tavallisesti "sulje ohjelma".
Eri ohjelmissa ja käyttiksissä ne viat yleensä tuppaavat olemaan.
Linuxilla elämä on varsin helppoa ja huoletonta vaikka pc-kone onkin :)
aivan liian ylihintainen. Olen käyttänyt molempia. Ja yleensä (minun kokemukseni perusteella) mac-ihmiset ovat ylihurahtaneita macciin ja vannovat vain macin nimeen, pc-kansa on suvaitsevaisempaa. mm. mac-lankoni asensi ylisuuria, keinotekoisesti pc-maailmaan sovitettuja mac-ohjelmia tätini pc:hen ja lopputuloksena oli uusi pc, joka toimi kuin "täi tervassa". Meni pc/mac-suvaitsevaiselta siipaltani melkoinen tovi konetta siivotessa.