naisilta apua
meillä on seksihaluttomuutta kauniimmalla osapuolella, eli olisko jotain vinkkejä millä sais taas vaimon halut heräämään? olen kokeillut mielestäni kaikkea. kun harrastamme seksiä niin se on mahtavaa mutta kun sitä seksiä harrastetaan vaan 1-3 kertaa/kk. ei meinaa minulle riittää. tätä on jo jatkunut pitkään ja mitä olemme vaimon kanssa keskutelleet asiata niin ei kuulemma johdu minusta. itse olen 29v, 75kg ja omasta mielestäni kohtuu hyvässä kunnossa. olen hankkinut " seksi leluja,voiteita vaatteita, elokuvia yms. ja olen yrittänyt pitää itsenikin kunnossa. olen hellinyt,hieronut ja lirttaillut mutta millään ei tunnu olevan vaikutusta. en halua " pakottaa" vaimoa seksin harrastamiseen vaan toivoisin että hän haluaisi sitä yhtäpaljon kun minäkin......
Kommentit (8)
ei ole rajoittunut pelkästään seksileluihin ja olen hoitanut osani kotiaskareista, joskus jopa kieltänyt tekemästä mitään että ei väsy. ja olen osoittanut huomiota juuri halaamalla (olen kova halailemaan) ja pussailtu/silitelty,antanut jalka/selkä hierontoja saunassa ja saunan jälkeen yms. enkä tosiaankaan ole tehnyt näitä pelkästään seksimielessä......muta jospa se tästä koskä meillä menee muuten hyvin
Itse haluaisin mieheltäni juuri enemmän romantiikkaa (hän ei ole kova halailemaan tai kehumaan ym). haluaisin joskus käydä ulkona syömässä, elokuvissa ja kuulla miten hän nauttii seurastani. Hänellä on tapana rynniä heti asiaan ja se tuntuu joskus jopa loukkaavalta. Toisaalta pieni tilan antaminen vaimollesi saattaa myös auttaa. Viikko hieman hiljaisempaa oloa ja sitten esim kukkia, hyvä elokuva ja läheisyyttä. =)
saako vaimosi orgasmin seksissä? Oletko siitä täysin varma?
Ja jos on niin minkä ikäisiä? Imettääkö vaimosi? Monet jutut voi vaikuttaa naisen haluihin siis silleen että miehessä ei oo mitään vikaa. Meillä ainakin kaikki hormonaaliset jutut on vaikuttanu esim. silleen että ekan muksun syntymän jälkeen (imetyksen aikaan) en tosiaankaan ollu mikään halukas ja seksiä oli varmaan toi max 3 kertaa kuukaudessa. Mutta mies kyllä sen tajus eikä mitenkään painostanu. Kyllä ne halut sit taas heräili ku muksu kasvo ja lopetin imetyksen. Myös väsymys vei halut ja ku lapsi oppi nukkuun paremmin yöt niin kummasti riitti voimia seksiinki. Nuorempien muksujen kohdalla ei ollukaan sitten haluttomuutta läheskään siinä määrin ku ekan kans.
Sit vielä sellanen juttu että mulla myös kuukautiskierto vaikuttaa haluihin. Eli heti kuukautisten loputtua panettaa kovasti muutaman päivän ajan eli siihen asti ku on ovulaatio mut sit loppukierron ajan ei niin kovasti panetakkaan ja lähinnä miehen mieliksi alan seksiin ku joutuu kuitenki oleen ilman taas ku kuukautiset tulee. Nautin kyllä sit seksistä ku siihen ryhdyn mutta ei mulla tule sellasta palavaa halua niin ku ennen ovulaatiota.
Minäki neuvoisin, että antaisit tilaa vaimolles. Jos ootta asiasta jutellu ja se ei susta johdu niin suosittelen että yhä edelleen huomioit vaimoas ja hierot hartioita, teet osan kotihommista jne., mut et mitenkään painosta tai vonkaa seksiä. Unohtakaa (siis et ees yritä mitään vaikka haluttas) seksi muutamaksi viikoksi ja tyydytät sit itse itses tarpeen tullen. Sellanen hengähdystauko voi tehä terää ja vaimon ei tartte tuntea painetta siitä, että " pakko" antaa ees joskus. Eiköhän se siitä sitten pikku hiljaa taas herää! Kuten itekin sanoi, niin todennäkösesti tää on vaan joku välivaihe ja menee ohi (ja tulee ehkä joskus uudestaan tai sit se tulee sulle)! Kärsivällisyyttä vaan :) Ja onnea matkaan... kuulostat tosi hienolta mieheltä!!
esileikit on joskus pitkiä ja joskus ei ollenkaan, riippuu millä tuulella vaimo on (tuntuu että joskus hänellä olisi kiire) ja orgasmista olen aika varma koska haluan että hän tulee ennen minua...
mutta meillä on ollut nyt lähiaikoina kovempia kokemuksia jotka varmasti vaikuttaa asiaan mutta kun tätä on jatkunut jo todella kauan, n. 2-4 vuotta. ennen olimme semmoisia " pupuja" et oksat pois =)......mut pitää olla kärsivällinen ja odottaa parempaa huomista...
menevät suoraan jonnekkin selkärankaan. Olen eronnut, minulle ei ole miestä eli elän jatkuvassa puutteessa. En pysty ymmärtämään sitä, että mies ja nainen ovat samassa talossa ja samassa sängyssä kaikki päivät eikä joku halua seksiä ? ? ? ? Jos tuosta ovesta kävelisi mies, hän saisi takuuvarmasti sellaista kyytiä että, en käsitä teitä.
Jos kokeilu rajoittuu seksileluihin ym. niin ei voi muuta neuvoa antaa kuin perinteiset: tee oma osasi kotitöistä ja osoita vaimolle huomiota muulloinkin kuin seksiä halutessasi. Halit ja silittelet ja pussailet pitkin päivää jne. Mutta näitäkin vissiin olit jo kokeillut?