hupsista
Paaru saikin sitten aika moisen yllärin. 6 ihmisen arvioon luulisi voivan luottaa. Toisaalta jos kaikki nuo 6 ovat tukeutuneet edellisiin arvoihin, niin ehkä ovat erehtyneet sen takia. Luulisi kyllä ammattilaisen osaavan erottaa pepun ja pään. Hyvää sektiota ja syntymäpäivää vauvalle!
Onnea Verticia ja Mine! Kuulemme mielellämme kaikenlaisia synnytyskertomuksia. Toivottavasti kaiken kertaaminen helpottaa myös kertojaa. Itse myönnän olleeni aika järkyttynyt ekan synnytyksen jälkeen, mutta olen siitä toipunut ja uskallan nyt mennä kolmanteen. Vauva onneksi auttaa huomion suuntaamisessa eteenpäin.
Paljon kiitoksia hormonikierrukka vinkeistä! Pitäisiköhän ehkä sittenkin harkita vielä tuota värkkiä kondomin sijaan. Juuri nyt seksihalut ovat kyllä aika kaukana. On vaikea edes kuvitella, että sellainenkin puoli voisi tästä pallovatsasta löytyä.
Täytyy taas valittaa tästä. Eilen mieheni tuli hakemaan minua lounaalle. Naapurin täti oli ulkoiluttamassa koiraa noin 50 metrin päässä ja jutteli jonkun toisen tädin kanssa. Heti kun astuin ulos ovesta hän huusi " Nytkö sä olet lähdössä sinne synnyttämään?". En edes jaksanut tervehtiä vaan sanoin tyynesti " En ole" ja menin kiroilemaan autoon.
candelafi 40+5