Kuinka puhdistaa anaali ennen seksiä?
Kommentit (37)
Itse en uskalla huuhdella kun sitten hetken päästä tulee ripulivettä :/ Mitä teen väärin? Huuhteletteko juuri ennen seksiä vai mikä aikaväli?
Kannattaa ostaa anaalisuihku, sillä saa kaikista helpoiten puhtaaksi! En usko noihin käsisuihkujuttuihin. Itelläni on niin tiukka reikä, että sinne ei saa vettä millään käsisuihkulla.
homopoika kirjoitti:
Kannattaa ostaa anaalisuihku, sillä saa kaikista helpoiten puhtaaksi! En usko noihin käsisuihkujuttuihin. Itelläni on niin tiukka reikä, että sinne ei saa vettä millään käsisuihkulla.
Saa sen sinne, painat pään ihan pyllyreijän keskelle ja painat veden päälle.
Vierailija kirjoitti:
homopoika kirjoitti:
Ei ole onnistunut mun kohdalla. Olen kyllä yrittänyt, mutta ei se vesi tunnu menevän sisään. Kyllästyin yrittämään enää sitä.
Anaalisuihku toiminut mulla parhaiten. Joudun toistamaan huuhtelun useita kertoja, että saan kaiken tavaran ulos. Suutinosa vaan saisi ehkä olla pidempi, että suoli lähtisi helpommin tyhjentymään syvemmältäkin.
Paskalla käynti auttaa apn ongelmaan. Sen jälkeen pyllynsilmä on juurikin sopivasti rentoutettu jo valmiiksi, joten ei muuta kuin räkäiset mulkkuusi ja ei kun inekseen.
Vierailija kirjoitti:
Paskalla käynti auttaa apn ongelmaan. Sen jälkeen pyllynsilmä on juurikin sopivasti rentoutettu jo valmiiksi, joten ei muuta kuin räkäiset mulkkuusi ja ei kun inekseen.
Yleensä paskalla käynnin jälkeen suoli jää likaiseksi ulostemassan jäämistä. Suolihuuhteluja ei tarvitsisi, jos suoli olisi täysin puhdas.
Ite ajoitan anaalipanot aina paaston loppuvaiheeseen. Silloin ei enää tule ulostetta muutenkaan. Ilmaa voi tulla, mut se ei haise juurikaan. Paastoon kerran kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Ite ajoitan anaalipanot aina paaston loppuvaiheeseen. Silloin ei enää tule ulostetta muutenkaan. Ilmaa voi tulla, mut se ei haise juurikaan. Paastoon kerran kuukaudessa.
Kun bottom-homona sitä olisikin aina puhdas anaali. Joskus sitä spontaania seksiäkin tulee varmasti harrastettua. XD
homopoika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
homopoika kirjoitti:
Ei ole onnistunut mun kohdalla. Olen kyllä yrittänyt, mutta ei se vesi tunnu menevän sisään. Kyllästyin yrittämään enää sitä.
Anaalisuihku toiminut mulla parhaiten. Joudun toistamaan huuhtelun useita kertoja, että saan kaiken tavaran ulos. Suutinosa vaan saisi ehkä olla pidempi, että suoli lähtisi helpommin tyhjentymään syvemmältäkin.
Veden määrä, määrittää kuinka syvältä huuhdellaan. Mutta tässä on semmoinen juttu, että kun ylität tietyn kynnyksen, saat olla huuhtelemassa tunnin verran ainakin, eikä se ole helppoa saada kaiken veden ulos.
https://howtocleanyourass.wordpress.com/
Tuossa on hyvä mutta paikoittain ällöttävä ohje. Älä tietenkään päästä suihkun vesikaivoon kuten ohjeessa, vaan vessaan.
Jos penis tai millä nyt hommaa suoritetaan, on pituutta yli tietyn rajan, raja riippuu vastaanottajasta, niin huuhtelemattomasta reiästä tarttuu helposti ulostetta. Siinä missä exäni exä pystyi arviolta 15 senttisellään rassaamaan huoletta, oma 19cm osui miinaan parikin kertaa. Itelleni melkein tärkeintä on juuri pohjaan painaminen, en tiedä onko kaikille. Opimme nopeasti että huuhtelu on pakollinen toimenpide, enkä sen jälkeen ole koskenut huuhtelemattomaan pyyllyyn.
Dynamiitilla vois tulla jo tarpeeksi puhdasta että alkaisin sinne mitään työntämään. m36
No niin, olin pitkään sitä mieltää, että ei sieltä mitään tavaraa tartu mulkkuun, ainakaan ruskeaa, ei tarttunutkaan mitäään näkyvää, mutta näkymätöntä bakteerikantaa siellä takuulla on e-coli yms. Ei siitä yleensä haittaa ole, mutta eipä tarvitse kummoinenkaan hiertymä olla vehkeessä, kun tarttuu bakteerit ja kun tulehtuu, polttelee kuseminenkin. Nolo selittää mitään e-coli löydöksen jälkeen lekurissa, kyllähän ton bakteerin tietää lekurit missä sitä majailee.
Ei siinä mitään noloa ole. Sanot asian niinkuin se on; tarttui ehkä anaaliseksissä. Lääkärit on nähneet kaikkea, eikä paheksu vaan hoitaa potilasta.
Eikös se ole kiihottavaa mitä pahempi on rípuli. Homotuttava kertoi, että saa todelliset kiksit siitä, kun rynkyttäessä keltainen liemi purskahtelee perseestä joka työnnöllä. kuulemma nuoleekin sitä. Kumma ettei sairastu"
Lusikalla kaivaa ja jos isompi klöntti niin Tojotan tunkki on näppärä.